بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

راهنمای ساده و انگلیسی برای ارزش ویژه برند

قبل از اینکه هر چیزی که روی چهره من پیمان می‌گیرد را بخرم, مشابه مراقبت از پوست و یا آرایش. تنها استثنا وقتی است که از برند هستم که به آن اعتماد دارم. در برخی موارد, من حتی یک پرتحمل جدید متعلق به شرکت‌ها را ذیل سوال قرار نمی‌دهم - من چیزهای جدیدی را می‌خرم که می‌دانم راضی هستم.

اعتماد به شرکتی نیست که هرگز شما را ناامید نکرده است. اما امروز تردید داشتم.

یک شرکت آرایشی که برادر دارم از مراقبت از پوست جلوگیری کند. من روی حصارها بودم, بعد می‌خواستم ببینم چه چیزی باره علاقه من بود. بیشتر آن‌ها واکنشی مانند داشتند: " من به قیمت اهمیتی نمی‌دهم. وقتی به این برند می‌رسیم, می‌دانم که خیلی خوب است. "

آن‌ها بدون توجه به نظرات, از خط جدید خریداری خواهند شد.  
قبل از اینکه هر چیزی که روی چهره من پیمان می‌گیرد را بخرم, مشابه مراقبت از پوست و یا آرایش. تنها استثنا وقتی است که از برند هستم که به آن اعتماد دارم. در برخی موارد, من حتی یک پرتحمل جدید متعلق به شرکت‌ها را ذیل سوال قرار نمی‌دهم - من چیزهای جدیدی را می‌خرم که می‌دانم راضی هستم.

اعتماد به شرکتی نیست که هرگز شما را ناامید نکرده است. اما امروز تردید داشتم.

یک شرکت آرایشی که برادر دارم از مراقبت از پوست جلوگیری کند. من روی حصارها بودم, بعد می‌خواستم ببینم چه چیزی باره علاقه من بود. بیشتر آن‌ها واکنشی مانند داشتند: " من به قیمت اهمیتی نمی‌دهم. وقتی به این برند می‌رسیم, می‌دانم که خیلی خوب است. "

آن‌ها بدون توجه به نظرات, از خط جدید خریداری خواهند شد.

کیت

این نام به اسم ارزش گزیده تر برند شناخته می‌شود. مصرف کنندگان بر دریافتن عمومی از کسب و کارها, برپایی ارزش ویژه برند مثبت یا منفی کارایی می‌گذارند. اما بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم.

ارزش گزیده تر برند چیست?

ارزش گزیده تر برند ترکیبی از فهم مشتری, تجربه و نظر در مورد کمپانی شماست. ارزش ویژه برند می‌تواند کارایی مستقیمی بر فروش و شهرت برای کسب و کارها داشته باشد.

اگر در باره خرید از یک کمپانی ویژه براساس رسیدگی دوستان خود تصمیم گرفته‌اید, ارزش اخص برند منفی را در کار دیده‌اید. ارزش ویژه برند شدنی است ناشی از خدمات ناتوان مشتری, عدم شفافیت یا قیمت‌گذاری باطل باشد.

فکر کنید محصولی که مهم نیست چند دلار اضافی برای شما صرف کند زیرا می‌دانید که راضی خواهید بود. به عقیده شما این کسب‌وکار ارزش ویژه برند دارد. ارزش اخص برند ارزش را تعیین می‌کند زیرا ارزش اخص برند می‌تواند قیمت‌های بالاتر را توجیه کند.

حالا که شما می‌دانید ارزش اخص برند چیست, چه بسا به این اندیشه می‌کنید که چگونه می‌توانید کمپانی خویش را بیابید. برای صرفه‌جویی در آن زمان, فرمان دهید در ارتباط با اندازه‌گیری ارزش ویژه برند صحبت کنیم.

نحوه اندازه‌گیری ارزش گزیده تر برند

اندازه‌گیری ارزش گزیده تر برند دربرگیرنده نزاکت مشتری, فهم عمومی و امور مالی است. عقیده آن‌ها تنها منبع ارزش اخص برند است, ولی نباید تنها یک شاخص باشد. بیایید نگاهی به چند نفر سایر بیاندازیم.

