بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

۵ چیز که ژنرال Z پول را صرف & می‌کند چرا بازاریابان نیاز به مراقبت دارند

با توان خرید بیش از ۱۴۳ میلیارد دلار، ژنرال Z از صنعت خرده‌فروشی پشتیبانی می‌کند.

اگرچه بسیاری از کسان در ز. ز، اولین حقوق خویش را اخذ می‌کنند، وارد کالج می‌شوند، یا تنها به نیروی کار می‌پیوندند، پژوهش ها اثر می‌دهند که مغازه‌های دودمان جدید و پول زیاد متفاوتی نسبت به ماقبل هزاره خویش خرج می‌کنند.  

با توان خرید بیش از ۱۴۳ میلیارد دلار، ژنرال Z از صنعت خرده‌فروشی پشتیبانی می‌کند.

اگرچه بسیاری از کسان در ز. ز، اولین حقوق خویش را اخذ می‌کنند، وارد کالج می‌شوند، یا تنها به نیروی کار می‌پیوندند، پژوهش ها اثر می‌دهند که مغازه‌های دودمان جدید و پول زیاد متفاوتی نسبت به ماقبل هزاره خویش خرج می‌کنند.

به عنوان مثال، در حالی که دودمان هزاره جدید از خرید آنلاین لذت می‌برند، یک گروه سنی که حتی بیشتر به فناوری متصل است - به شیوه شگفت آوری خرید در فروشگاه‌ها را ترجیح می‌دهد. علاوه بر این، در حالی که نسل هزاره جدید و نسل‌های گذشته اغلب نسبت به برندها وفادار بودند، ژنرال Z نسبت به خرید محصولاتی علاقمند است که به آن‌ها بهترین ارزش را طبق بها آن‌ها می‌دهد.

چرا؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا یک مرد چینی به خاطر رفتار خود با وجدان به این اندازه با وجدان رفتار می‌کند؟ تحقیق بالا حاکی از آن است که افکار گروه‌های سنی در رابطه با پول به طور مستقیم به عصر اقتصادی که آن‌ها در آن کبیر شده‌اند، پیوسته است.

در حالی که دودمان هزاره جدید در دوران مالی با استقامت تر کبیر شد، بیشتر نخستین خاطرات دوران رکود اقتصادی آمریکا رخ داد. بسیاری از این دودمان در خانواده‌های بسیار بودجه‌بندی شده رشد کرده و یا دیدند که چگونه خانواده‌های آن‌ها تحت‌تاثیر دشواری ها اقتصادی پیمان گرفتند.

در عین حال، درصد زیادی از دودمان هزاره جدید و نیز افراد دیگر در گروه‌های سنی دیگر. قادرند زمان‌هایی را به خاطر بیاورند که اقتصاد آن‌ها در حال ترقی بود. سازمان‌هایی از آنگونه مرکز تحقیقات پو می‌گویند که این دوره‌ها از نظر روانشناختی در قالب تفکر قرار گرفته‌اند که چگونه هر دودمان به طور متفاوت در باره پول فکر می‌کند. در حالی که محققان بر این باورند که نسل جدید و هم ژنرال Z ارزش مالی دارند و اهداف دوری از بی‌ثباتی مالی، دودمان هزاره جدید نسبت به مسائل مالی آینده "خوش بینانه تر" در عقیده گرفته می‌شوند.

به عنوان مثال، سن Z، مطالعات و رفتار خرید اشاره می‌کند که آن‌ها قادر به تکان دادن نگرانی‌های خویش در رابطه با بی‌ثباتی مالی هستند. تحقیقات اغلب پرتو می‌دهند که برای به دست آوردن Gen Z برای سرمایه‌گذاری در یک محصول یا سرویس، این رهنمود باید آنقدر برای آن‌ها ارزشمند باشد که بتوانند آن را توجیه کنند.

در سال‌های اخیر، اطلاعات مربوط به عادات خرید ژنرال Z's، بسیاری از برندها و بازاریابان را نگران کرده‌است، به خصوص آن‌هایی که بر وفاداری به برند و وفاداری به برند تکیه دارند لغایت محصولات خویش را بفروشند. بسیاری از آن‌ها نیز سوال کرده‌اند که "اگر ژنرال Z بر روی پس‌انداز پول تمرکز کند، آن‌ها واقعاً چه چیزی می‌خرند؟ "

خوشبختانه، شمار زیادی از داده‌ها که پرتو می‌دهد محصولات برای دودمان Z ارزش بسیار دارند. این داده‌ها می‌توانند به بازاریابان به یادگیری اغلب در مورد انگیزه‌های خرید ژنرال Z's کمک کنند و در لشکرکشی‌ها آن را اجرا کنند که بهتر فهم کنند که چگونه محصولات آن‌ها می‌توانند برای کسان گروه سنی ارزشمند باشند.

زمانی که به نیرو خرید کامل می‌رسند، در اینجا لیستی از پنج مورد، خدمات و یا دسته‌های فرآورده وجود دارد که شما می‌توانید انتظار داشته باشید آن‌ها در آن سرمایه‌گذاری کنند.

پنج چیز که ژنرال Z پول را صرف آن می‌کند:

۱. ژنرال Z پول را صرف آموزش و تربیت خواهد کرد.

در حالی که دودمان هزاره جدید گرد از the گروه‌های سنی هستند، ژنرال Z در راه رسیدن به بهترین سطح آموزش پیمان دارد. در این نقطه، ژنرال Z's در حال آماده برای آغاز به‌صرفه جویی در کالج در سن بسیار کوچک‌تر از دودمان جدید نشان‌داده شده‌است.

همانطور که اعضای نسل جدید در کالج ثبت‌نام می‌کنند یا شروع به هزینه کردن پول خویش می‌کنند، خروجی‌های رسانه‌های خبری پیش‌بینی کرده‌اند و گزارش‌های مربوط به بمبگذاری های مربوط به مدرسه را که به وسیله خریداران Z خریدار آن‌ها را تحریک می‌کند، گزارش کرده‌اند.

به غیر از خرید تدارکات، ژنرال Z نیز احتمالاً در دوره‌های آموزشی یا آموزشی سرمایه‌گذاری می‌کند که درآمده‌ای آینده آن‌ها را افزایش می‌دهد. در حقیقت، در حالی که ۶۲ درصد از جنرال Z کلاس‌ها را برگزیدن کرده و یا مهارت‌های جدید را یاد می‌گیرند اگر آن‌ها را در شغل خویش بهتر کند، ۵۹ درصد چنین کاری را انجام خواهند داد اگر آن‌ها حقوق خویش را افزایش دهند.

در واقع, به دلیل هزینه‌های رو به رشد دانشگاه, بیشتر ژنرال z خرید غیر ضروری را صرف صرفه‌جویی در پول برای سرمایه‌گذاری‌های آکادمیک کرده‌است.

علاقه ژنرال به رهایی پول و رفتارهای خرید مقتصدانه آن قدرها تکان‌دهنده نیست. یگانه از پروژه‌های مطالعه پسین که سه چهارم ژنرال زی در مراسم فارغ‌التحصیلی اخذ خواهد کرد. چشمداشت می‌رود که بیش از ۸۰ درصد از گروه سنی بدهی‌های دانشگاهی را بیش از ۰۰۰ / ۰ دلار داشته باشند.

در نهایت, بسیاری از محققان بر این باورند که علاقه ژنرال به دانشگاه, ریشه در بیچارگی به استوار مالی دارد. بسیاری در گروه سنی اعتقاد دارند که تحصیلات خوب منجر به یک شغل عالی خواهد شد.

به عنوان یک بازاریاب مهم است که بودجه‌بندی و اهداف آموزشی را در ذهن داشته باشید. این دودمان می‌خواهد چیزهای جدیدی یاد بگیرد, برای کالج پس‌انداز کند و سرمایه‌گذاری‌ها را بعدها بهتر اولویت‌بندی کند. باید آن‌ها را متقاعد کنید که محصول شما ارزش خرید دارد - حتی زمانی که بیش‌ترین پول خویش را به یک صندوق دانشگاهی برگزیدن می‌دهند.

همانطور که تبلیغ و یا تبلیغات فرآورده خویش را برپایی می‌کنید, پروا کنید که چگونه فرآورده شما می‌تواند به تجربیات فردی برای کالج, دانشجویان, یا متخصصان جوان کمک کند.

اگر فرآورده شما به طور ویژه برای تحصیل آماده نباشد, فعالیت‌های شما می‌تواند در روش بهبود یک کالج یا تجربه حیات کار کند. برای مثال, اگر شما مبلمان بازاریابی دارید می‌توانید یک ترفیع برپایی کنید که محصولاتی را برجسته کند که در یک آپارتمان یا خوابگاه جای می‌گیرند. یا اگر شما یک شرکت البسه هستید, می‌توانید آیتم‌هایی که می‌توانید در یک مصاحبه شغلی در یک پست وبلاگ در تارنما خویش داشته باشید را برجسته کنید.

به غیر از برپایی محتوا که مستقیماً فرآورده شما را به علایق شغلی یا آکادمیک مرتبط می‌سازد, شما در ضمن می‌توانید با توسعه محتوای آموزشی که به بیننده در مورد صنعت خویش آموزش می‌دهد, به یادگیری چیزهای جدید برسید. بعد از رویت محتوای آموزشی, ممکن است مخاطبین بیشتر در ارتباط با محصول خود یاد بگیرند و حس اعتماد بیشتری به برند شما برپایی کنند. بعداً اگر به خرید محصولی مرتبط با صنعت برند شما علاقمند باشند, نخست باید برند شما را بررسی کنند.

اگر می‌خواهید از محتوای آموزشی بهره‌گیری کنید, محدوده سنی مخاطبین خویش را در عقیده بگیرید. در حالی که اعضای جوان‌تر ژنرال z شدنی است در وهله نخست به محتوای اسم تجاری b2c علاقه‌مند باشند که به دلیل کالج یا دوران دبیرستان آن‌ها است.

ژنرال z پول هزینه می‌کند.

محققان می‌گویند که با هستی پیوستگی داشتن با رسانه‌های اجتماعی سنگین, بیشتر ژنرال z اخ دارد از رسانه‌های اجتماعی و صفحات وب گاه به لحظه قطع رابطه کند.

در یک مطالعه اخیر, ۷۷ % از کمپانی کنندگان " z " تحت استرس " تا حدی بیشتر " یا " خیلی " استرس داشتند. سپس کمپانی کنندگان به فعالیت‌های آنلاین, تکالیف و امور مالی به عنوان محرک‌ها اشاره کردند که مایه برپایی نشانه‌های جسمانی یا عاطفی استرس شده‌اند.

برای کاهش استرس, بسیاری از کمپانی کنندگان این مطالعه گفتند که از موعد صفحه تلویزیون, کتاب خوانده, یا منزل خویش را برای یافتن تجربیات شخصی ترک کرده‌اند.

در واقع, ژنرال z بیش از نسل هزاره جدید شیدا تجربه است. برای مثال, ژنرال z اغلب از نسل هزاره جدید به هنر محلی نگاه می‌کند و فعالیت‌های ورزشی افراطی یا افراطی را امتحان می‌کند. بر اساس این مطالعه, در زیر فقط چند مورد از منافع کلی ژنرال z وجود دارد:

در حالی که محصولات و خدمات نسل Z به آینده آن‌ها سود خواهد رساند و به آن‌ها کمک خواهد کرد تا نقاط قوت اصلی خویش را هدایت کنند، آن‌ها هنوز هم برادر دارند سررسید و پول برای تجربیاتی مانند غذا خوردن، گردش‌های محلی، و یا سفر گاه و بیگاه را صرف کنند.

اگر چه ژنرال Z در چیزی سرمایه‌گذاری می‌کند که به آن‌ها تجربه زندگی مثبت می‌دهد، شما هنوز هم باید زیرکی بودجه را در ذهن خویش نگه دارید اگر چیزی برای آن‌ها بازاریابی کنید. به علت اینکه آن‌ها به هزینه و ارزش توجه دارند، اعضای تیم Z ممکن است به شدت به یک رستوران، سفر سیاحتی یا سرویس مسافرتی قبل از هزینه کردن پول بپردازند.

اگر شما یک مارک بازرگانی هستید که به سفر خویش سفر می‌کنید و یا تجربیات شخصی خود را به فروش می‌رساند، فقط چند عکس از عکس‌های رنگی رنگی را روی تارنما خود پیمان دهید و شدنی است در ز ز. شدنی است شما باید یک قدم جلوتر از دسته اطلاعات دقیق در مورد پیشنهادها خود، برجسته کردن نظرات مثبت، و حتی راه‌اندازی یک تارنگار که اطلاعات بیشتری را ارایه می‌دهد و اعتبار شما را پرتو می‌دهد، قدم بردارید.

اگر برند شما اشیا فیزیکی را به جای گردش به فروش می‌رساند، ایجاد SMS را در نظر بگیرید که نشانه می‌دهد محصولات شما چگونه می‌توانند یک تجربه را درمان یا تقویت کنند.

برای مثال اگر قهوه را می‌فروشید، می‌توانید یک تبلیغ برای یک بزرگ‌سال خسته را با جرعه‌ای قهوه پیش از یک روز ماجراجویی در بیابان برپایی کنید. یا، اگر لباس می‌فروشید، آگهی‌های شما می‌تواند اثر دهد که چطور برای گردش مشابه تعطیلات یا شام خوب عالی هستند. صرف‌نظر از محصول، حکایت مربوط به تجربه‌ای که ژنرال Z علاقه‌مند به آن است را تعریف کنید و سپس روشنگری دهید که فرآورده شما چگونه می‌تواند به آن‌ها کمک کند.

۳. شرکت Z محصولات، خدمات و خدمات ضروری را اولویت‌بندی می‌کند.

مانند نسل هزاره جدید، تجربیات حیات و تعلیم به نسل ز. با این حال، به عنوان یک نسل مقتصدانه، این گروه سنی هنوز هم می‌خواهد مطمئن شود که پول کافی برای محصولات اصلی مشابه غذا، محصولات بهداشتی و لوازم خانگی دارند.

تعیین بودجه ضروری پیش درآمد یک سوژه روشن بود که زمانی که روزنامه نگاران آن با تنی چند از اعضای خانواده زد در مورد سخیف حیات و عادات خرید خویش مصاحبه کردند، متوجه شد. تقریباً کل شرکت کنندگان توضیح دادند که آن‌ها اغلب در محصولات بایسته سرمایه‌گذاری می‌کنند لغایت اینکه محصولات مربوط به سرگرمی، سرگرمی، مد، یا وفاداری طرفداران را بخرند.

اگر برند شما محصولات ضروری را به فروش می‌رساند، مثل غذا، لوازم تمیز کننده، یا دارو، دو چیز وجود دارد که شما می‌خواهید آن را انجام دهید.

اول، محتوای بازاریابی را ایجاد کنید که حضار را به یاد آن می‌اندازد که چرا محصولات شما اینقدر مهم هستند و ارزش بودجه‌بندی را دارند.

دوم، به خاطر داشته باشید که حتی اگر محصولات شما بایسته هستند، ژنرال Zers هنوز هم می‌تواند به آن‌ها تحقیق کند، قبل از خرید، جعبه را بخواند و یا آن‌ها را با نمونه ها دیگری در همان راهرو مقایسه کند. نظر به اینکه بسیاری از برندها حائز محصولات بایسته هستند، شما می‌خواهید پیام‌رسانی ایجاد کنید که به این انگیزه است که چرا فرآورده شما موثرتر یا بهتر از تمام نسخه‌های سایر آن است.

اگر برند شما یک فرآورده ضروری را به فروش می‌رساند، it's حتی مهم‌تر متعلق به است که مواد بازاریابی ایجاد کنید که دربایستن به محصول شما را برپایی کند، و اینکه چگونه می‌تواند به مشتریان در حل دشواری ها روزانه کمک کند، و چرا it's به ارزش پول به دست آورد که سخت به دست آمده‌است. به یاد داشته باشید که نخستین اولویت خرید Z's شدنی است محصول شما نباشد، سپس به راه‌هایی فکر کنید که هنوز هم می‌توانید توجه آن‌ها را به خود جلب کنید.

مطمئن نیستید وقتی فرآورده تان ضروری است، یک حس احتیاج را ایجاد کنید؟ در پایین یک مثال از محتوای from، یک سرویس امنیت اطلاعات از آن Allstate آمده‌است. در the اخیر، InfoArmor یک پست وبلاگ در ارتباط با خطرات امنیت اطلاعات در اثناء کار از طریق بعید و اینکه چگونه InfoArmor می‌تواند از اطلاعات کارمندان از راه دور محافظت کند، به اشتراک گذاشت.

هنگام خواندن the یا پست بلاگ که به آن متصل است، شخصی در گروه سنی Z یا هر گروه سنی ممکن است معرفی کنند که در کجا شدنی است به خطرات امنیتی اطلاعات برسند و ممکن است خرید کالا را در نظر بگیرند لغایت اطلاعات خود را ایمن نگه دارند.

به طور متوسط، ژنرال Z بیش از چهار ساعت در روز آنلاین سپری می‌کند، که نسل‌های پیشین از دسته دودمان هزاره را در بر می‌گیرد. از آنجایی که the دودمان به شدت به‌هم‌وابسته هستند، it's برای این که فکر کند که ژنرال Z پول را صرف فن‌آوری خواهد کرد، تکان‌دهنده نبود. با این حال، از آنجایی که آن‌ها به لحاظ مالی آگاهانه به عقیده می‌رسند، بسیاری در این گروه سنی مهم‌ترین یا useful فن‌آوری‌های مفید را در نخستینگی قرار خواهند داد. به عنوان مثال، تقریباً ۱۰۰ % از یک گوشی هوشمند، ۷۰ % خود یک کامپیوتر، و ۳۰ % خویش تبلت دارند.

ژنرال Z در فن‌آوری سرمایه‌گذاری می‌کند.

گذشته از ملزومات تکنولوژیکی، نسل Z گهگاه به تجربه‌های تکنولوژیکی خویش ولخرجی می‌کند که به آن‌ها کمک می‌کند الی سرگرم‌کننده باشند همانند بازی‌های ویدیویی. در حقیقت مطالعه سال ۲۰۱۹ نشان داد که دو سوم از مردان Z می‌گویند بازی "مولفه اصلی" کسانی است که هستند.

در حالی که ممکن است نگران باشید که بازاریابی به ارزش بازاریابی به این دلیل است که محصولات شما ولخرجی می‌کنند، این گروه سنی قطعاً می‌تواند وادار به انجام خریده‌ای بزرگ‌تر شود که تجربیات سرگرم‌کننده ارائه می‌دهند و یا حیات روزمره شان را شفا می‌بخشند.

اما، با وجود اینکه آن‌ها در محصولات با بها بالاتر سرمایه‌گذاری خواهند کرد، ژنرال Z قبل از خارج کشیدن کیف پول خود دربایستن به متقاعد کردن کامل دارد. همانطور که در بالا اشاره شد، it's بسیار مهم برای برندها برای هدف قرار دادن Gen است که نشانی می‌دهد چرا گروه سنی به محصول آن‌ها دربایستن دارد، چگونه فرآورده می‌تواند ملال یا دشواری ها روزانه را حل کند، و چرا این فرآورده بهتر از یک competitor's است.

به عنوان مثال، اگرچه برخی مصرف کنندگان شدنی است Fitbit fitness trackers را سخیف و سبک بدانند، این برند وظیفه ابهت برای روشنگری اینکه چرا فرآورده آن‌ها می‌تواند یک افزار لازم برای کاربرد در یک برنامه تناسب اندام باشد، اتمام می‌دهد.

در وب سایت‌های بستگی جمعی، Fitbit حقایقی را در باره اینکه چرا پیاده‌روی و کاردیو اتمام می‌دهند به حقایق می‌دهد - - دو تکاپو که دست‌بند می‌تواند پی‌گیری کند - - برای سلامتی مهم هستند. و در یک تارنگار در ماه نوامبر، Fitbit به طور عمیق محصول خود را با بحث در مورد این که چگونه نرم‌افزار گزارش دهی آن می‌تواند به ملت کمک کند لغایت بهتر با پزشکان خویش وابستگی پایدار کنند، پیوسته دانست.

در حالی که Fitbit doesn't ادعا می‌کند که محصول آن برای سلامتی لازم است، این نشان نشان می‌دهد که چگونه محصول می‌تواند برای کمک به آن‌ها برای پی‌گیری مایحتاج و ترقی آن‌ها باره کاربرد قرار گیرد.

زمانی که یک فرد بدبین و یا یک عضو مستحضر از بودجه به نام researches researches، می‌تواند محتوای آن را آموزنده و مفید بیابد. از آنجا، اگر آن‌ها به سخیف حیات سالم‌تر علاقمند باشند، ممکن است فهم کنند که Fitbit یک برند معتبر است که می‌تواند به آن‌ها کمک کند لغایت نیازهای تناسب اندام خود را برآورده کنند.

ژنرال Z ترجیح می‌دهد لباس‌های ارزان‌قیمت بخرد.

یک گزارش داخلی بازرگانی بازپسین آیت داد که Gen Z به راحتی توسط یک آرم در اثناء ابهام جامه متقاعد می‌شود. در واقع، برخلاف نسل‌های دیگر، وفاداری به برند گرد از آخرین چیزهایی است که آن‌ها اثناء تصمیم‌گیری درباره خرید اندیشه می‌کنند. آنچه که نسل بر روی آن تمرکز می‌کند قیمت و ارزش است.

در گزارش درونی کسب‌وکار، "آماندا Chermin" ۲۰ ساله به نام آماندا Chermin روشنگری داد: " من استطاعت خرید مارک‌های بسیار بهتر را دارم - - من دوست دارم اندوخته کنم و ترجیح می‌دهم پول اکثریت در بانک داشته باشم لغایت شکست."

به جای of روی داغ‌ترین برند از هفته مد نیویورک، گروه سنی، که هم چنین ترجیح می‌دهد در فروشگاه‌ها خرید کند، به احتمال زیاد خرید لباس‌های ارزان‌تر را یا نه از برند نام، در ترخیص، یا فروش دوباره خرید.

اگرچه آن‌ها وفادار به فروشگاه‌های همانند و مارک‌های تجاری جدید نسل جدید دودمان هزاره هستند، ولی ژنرال Z هنوز احساس فشار برای خرید و گنگی لباس تاریکی به عنوان کیفیت خوب یا مد روز را احساس می‌کند. علاوه بر خرید لباس‌های مقرون‌به‌صرفه، نیاز به نگاه کردن به بهترین آن‌ها منجر به بسیاری از افراد در ز. ز. برای سرمایه‌گذاری در خدمات کرایه پوشاک و یا سعی پیش از خرید برای خرید تجارب خرید شده‌است.

اگرچه انتظار می‌رود که ژنرال z نسبت به نسل‌های دیگر پول کمتری صرف البسه کند, محققان بر این باورند که آن‌ها هنوز احساس می‌کنند که در مقابل همتایان خویش دریافتن نکویی دارند. این فشارها که ممکن است از رسانه‌های اجتماعی, مدرسه, شغل و یا پیرامون اجتماعی نشات بگیرد, هنوز گروه سنی را به فروشگاه‌ها و سایت‌های تجارت الکترونیکی هدایت می‌کند. در حالی که بازاریاب‌های ورزشی باید انتظار تغییر در رفتارهای خود را از این دودمان داشته باشند, ژنرال z هنوز لباس‌هایی را می‌خرید که خوب به عقیده می‌رسند, کیفیت نکویی دارد و قیمت مناسبی دارد.

موضوعات مربوط به خرید البسه زیاد مهم هستند - حتی اگر شما محصولات پوشاک را بازاریابی نکنید. همانطور که ما ایجاد کردیم, ژنرال ما همش بدنبال یک معامله خوب هستیم و تنها از یک اسم بازرگانی برای توجیه خرید بهره‌گیری نمی‌کنیم. بدون پروا به اینکه برند شما چقدر نامدار و سرشناس است, شما باید به این نکته توجه کنید که چرا محصولات شما بهتر از نسخه‌های ارزان‌تر از رقبا هستند.

اگر چه لوگوی شما ممکن است ژنرال z را متقاعد کند که فرآورده شما را بخرد, شما هنوز می‌توانید از اعتماد به برند معتبر و شهرت به سود خویش کاربرد کنید. اگرچه ژنرال z مستحضر از بودجه است, آن‌ها به آنچه هم سن و سالان خویش فکر می‌کنند, اهمیت می‌دهند. این بدان معنی است که آن‌ها ممکن است هنوز احساس کنند که بیچارگی به ولخرجی در یک محصول همانند یک آیتم لباس, اگر بدانند که افراد گروه سنی خود آن را دارند.

اگر شما در حال بازاریابی برای ژنرال z هستید, در عقیده بگیرید که از مشتریان کبیر احتمالی یا جوانان شاد بخواهید درباره فرآورده خویش در رسانه‌های اجتماعی گفتگو کنند. یک مرور محصول معتبر نه فقط حس اعتماد برند را برپایی می‌کند, بلکه به مخاطبان پرتو می‌دهد که محصول دوست داشتنی است و توسط افراد مورد کاربرد پیمان می‌گیرد. از آنجا, یک عضو z شدنی است پژوهش کند و یا یک محصول را صرفاً به این دلیل برگزیدن کند که محبوبیت اکثریت داشته باشد یا نظرات بهتری نسبت به یک جایگزین ارزان‌تر داشته باشد.

چگونه به یک دودمان آگاه از پول تبدیل شود

براساس تحقیقی که در بالا بیان شد, ژنرال z کم‌تر به خاطر محصولات بی‌ارزش و نام‌های تجاری ولخرجی می‌کند. به عنوان یک بازاریاب, شنیدن این پژوهش ها فزاینده شدنی است شما را عصبی کند.

اما در بلند مدت, میل مصرف‌کننده به ارزش قراردادن یا پیش درآمد نباید شما را بترساند و یا شوکه کند. در واقع, باید به شما دلیل دهد که بپرسید: " چگونه می‌توانم ارزش بهتری برای مشتریان خود ارائه دهم? "

اگرچه ژنرال z ممکن است به عقیده بودجه بیشتری برسد, ولی این بدان معنا نیست که آن‌ها هیچ چیزی را از شما نخواهند خرید. در واقع, بسیاری از خطرناک‌ترین چشم‌اندازهای شما هنوز خرید, سرمایه‌گذاری در, و یا ولخرجی در ارائه برند خود را اگر ارزشمند به نظر برسند, به آن‌ها کمک کنید نقاط درد را حل کنند, یا یک تجربه مثبت و به یاد ماندنی ارائه کنند.

در نهایت, با پروا به تجربه مشتری, با تمرکز بر روی تجربه مشتری, و ترویج بازبینی‌های شرکت مثبت, مسیر طولانی‌تری با z و دیگر مخاطبان خواهد داشت.

علاقه‌مند به یادگیری اغلب در باره ژنرال z? این آمارگرفتن را طبق جمعیت شناختی و آرمان‌های نیروی کار آن‌ها رسیدگی کنید. همچنین می‌توانید اغلب در مورد مصرف محتوای آنلاین شان بخوانید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد