بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

۵ چیز که ژنرال Z پول را صرف & می‌کند چرا بازاریابان نیاز به مراقبت دارند

با توان خرید بیش از ۱۴۳ میلیارد دلار، ژنرال Z از صنعت خرده‌فروشی پشتیبانی می‌کند.

اگرچه بسیاری از کسان در ز. ز، اولین حقوق خویش را اخذ می‌کنند، وارد کالج می‌شوند، یا تنها به نیروی کار می‌پیوندند، پژوهش ها اثر می‌دهند که مغازه‌های دودمان جدید و پول زیاد متفاوتی نسبت به ماقبل هزاره خویش خرج می‌کنند.  ادامه مطلب ...

نکته مهم در طراحی سایت هنری، طراحی سایت ساده، سازماندهی شده و با سرعت لود بالا میباشد. منوی سایت و محتوای سایت باید روشن و ساده باشند الی کاربر را در نگاه اول جذب کرده و در سایت نگه دارد. کاربرانی که برای نخستین بار وارد سایت هنری میشوند باید به سرعت بفهمند که سایت درباره چیست، اگر درمورد یک هنرمند است آن هنرمند کیست و آثارش چگونه است.

بسیاری اندیشه میکنند که وب سایت های هنری سایر کاربردی ندارند زیرا میتوان انواع یادبود ها هنری را در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشت ولی نکته ای که هست این است که شما کنترل خاصی بر روی شبکه های اجتماعی ندارید اما برای تارنما خودتان قالب مد نظر و امکانات دلخواه را گزینش کرده و چیزی که میخواهید را ارائه میدهید.

  ادامه مطلب ...

راهنمای ساده و انگلیسی برای ارزش ویژه برند

قبل از اینکه هر چیزی که روی چهره من پیمان می‌گیرد را بخرم, مشابه مراقبت از پوست و یا آرایش. تنها استثنا وقتی است که از برند هستم که به آن اعتماد دارم. در برخی موارد, من حتی یک پرتحمل جدید متعلق به شرکت‌ها را ذیل سوال قرار نمی‌دهم - من چیزهای جدیدی را می‌خرم که می‌دانم راضی هستم.

اعتماد به شرکتی نیست که هرگز شما را ناامید نکرده است. اما امروز تردید داشتم.

یک شرکت آرایشی که برادر دارم از مراقبت از پوست جلوگیری کند. من روی حصارها بودم, بعد می‌خواستم ببینم چه چیزی باره علاقه من بود. بیشتر آن‌ها واکنشی مانند داشتند: " من به قیمت اهمیتی نمی‌دهم. وقتی به این برند می‌رسیم, می‌دانم که خیلی خوب است. "

آن‌ها بدون توجه به نظرات, از خط جدید خریداری خواهند شد. 
ادامه مطلب ...