تمرکز بر آگاهانیدن از برند.

ما به این نتیجه رسیدیم که مشتریان مهم ارزش اخص برند دارند. با هشدار شروع می‌شود. اگر مخاطبین شما در مورد کمپانی شما بدانند, نمی‌توانند ایده‌ای در ارتباط با آن داشته باشند.

بنابراین اگر هم اکنون ندارید, پروا کنید که چگونه به آگاهانیدن از برند دست می‌زنید. چگونه داستان کمپانی خویش را ذکر می‌کنید? از کل مهم‌تر اینکه چطور پاسخ می‌دهند?

واکنش مصرف‌کننده به برند شما به عنوان اقدامی برای برپایی آگاهی از برند بیشتر. ارائه محتوا, شدامد وب و عملکرد شبکه‌های اجتماعی داده‌هایی را که برای ارزیابی آگاهانیدن از برند لازم است به شما می‌دهد.

به عنوان مثال, اگر متوجه شدید که شما بیش‌ترین هدایت را با ساختن کتاب‌های الکترونیکی اطلاعاتی برپایی می‌کنید, یگانه را در مورد موضوعی برپایی کنید که نان و کره شرکت شما است. برای یک موسسه رسانه‌ای اجتماعی, که شدنی است باعث برپایی داستان‌های جذاب اینستاگرام شود.

به این ترتیب زمانی که یک مشتری آگهی را در فیسبوک می‌بیند, آن‌ها ایده‌ای از آنچه کمپانی شما انجام می‌دهد خواهند داشت. این پیشنهاد انگیزه‌ای برای آن‌ها است تا بیشتر یاد بگیرند و سوژه مورد بحث آن‌ها را درگیر خواهد کرد.

* رسیدگی وضعیت مالی کلی شرکت.

آیا در حال حاضر معیارهای خرید را تحلیل می‌کنید? این معیارها به شما خواهند گفت که چه محصولاتی در میان مشتریان دوست داشتنی هستند و الگوهای خرید را شناسایی می‌کنند که می‌توانند بر کمپین‌های آینده کارایی بگذارند.

ببینید که کسب‌وکار شما چگونه با مخاطبان تعامل دارد - این کارایی رفتار خرید را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. اگر یک دیدگاه مشتری تحت یک پست اینستاگرام درباره خدمات ضعیف مشتری, می‌تواند به ارزش گزیده تر برند کمک کند. برای اجتناب از این امر, اطمینان حاصل کنید که پروتکل خدمات مشتریان دربرگیرنده استجابت به نظرات و نگرانی‌های مصرف‌کننده است.

اگر متوجه می‌شوید که فروش بعد از چند روشنگری منفی, به پیگیری بازبینی پروتکل خدمات مشتری است. این امر می‌تواند منجر به کاهش ارزش ویژه برند و تفریق فروش شود. ولی با مطالعه وضعیت کسب‌وکار شما در تعامل با مخاطبین خود، به سرعت راه‌هایی برای درمان این پیام‌ها معرفی خواهید کرد.

دقت کنید که به مخاطبین خویش بگویید که چرا قیمت شما ارزش آن را دارد. متناوبا، به مخاطبین خویش فرصتی برای رویت خویش بدهید. در اعلان بعدی تان فروش، ارائه پیشنهاد، یا ایجاد یک محاکمه آزاد را اعلام کنید.

به این ترتیب، مخاطبین شما می‌توانند پیش از انجام این کار، کمپانی شما را تست کنند و شما می‌توانید شروع به اندازه‌گیری این کنید که چگونه این روش بازاریابی درونی در وسط مشتریان سپریدن می‌شود. اگر آن ارزش اخص برند را افزایش دهد، ممکن است یک راهبرد برنده جدید داشته باشید.

۳. فهم عمومی از برند خود را معرفی کنید.

تاکنون، ما در مورد این جستار گفتگو کرده‌ایم که چرا آگاهی اثر بازرگانی از اهمیت ویژه برند مهم است. اما تصویر کمپانی نیز حیاتی است.

از مشتریان بخواهید که نظرات خویش را ترک کنند. بازبینی‌های فرآورده در تحکیم ارزش ویژه برند بسیار قدرتمند هستند. یک رستوران سوشی با ۴.۵ ستاره در Yelp به بردباری بسیار کسب‌وکار بیشتری نسبت به خیابان با ۳.۹ ستاره پیدا خواهد کرد، حتی اگر غذا مقرون‌به‌صرفه باشد.

آنالیز آنچه که مشتریان دارند و اگر they'd شما را به یک برادر پیشنهاد می‌کنند آنالیز کنید.

در این نقطه، شما می‌دانید که چطور پی بردن عمومی را اندازه‌گیری کنید. ولی به گمان کردن بسیار شما به یک دشوار برخورده اید. … شما نمی‌دانید چگونه تساوی برپایی کنید. Let's توپ را به چند ایده تبدیل می‌کنند.

نحوه برپایی تغییر نام تجاری

درک عمومی از برند شما.

عقاید برند خود را در بازاریابی با یکدیگر ارتباط دهید.

آنچه را که مشتریان به عمل می‌گویند تحویل دهید.

توضیح دهید که چگونه با رقبا تفاوت دارید.

حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی داشته باشید.

۱. فهم عمومی درباره برند خویش را باره تحقیق پیمان دهید.

مشتریان فقط گروهی هستند که به ارزش اخص برند کمک می‌کنند. تماشاگران به همان اندازه مهم هستند.

نزدیک شدن به دریافتن عمومی نسبت به رسیدن به مشتریان کمی متفاوت خواهد بود. افرادی که شما را منظور قرار می‌دهید، شما را در مورد کمپانی تان به عنوان افرادی که به طور مرتب از شرکت شما خرید می‌کنند، می‌دانید، بنابراین تحقیقات جدید شدنی است این کار را انجام دهند.

با این حال، بازار شما به ارزش اخص برند از یک نقطه نظر بیگانه کمک می‌کند. بنابراین، تحقیق در باره نظر آن‌ها در محاسبه چند چیز سودمند خواهد بود.

اول، با فهم آنچه که مخاطبین شما در ارتباط با کسب‌وکار شما اندیشه می‌کنند، می‌توانید یاد بگیرید که چرا و چرا مردم پیشنهادها شما را می‌خرند. دوم اینکه، شما با چالش‌هایی آشنا می‌شوید که مخاطبین شما به پیگیری شرکت‌هایی مثل شما هستند که باید آن را حل کنند. به این ترتیب تصمیمات بازاریابی و بازاریابی بهتر خواهد شد.

درک عمومی برای ارزش اخص برند بایسته است، اما let's با آن مواجه است: ما احتمالاً زمان صرف وقت صرف می‌کنیم تا شرکت خود را برای کسب آگاهی صرف کنیم. بنابراین، چه کاری می‌توانید برای پژوهش در باره پی بردن عمومی به روشی انجام دهید که شما را صرفه‌جویی می‌کند؟

پاسخ اختصار نرم‌افزاری است. برای مثال، سازمان بازرسی هوشمند به تعقیب فعالیت‌های پیرو در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی است. سپس، یک گزارش سفارشی می‌گیرید که نظرات را موشکافی می‌کند، پاسخ می‌دهد و برادر دارد به شما یک گرد آمدن استجابت بگوید.

علاوه بر این، Brandwatch می‌تواند به نقطه‌ای اشاره کند که تصاویر branded شما نما می‌شوند. برای مثال، اگر یک عکس بازاریابی را به دست موزه آپلود کنید، آن تصویر را برای آن تصویر خواهد کشید و نتایج را بیرون می‌کشد. این می‌تواند به شما کمک کند فضاهایی را که کمپانی شما رایج‌ترین و آنچه ملت می‌گویند را معرفی کنید.

اگر به تعقیب چند منبع بیشتر هستید، بگویید، ۱۰ دیگر، این دست موزه آنالیز احساسی در کل استجابت شماست.
یکی از بزرگ‌ترین راه‌های برپایی ارزش اخص برند, پافشاری بر برندسازی در زمان اجرای کمپین‌های بازاریابی است. هر دارایی بصری که شما برپایی می‌کنید باید به طریقی با برند خود صحبت کنید.

از رنگ‌ها, تصاویر, و کپی به سود شما کاربرد کنید و یک بدن را شناسایی کنید که برای شرکت و مخاطبین شما منطقی باشد. اگر می‌توانید تمام محتوای رو به رو را ببینید و الگوها را در این سه گستره تشخیص دهید, شاید یک پیام تجاری قوی را منتقل می‌کنید.

مشتریان و مخاطبان از جزئیاتی استفاده می‌کنند که شرکت شما را تعریف می‌کنند. برای مثال, وقتی به این فید اینستاگرام نگاه می‌کنید, می‌توانید به جزئیات, تصویرسازی و لحن آن توجه کنید:

در تصویر بالا, شما می‌توانید به رنگ‌ها, صنایع, و مخاطبان اشاره کنید که به برند مشتری مربوط هستند. محتوای ارزشمند, همانند آمارگرفتن مفید, این حساب را برای نگاه به دیدگاه‌های صنعت به حساب می‌آورند. در نتیجه, یک متخصص بازاریابی چه بسا این حساب را با محتوای بازاریابی معنادار مرتبط می‌کند.

برای برپایی یک ارزش گزیده تر برند, با آنچه برای شرکت و مخاطبین خویش مهم است گفتگو کنید.

آن‌ها آنچه مشتریان می‌گویند را به عمل تبدیل می‌کند.

اگر اطلاعات و اطلاعات مشتری را جمع‌آوری کرده‌اید, ببینید می‌توانید متعلق به اطلاعات برای افزایش حقوق مالکانه کاربرد کنید. به عنوان مثال, اگر بازبینی‌های مشتری یک اضافه جدید به نرم‌افزار شما بیان کرده‌اند, دست انداختن آزادی آن می‌تواند راه احسان برای کسب رضایت مثبت باشد. مشتریانی که می‌بینند به شرکت در حقوق عالی گوش می‌دهند.

همچنین می‌تواند ایده نکوداشتن برای افزایش تعامل مشتری باشد. اگر کمپانی شما با مشتریان در کانال‌های اجتماعی یا ایمیل تعامل نداشته باشد, یا به دنبال بازخورد باشد, احتمالاً نمی‌دانید چه انتظاری دارند. روش برقراری وابستگی با مشتریان را اصلاح کنید زیرا آن‌ها بیش‌ترین ارزش زمانی را دارند که به حقوق مالکانه مربوط می‌شود.

شاید یک ارتقای ویژگی هستی دارد که شما می‌دانید که مشتریان واقعاً به آن علاقه‌مند هستند, اما شما پهنای باند را برای ساخت ندارید. در این حالت, تمرکز بر شفا یک مشتری مورد علاقه مشتری یا ارزش پیش‌بینی‌شده بیشتر یک فرآورده پرفروش می‌باشد.

این یک ایمیل بازاریابی است که چند سال پیش گرفتم. به جای of مجموعه eyeshadow با این سایه‌ها، ColourPop تصمیم گرفت مجموعه را براساس پیشنهادها مشتریان از هم جدا کند. این جنبش برای پرتو دادن مشتریانی صورت گرفت که کمپانی به عقیده آن‌ها ارزش قائل است و در ضمن ارزش اخص برند را می‌سازد.

۴. توضیح دهید که چگونه با رقبا متفاوت هستید.

آیا کمپین "مک a" را به یاد دارید؟ اگر نه، در باره آگهی‌های بازرگانی با دو بازیگر که خودشان را به عنوان یک یا یک رایانه معرفی می‌کنند؟ این کلیپ‌ها باعث جرقه زدن بحث‌های مربوط به سنه ۲۰۰۶ شد که در آن گزینش کامپیوتر بهتر بود:

اپل تبلیغات را منتشر کرد لغایت پافشاری کند که چرا iMacs گزینه خنک، نوین و نیرومند برای بزرگسالان جوان بوده‌است. Commercials یک بازیگر هیپ هاپ را پرتو می‌دهد که در حال گفتگو در باره توانایی‌های گوناگون کامپیوتر است. سپس، یک بازیگر مسن و out در مورد این که چرا آن‌ها رایانه شخصی محدود خود را برادر دارند صحبت می‌کند.

تبلیغات به شدت موفقیت‌آمیز و هوده آوری برای اپل بود. آن‌ها نیز برند را راه اندازی کردند

برابری در برابر رقبا. تیم Apple's فرصت را غنیمت شمرد

مشخصات رایانه را به شیوه‌ای که بیننده آن‌ها فهم خواهد کرد، اسم ببرید. آن‌ها مستقیماً با مشتری گفتگو کردند در مورد اینکه چرا مک Macs گزینه مطلوب بود.

برای به دست آوردن آن لبه بازار، از کمپین‌هایی کاربرد کنید الی به روشنی بیان کنید که چرا فرآورده شما برای مشتری پسندیده است. شاید به این انگیزه که یک طریق ساده‌تر برای اتمام کارها را توصیه می‌کنید، مانند بازرگانی اپل.

به یاد داشته باشید که به رقیب تان حمله نکنید. هدف در اینجا ساخت برند بدون پارگی دیگر است. در ارتباط با ویژگی‌هایی که سایرین توصیه می‌دهند به مشتریان خود بگویید و متعلق به خاصیت برای تعریف بخشی از برند خود کاربرد کنید.

۵. حضور مفید در رسانه‌های اجتماعی را حفظ کنید.

این شغل بدیهی به نظر می‌رسد، اما زیاد مهم است که به طور پرکار خود را وقف خدمت عالی مشتری کنید. من به حساب می‌آورم که چند بار از یک کمپانی در اینستاگرام به خاطر یک محصول فرمانبرداری می‌کنم، سپس در پایان تصمیم می‌گیرد آن را به علت بستگی ضعیف از برند خریداری کند.

من نظراتی در مورد عدم دریافت دستور، ایجاد دشوار عضویت در عضویت، و گمراه کردن محصولات دیده‌ام. یک پرچم قرمز بردارید، اما اگر یک کمپانی این نظرات را به روش منفی کنترل کند، that's را به خطر می‌اندازد. نه تنها این.

اما در باره عقیده من نسبت به برند و دیگر مخاطبان زیاد لاغر است.

چه با مشتری گفتگو می‌کنید و چه به صورت آنلاین، مطمئن شوید که به نگرانی‌های و مراقبت‌های گزیده تر بررسی می‌کنید. سایرین به این نکته پروا دارند که چگونه با مشتریان رفتار کنید و نظرات خود را طبق آنچه آن‌ها می‌بینند، ذکر کنید.

اگر یک راهنمای کامل در مورد این که چطور سرویس مشتری رسانه‌های اجتماعی را انتخاب کنید، این پست را رسیدگی کنید.

به عنوان یک مصرف‌کننده، I'm هنوز در مورد راه‌اندازی پوست که قبلاً بیان کردم، مطمئن نبود، ولی این به این معنی است که من نمی‌توانم این برق لب جدید را که امروز راه‌اندازی شده را بخرم. من این کمپانی را با ابزارها آرایشی می‌شناسم و به آن‌ها اعتماد دارم.

این ارزش گزیده تر برند هم آسیب خواهد دید. اگر من احتیاج به متقاعد کردن اکثریت داشته باشم، من فقط می‌توانم نگاهی به نظرات براق لب دیگر "glosses" در وب سایت، در یوتیوب و در اینستاگرام نگاه کنم. همچنین به این نکته پروا خواهم کرد که چگونه دیگران درباره ترابری تند و کیفیت فرآورده گفتگو می‌کنند.

ارزش اخص برند می‌تواند برپایی یا استراحت برای کمپانی شما باشد، اما بعد از احضار این مقاله، شما آماده اید که آن را برای همه مخاطبین خود به صورت مثبت بسازید. شانس خوب، و نام بازرگانی شاد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد