بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

Remotely کار کردن؟ امتحان کردن ۳۶ ابزار برای ارتباطات بهتر، هم‌کاری سازمان هم‌کاری

امروز، شما و تیم تان انتظار دارید در همان سطح که دارید کار می‌کنید، عمل کنید.


با کمک ارتباط اینترنتی، کار روزانه ما نسبتا آسان است، چه با انتشار یک پست وبلاگ، ارسال یک ایمیل پی‌گیری، اجرای یک تماس ویدئویی با یک عضو تیم از چشم‌انداز، یا ایجاد یک جریان کار برای پرورش مشتری و مشتریان در ارتباط با مشتری شما.


اما، وقتی کار از راه دور انجام می‌شود، همه ما می‌دانیم که ارتباط اینترنتی همه چیز را حل نمی‌کند.


وظایف و موانع باید پیش آیند که مدیریت از راه دور را به چالش بکشید - زمانی که این وظایف پیچیده و هم‌کاری بین تیمی صورت می‌گیرد، ارتباط و بهره‌وری می‌تواند به هم بریزد.

  

امروز، شما و تیم تان انتظار دارید در همان سطح که دارید کار می‌کنید، عمل کنید.


با کمک ارتباط اینترنتی، کار روزانه ما نسبتا آسان است، چه با انتشار یک پست وبلاگ، ارسال یک ایمیل پی‌گیری، اجرای یک تماس ویدئویی با یک عضو تیم از چشم‌انداز، یا ایجاد یک جریان کار برای پرورش مشتری و مشتریان در ارتباط با مشتری شما.


اما، وقتی کار از راه دور انجام می‌شود، همه ما می‌دانیم که ارتباط اینترنتی همه چیز را حل نمی‌کند.


وظایف و موانع باید پیش آیند که مدیریت از راه دور را به چالش بکشید - زمانی که این وظایف پیچیده و هم‌کاری بین تیمی صورت می‌گیرد، ارتباط و بهره‌وری می‌تواند به هم بریزد.


حال دانلود کنید: چطور شرکت تان را به سایت آنلاین منتقل کنید

از آنجا که نیاز به کار از راه دور رشد کرده‌است، بسیاری از شرکت‌ها کشف کرده و شروع به اجرای ابزارها و منابعی کرده‌اند که کارکنان را قادر می‌سازد تا هنگام کار از خانه، تا حد ممکن سازنده باشند.


برای کمک به تعیین اینکه کدام ابزار برای تیم دوردست شما ایده‌آل هستند، لیستی از بهترین ابزارهای مورد استفاده برای شما تهیه کرده‌ایم:


ابزار برای هم‌کاری عمومی

ابزارها برای مدیریت پروژه و مدیریت پروژه

ابزارهایی برای زمان‌بندی و میزبانی جلسات مجازی

ابزارهایی برای مدیریت دارایی

ابزارهای برای اسناد داخلی و اسناد داخلی

ابزارهایی برای پی‌گیری پیشرفت تیم

ابزارهایی برای تصمیم‌گیری تیمی

۳۶ ابزارهای کار از راه دور مفید و نرم‌افزار

۳۶ ابزار کار دور بعدی با استفاده از موردی برای کمک به تعیین نوع منابعی که شما و تیم تان از آن بهره‌مند خواهند شد، بخش‌بندی می‌شوند.


بیایید شروع کنیم.


ابزارهای کار از راه دور برای هم‌کاری عمومی

۱. کابین گوگل

سوییت "گوگل" (سوییت G)یک سکوی گوگل است که به تیم‌های شما اجازه می‌دهد تا در گوگل doctors گوگل، گوگل بوک و گوگل اسلاید، در میان ابزارهای ساده استفاده از گوگل، هم‌کاری کنند. همچنین می‌توانید یک تقویم تیم را به اشتراک بگذارید و ایمیل‌های کاری را از طریق کابین G ایجاد کنید.


۲. تیم آفیس مایکروسافت

در حالی که کابین G را می توان به طور کامل به صورت آنلاین در یک پلت فرم استفاده کرد، تیم آفیس مایکروسافت به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌هایی مانند اکسل، چشم‌انداز، کلمه، و پاور پوینت را به رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنید. هم چنین شما می‌توانید از مجموعه کلی ابزار برای مدیریت، تقسیم، ذخیره و ویرایش اسناد در پوشه‌های گروهی استفاده کنید.


علاوه بر برنامه‌های کاربردی خاص، تیم‌های مایکروسافت همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از طریق تماس‌های ویدئویی، ایمیل، و از طریق یک پلت فرم بحث داخلی که همکاران شما می‌توانند پست ایجاد کنند یا سوال بپرسند، با هم‌تیمی‌هایش ارتباط برقرار کنید.


ابزارهای کار از راه دور برای مدیریت پروژه و پروژه

۳. نور پس‌زمینه


Trello به شما اجازه می‌دهد تا یک داشبورد ایجاد کنید که پروژه‌های بزرگ و یا مقوله‌های مرتبط با آن‌ها را برجسته می‌کند. هر کار کوچک که "کارت" نامیده می‌شود می‌تواند برچسب رنگی و متن داشته باشد.


برای مثال، اگر می‌خواهید چیزی بگویید، "خبر فوری" شما می‌توانید یک برچسب کارت قرمز ایجاد کنید که می‌گوید "خبر فوری" روی آن نوشته شده و آن را به کارت‌های Trello مناسب واگذار کنید. همچنین می‌توانید کارت‌ها و cut-off dates را به اعضای تیم خود اختصاص دهید و پیشرفت هر کارت را از طریق حوزه فعالیت خود پی‌گیری کنید.


۴. Asana


Asana به شما اجازه می‌دهد وظایف، سازماندهی و بررسی وظایف را در پروژه‌های مشترک ایجاد و محول کنید، و در هر کار با یکدیگر گپ بزنید تا گفتگوها سازماندهی شوند، و پیوست‌ها را از کامپیوترتان، Dropbox، کادر و گوگل درایو اضافه کنید.


همچنین دارای ویژگی‌های تقویم، dashboards برای پروژه‌ها، و فهرست منحصر به فرد شماست.


۵. Assembla


به نظر می‌رسد که مدیریت پروژه برای توسعه دهندگان وب جای مناسبی برای مدیریت پروژه باشد، اگرچه می‌تواند مدیریت پروژه را برای هر نوع از freelancing مدیریت کند.


آن بلیط و زمان را ردیابی می‌کند، گزارش‌ها تولید می‌کند، و انتشار کالا و اصلاح اشکال را آسان می‌کند - به علاوه بسیاری می‌گویند که راه‌اندازی آسان‌تر از Jira است.


۶. Basecamp


Basecamp یک نرم‌افزار مدیریت پروژه ساده و آسان است که به شما کمک می‌کند calendars خود را مرتب کنید، برنامه جلسه را تنظیم کنید، تکالیف را پی‌گیری کنید، و اسناد را ذخیره کنید.


تمام مدیریت پروژه شما روی یک داشبورد سازمان دهی شده برای دادن یک دید - چشم - چشم - دید از هر چیزی که در حال رخ دادن است، رخ می‌دهد.


۷. RingCentral و Glip

یک ابزار بزرگ دیگر به وسیله حلقه مرکزی و Glip وجود دارد. در حالی که RingCentral این شرکت را قادر می‌سازد تا در حین کار از راه دور به یک تلفن همراه ارسال شود، Glip به شما کمک می‌کند مدیریت پروژه پایه و ارتباطات تیمی مبتنی بر متن را مدیریت کنید.


برای مدیریت کار، تقویم‌های مشترک، اشتراک فایل، حاشیه‌نویسی فایل، و گپ گروهی زمان واقعی، Glip یک ابزار قوی است. هم چنین به اطمینان از این که تمام این گپ‌ها به طور کامل قابل جستجو هستند، کمک می‌کند.


همراه با چت گروهی و مشخصه‌های مدیریت پروژه استاندارد، شما می‌توانید چت ویدئویی را در برنامه Glip فعال کنید که به شما این امکان را می‌دهد که درباره وظایف در حال پیشرفت صحبت کنید.


۸. Github


توسعه دهندگان وب سایت GitHub را دوست خواهند داشت زیرا برای ساخت نرم‌افزار با تیم‌های دوردست طراحی شده‌است. این پلت فرم به تیم‌ها اجازه می‌دهد تا در بازبینی کد و مدیریت پروژه‌های خصوصی و خصوصی شرکت کنند.


فروشگاه GitHub مجموعه‌ای از ابزارها را ارایه می‌دهد که می‌تواند به آن‌ها کمک کند کار خود را به نحو احسن انجام دهند، بدون در نظر گرفتن اینکه به کجا وارد می‌شوند.


۹. Jira

Jira یک ابزار مدیریت پروژه دیگر در درجه اول برای توسعه دهندگان، پشتیبانی مشتری و نمایندگان IT است که به شما این امکان را می‌دهد که کار و نیز مسائلی را که باید حل شوند را تعیین و پی‌گیری کنید.


همچنین یک رابط موبایل و رومیزی مفید برای مدیریت پروژه در حال حاضر دارد.


۱۰. Podio

مدیر پروژه، بخشی از فیس بوک برای شرکت‌ها، شما می‌توانید از Podio برای پی‌گیری آنچه که نیاز دارید، و گپ هنگام انجام آن استفاده کنید.


با برنامه کاربردی تلفن همراه و وب سایت، شما می‌توانید "فضاهای کاری" را برای جنبه‌های مختلف کار یا پروژه‌های خود ایجاد کنید. این فضاهای کاری شبیه یک صفحه فیس بوک هستند، همانطور که همکاران می‌توانند درباره آن‌ها توضیح دهند و یا اطلاعات را در مورد آن‌ها به طور مشابه به اشتراک بگذارند، مشابه این که چطور یک پست فیس بوک را به اشتراک بگذارند.


شما همچنین می‌توانید از پلت فرم برای ارتباط با هم‌تیمی‌ها و یا مدیریت ارتباطات مشتری به طور خصوصی استفاده کنید چون گستره وسیعی از تنظیمات حریم خصوصی را دارد.


۱۱. دفع زباله

نقطه مناسب برای Taskworld مدیریت پروژه‌ها و پی‌گیری وظایف و وظایف فرعی است.


ویژگی‌های ارزیابی آن به شما این امکان را می‌دهد که عملکرد شغلی را ارزیابی کرده و بازخورد آن را از سایر برنامه‌های مدیریت پروژه مشابه، متمایز کنید.


۱۲. Monday.Com


Monday.Com یک پلت فرم مدیریت کار وب است که به طور خاص برای کسب و کارها و ادارات است. این مدل مشخصه‌های مشابهی را برای asana و Trello ارایه می‌دهد که در آن شما می‌توانید پیشرفت کارها بر روی داشبورد را تماشا کنید و پروژه‌ها را به اعضای تیم اختصاص دهید.


اما علاوه بر این، همچنین به تیم‌های بازاریابی اجازه می‌دهد تا وظایف خود را با بودجه خود برنامه‌ریزی کنند.


ابزارهای کار از راه دور برای زمانبندی و میزبانی جلسات مجازی

۱۳. زوم

زوم یک برنامه رومیزی و برنامه کاربردی آسان است که به شما اجازه می‌دهد تا برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و ثبت جلسات مجازی با تیم خود را انجام دهید. این جلسات را می توان از راه دور از یک کامپیوتر، گوشی هوشمند و یا صدا از طریق شماره‌گیری تلفن وارد کرد.


در طول جلسات زوم می‌توانید صفحه خود را با teammates به اشتراک بگذارید تا آن‌ها بتوانند کار یا ارائه شما را ببینند.


۱۴. سیستم تلفن مجازی

Nextiva راه‌حل ایده‌آلی برای کسب و کارها است که سادگی، قابلیت اطمینان، و سهولت استفاده را اولویت‌بندی می‌کند. Nextiva ارتباطات شرکت را در یک پلت فرم واحد تقویت می‌کند - که کسب و کارها را قادر می‌سازد تماس‌های اینترنتی مبتنی بر VoIP، کنفرانس ویدیویی / صوتی، SMS، faxing مجازی، و هم‌کاری تیمی ایجاد کند.


۱۵. دفع زباله

GoToMeeting به شما اجازه می‌دهد تا جلسات مجازی را برنامه‌ریزی کرده و یا webinars را راه‌اندازی کنید که در آن کاربران می‌توانند وارد سیستم شوند یا تماس بگیرند تا فقط میزبان حرف بزنند.


این ملاقات‌ها می‌توانند پس از تکمیل تکمیل شوند و به شرکت‌کنندگان ارسال شوند.


۱۶. گوگل hangouts

گوگل hangouts یک گزینه محبوب است زیرا گوگل معمولا برای کسانی که از تقویم Google برای مدیریت برنامه شما استفاده می‌کنند مناسب است.


۱۷. Join.Me

Be part of.Me برای جلسات به اشتراک گذاری سریع و آسان، عالی است.


علاوه بر اینکه قادر به برنامه‌ریزی و راه‌اندازی جلسات مجازی سریع با صفحه نمایش هستید، می‌توانید یک نشانی اینترنتی قابل انتقال به اتاق جلسه شخصی خود ایجاد کنید که افراد می‌توانند در آن زمان که دوست دارند با شما ملاقات کنند، ثبت شوند.



۱۸. اسکایپ

در این نقطه، بسیاری از ما قبلا از اسکایپ استفاده کرده‌ایم. همراه با اجازه دادن به شما برای میزبانی جلسات مجازی کوچک، اسکایپ نیز به شما این امکان را می‌دهد که چت گروهی کنید.


اگر می‌خواهید از نسخه پرداخت‌شده Skype استفاده کنید، همچنین می‌توانید با گروه‌ها ملاقات داشته باشید و یا تماس‌های صوتی بین‌المللی ایجاد کنید.


فصل ۱۹

با UberConference، هیچ تعجبی ندارد که چه کسی به این تماس دست زده‌است، چه کسی گفته باشد، یا شماره‌تلفن شما چیست. همچنین به اشتراک گذاری صفحه اجازه می‌دهد و یک app موبایل دارد.


شما می‌توانید تماس‌های ویدئویی با نام خود ایجاد کنید و زمانی که کسی به داخل آن اشاره می‌کند، می‌توانید به راحتی آن‌ها را روی داشبورد تماس‌های ویدئویی ببینید. سپس، زمانی که کسی صحبت می‌کند، فید ویدیویی آن‌ها مشخص خواهد شد تا بتوانید به راحتی ببینید چه اتفاقی دارد می‌افتد و تمرکز می‌کند.


۲۰. تقویم Google


به جای داشتن یک مکالمه کامل بر روی یک پلت فرم پیام‌رسانی فوری در مورد زمانی که جلسه داشته باشید می‌توانید از ویژگی تقویم Google Suite استفاده کنید.


با این ویژگی، می‌توانید تقویم Google را با همکاران خود به اشتراک بگذارید. سپس، زمانی که می‌خواهید جلسه‌ای را با آن‌ها برنامه‌ریزی کنید، به سادگی نام و کتاب خود را در زمانی که کار می‌کند، جستجو کنید.


زمانی که این کار را انجام می‌دهید، می‌توانید یادداشت را در منطقه شرح دهید مانند " من می‌خواهم این جلسه را برای بحث درباره خبرنامه بازاریابی رزرو کنم. بگذارید من بدانم که آیا این زمان برای شما عملی نیست یا خیر."


۲۱. Howspace

Howspace یک پلت فرم تسهیلات دیجیتال است که به شما کمک می‌کند تا ابتکارات بزرگی مانند تحول سازمانی، برنامه‌های یادگیری، کارگاه‌ها و رویداده‌ای مربوط به گروه‌های بزرگ ارائه دهید.


شما می‌توانید الهام‌بخش خلق مشترک، تقویت تعامل و ایجاد تاثیر پایدار از طریق تسهیل یک سفر تعاملی برای فرایندهایی که فراتر از روال‌های کاری روزانه می‌روند، ایجاد کنید. استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن به شما کمک می‌کند فضای کاری خود را بسازید، از جمله چت، نظرسنجی‌ها، آمارگیری و ویدیو. هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند بینش‌هایی را برای بحث‌های بزرگ در زمان واقعی خلاصه کنید.


ابزارهای کار از راه دور برای ارتباط سریع با همکاران

۲۲. اسلاک

اسلاک برای برقراری ارتباط بلادرنگ برای یک یا یک گفتگو و یا با همه اعضای تیم شما عالی است. شما همچنین می‌توانید با موضوع صحبت کنید و فعالیت خود را از platforms مثل Github، Trello و Pingdom ادغام کنید.


من این فکر را که در اینجا بیان شد که اسلاک نزدیک به یک دفتر مجازی است، همانطور که می‌توانید دریافت کنید. شما حتی می‌توانید یک کانال برای هر مشتری ایجاد کنید و تنها افراد حاضر در آن پروژه را به آن کانال دعوت کنید.


(می‌خواهید بیشتر در مورد اسلاک یاد بگیرید؟ در اینجا راهنمایی برای تمام the که شما هنوز نمی‌دانید می‌توانید با سکو انجام دهید، آورده شده‌است).


۲۳. ۱


اگر یک تیم کنترل از راه دور یا در سطح جهانی داشته باشید و یا بطور مرتب با مشتریان بین‌المللی ارتباط برقرار کنید، WhatsApp یک پلت فرم ارتباطی بزرگ است که به شما این امکان را می‌دهد که با آن‌ها چت کنید، پیغام‌های متنی ارسال کنید، و یا تماس‌های صوتی را برای یک شبکه Wi - Fi نصب کنید.


۲۴. Flowdock

Flowdock ساده و آسان است - از برنامه پیام‌رسانی فوری پیام‌رسانی فوری و وب سایت مشابه با اسلاک استفاده می‌کند. همچنین با Jira، GitHub، basecamp، asana، Assembla، Trello و بسیاری از برنامه‌های دیگر ادغام شده‌است.


ابزارهای کار از راه دور برای مدیریت دارایی

۲۵. معرفی گوگل دیسک‌گردان

من گوگل درایو را دوست دارم، اما اغلب به روز رسانی می‌شود - یعنی، درست زمانی که آن را کشف کرده و تمام چیزهای شما را سازماندهی کرده، چیزها تغییر می‌کنند.


با گفتن این جمله، آن رایگان است، ذخیره کرده و تمام محتویات و اطلاعات شما را سازماندهی می‌کند، و شما می‌توانید همزمان با چند نفر در همان زمان روی یک سند کار کنید.


۲۶. Dropbox

به اشتراک گذاشتن فایل‌های بزرگ به خوبی بر روی ایمیل کار نمی‌کند، که در آن کسب‌وکار Dropbox و Dropbox وارد می‌شوند.


این ابزار خوبی برای سازماندهی کار آزاد است. تنها کافی است که افراد آزاد اسناد خود را به پوشه‌های ماه آپلود کنند و زمانی که کار آن‌ها در حال انجام است، به شما پیام دهند.


۲۷. ادوبی creative

Adobe خلاق Adobe Photoshop، Photoshop، و Illustrator به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های طراحی و یا دارایی‌های بصری ایجاد کنید که پس از آن توسط تیم خود ویرایش و یا به روز شوند.


۲۸. وارد کننده

مشابه با Adobe، اما استفاده از novices طراحی آسان‌تر است، Canva به شما اجازه می‌دهد تا حساب‌های تیمی را ایجاد کنید که در آن می‌توانید قالب‌های طراحی و دارایی‌های با همکاران خود را از راه دور به اشتراک بگذارید.


این امر تضمین می‌کند که شما قادر به دسترسی و ویرایش هر فایل طراحی و یا تصویری از برند هستید که ممکن است هنگام کار از خانه نیاز داشته باشید.


ابزارهای کار از راه دور برای اسناد داخلی و اسناد داخلی

۲۹. Confluence


Confluence به شما این امکان را می‌دهد که یک وبلاگ داخلی و یا ویکی برای تیم خود ایجاد کنید. این بیشتر یک مدیر تیم، نگه داشتن مدارک، یادداشت‌ها، بهترین تجارب، نیازمندی‌های محصول و همه چیز در یک مکان قابل جستجو است.


نکته: شما همچنین می‌توانید از ادغام Gliffy برای انجام wireframes سریع استفاده کنید.


فصل بیست و نهم

شرکت‌های بازاریابی داخلی به منظور سازماندهی منابع مفید برای کارمندان جدید از ویکی ویکی برای استخدام کارمندان استفاده می‌کنند.


فصل سی و یکم


بفهمید که صحبت کردن با صدای بلند راه بهتری برای ارتباط با اعلام یک تیم است، اما زمان کافی برای رزرو یک جلسه ندارید؟


با Loom می‌توانید یک ارائه یا فقط صدای خود را ثبت کنید تا اعلان و یا بازی را با تیم خود بازی کنید. سپس می‌توانید یک لینک برای به اشتراک گذاشتن نوار ضبط کنید و به راحتی آن را در میان کانال‌ها مانند قاصدان فوری و یا پست الکترونیکی پخش کنید.


ابزارهای کار از راه دور برای پی‌گیری پیشرفت تیم

دکتر زمان ۳۲

باید دقت کنید که چگونه تیم تان زمان خود را صرف تهیه صورتحساب مشتری و یا اهداف بهره‌وری می‌کند؟ دکتر زمان می‌تواند به شما کمک کند این کار را بکنید.


با این ابزار، شما و تیم شما و یا freelancers می‌توانند پروژه را ایجاد کرده و در هنگام شروع یک کار جدید یک ساعت را آغاز کنند. سپس داشبورد ساعت دکتر گزارشی از چند ساعت کار هم‌کار خود در سراسر روز را نشان می‌دهد و پروژه‌هایی که بیش‌ترین زمان را صرف آن کرده‌اند را نشان می‌دهد.


فصل فصل

Dashboard timer ساده برداشت محصول.


برای پی‌گیری زمان و هزینه‌ها، این ابزار ساده frills است. با برداشت محصول، شما به سادگی پروژه‌ها یا آیتم‌های لیست را ایجاد می‌کنید و زمان شروع کار بر روی هر کار را آغاز می‌کنید.


سپس می‌توانید ببینید که چقدر زمان صرف موارد مختلف لیست می‌کنید، مانند نوشتن پست‌های وبلاگ، تدوین استراتژی، یا تولید ایمیل‌های بازاریابی.


فصل سی و چهارم

من در مورد تو نمی‌دانم، اما بعضی وقت‌ها نمی‌توانم آنچه را که دیروز انجام دادم به یاد بیاورم. IDoneThis این مشکل را برای افراد و تیم‌ها با ارسال "هضم" آنچه که همه انجام دادند، حل می‌کند.


ابزارهای کار از راه دور برای تصمیم‌گیری تیمی

فصل سی و پنجم


زمانی که تیم شما نیاز به تصمیم‌گیری دارد که نیاز به یک جلسه کامل ندارد، Polly.Ai به شما این امکان را می‌دهد تا یک بررسی انجام دهید که می‌توانید از طریق platforms مثل اسلاک مراجعه کنید. از آنجا، همکاران شما می‌توانند به سادگی به یک گزینه رای دهند.


فصل سی و ششم


آیا باید یک جلسه گروهی را برنامه‌ریزی کنید؟ Doodle یک سکوی رای‌گیری است که به شما اجازه می‌دهد از سوالات سریع به تیم خود سوال کنید و ببینید چگونه رای می‌دهند.


همچنین می‌توانید یک نظر سنجی از زمان را ایجاد کنید که تیم شما را قادر می‌سازد تا در زمانی که بهترین کار را برای آن‌ها انجام می‌دهد، رای بدهد تا شما بتوانید برنامه را جا به جا کنید.


گشت ساحلی از راه دور کار با ابزارهای مفید

امروزه، کارمندان شما باید توانایی انجام موثر کار خود را از راه دور داشته باشند - آن‌ها به دسترسی به منابع مناسب برای کمک به آن‌ها در خانه همانند آن‌ها در یک فضای اداری نیاز دارند.


برکسی پوشیده نیست که هر کسی کمی متفاوت عمل می‌کند و مجموعه‌ای منحصر به فرد از چالش‌ها را تجربه می‌کند. اما زمانی که مشکلات ما باید سازمان و بهره‌وری را انجام دهد، یکی از ابزارهای ذکر شده در بالا را امتحان کنید.


برای یاد گرفتن بیشتر در مورد نحوه کار بر روی کنترل از راه دور، نکات موفقیت را از نیروی کار دور افتاده HubSpot بررسی کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد