بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

ساخت سایت شرکت نخ و حضور در دنیای پر رقابت امروزه

از قرن‌ها پیش، ریسندگی نخ، از اولین صنایعی است که بشر به آن پی برد و با یک دوک چوبی ساده توانست تعداد بیشماری الیاف را طوری به دور هم بتابد که نخ تهیه کند. شرکت داده ورزان با ۱۶ سال سابقه در صنعت طراحی وب، قصد دارد تبدیل به یکی از بازیگران تخصصی عرصه طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی شود.


 

 

از قرن‌ها پیش، ریسندگی نخ، از اولین صنایعی است که بشر به آن پی برد و با یک دوک چوبی ساده توانست تعداد بیشماری الیاف را طوری به دور هم بتابد که نخ تهیه کند. شرکت داده ورزان با ۱۶ سال سابقه در صنعت طراحی وب، قصد دارد تبدیل به یکی از بازیگران تخصصی عرصه طراحی سایت شرکت نخ و صنایع ریسندگی شود.


تولید نخ

      تولید نخ در صنعت نساجی طی فرآیند ریسندگی که بسیار متتنوع است صورت می‌گیرد.چنانچه در این بخش بخواهیم به روشهای تهیه این محصول بپردازیم می بایست طبقهبندی را از دیدگاه فناوری انجام دهیم. اما مناسبتر آن است که به چند بخش اصلی بسنده نماییم:

- ریسندگی الیاف کوتاه

- ریسندگی الیاف بلند

     این طبقهبندی با توجه به خوراک اولیه میباشد که در هر یک از آنها انواع فناوریها برای تهیه نخ وجود دارد.

مواد اولیه بخش ریسندگی

پنبه

پشم

ابریشم

کتان، کنف

      الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی استر، پلی پروپیلن، ویسکوز، استات، اکریلیک

محصولات بخش ریسندگی

انواع نخهای پنبهای با ظرافتهای مختلف

انواع نخهای پشمی

انواع نخهای مخلوط پنبه با الیاف مصنوعی

انواع نخهای تزیینی

انواع نخهای دوخت

انواع نخهای حاصل از الیاف مصنوعی

انواع نخهای فرش

انواع نخهای تکسچره

انواع نخهایهای بالک و نان بالک


ساخت سایت شرکت نخ و حضور در دنیای پر رقابت امروزه

شما به چه فعالیتی مشغول هستید؟ آیا کار اصلی تان تنها تولید نخ های مختلف است یا این که در مراحل بعدی به تولید پارچه هم می‌پردازید؟

همان طور که می دانید همه کسب و کارها رقبایی دارند. بعضی از جنبه های رقابت برای همه مردم روشن و واضح است و بعضی از این جنبه ها از ان جایی که به روز تراست زمینه ای شده تا تعداد محدودی بتوانند از دیگران پیشی بگیرند. شما باید جزء آن تعداد محدود باشید. چگونه؟ با کمک ما.

اجازه بدهید مثال واضحی بزنیم. شما به عنوان شخصی که کارخانه ریسندگی دارد می دانید که کارخانه الف، ب و ج رقبای شما هستند و به شکل های مختلفی با شما در رقابت هستند. اما آیا شما تا به حال می‌دانستید که کارخانه "پ" کارخانه ای است که یک وب سایت تخصصی دارد و در زمینه سئو فعالیت می‌کند؟ می‌دانید که این کارخانه می‌تواند درامدی بیش از شما و تمامی رقبایتان که سنتی کار می‌کنند داشته باشد؟

احتمالا برایتان سوال پیش آمده که سئو چیست؟ در ادامه به توضیح این مورد می‌پردازیم فعلا باید بدانید که تنها راه این که شما در این بازار رقابت، شرکت داشته باشید این است که یک وب سایت تخصصی داشته باشید. در واقع پیش زمینه حضور در این دنیا داشتن وب سایت است و هیچ جایگزین دیگری هم نمی‌توان برای آن پیدا کرد. البته که دیجیتال مارکتینگ، مفهوم گسترده ای است و شامل زمینه های زیادی می‌شود اما طراحی سایت از الزامات این زمینه می باشد. فکرتان را درگیر این که باید چه کارهایی و چگونه انجام دهید نکنید. در صورتی که شما می‌خواستید این کارها را خودتان انجام دهید احتمالا الان مدیر یک کارخانه نبودید بلکه یک دیجیتال مارکتر یا طراح سایت و... بودید. بنابراین روی فعالیت تخصصی خودتان تمرکز کنید، ما گام به گام همه مراحل را برایتان پیش می‌بریم.


برخی از امکانات و ویژگی های مهم در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی عبارتند از:

امکان معرفی و ارائه رزومه کاری در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

امکان دسته بندی انواع محصولات و ارائه اطلاعات در مورد آن ها در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

امکان ارائه گالری تصاویر در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

امکان نمایش شعبه ها بر روی نقشه گوگل و تماس با ما در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

امکان ایجاد فروشگاه ریسندگی و بافندگی و خرید و پرداخت اینترنتی در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

اخبار و مقالات در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

قابلیت ریسپانسیو در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

سئو و بهینه سازی در طراحی سایت ریسندگی و بافندگی

و…


مردم برای تولید کالا و محصولات در یک جامعه کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند، که در آن رشد و درآمد بسیار محدود است. برای برآورده کردن نیازهای تامین و توسعه جهانی کارخانجات تولید می‌شوند. انقلاب صنعتی بعد از توسعه دستگاه نخ‌ریسی به وسیله سر ریچارد Arkwright در انگلستان آغاز شد. صدها نفر با هم برای تکمیل محصول کار می‌کنند و transportations موثر برای رسیدن به بازار جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه اینترنت دنیا را از بین برده‌است، دسترسی جهانی از طریق رسانه‌های اجتماعی و محتوای موثر ساده شده‌است. برای نوآوری و کمک به شما در رسیدن به مخاطبان جهانی، این الگوهای وب سایت رایگان به شما کمک خواهند کرد.


اولین کارخانه در تاریخ یک کارخانه حمل و نقل در ونیز بود که ۱۲۰۰ کارگر داشت و یک کشتی را در یک روز کامل خواهد کرد. بعدها، صنعتگران در چندین بخش از جهان از روش‌های مبتکرانه ای برای بهبود بهره‌وری استفاده کردند، برای مثال، ramps در حال حرکت در کارخانجات خط مونتاژ هنری فورد؛ که مقرون‌به‌صرفه بوده و بهره‌وری را نیز بهبود می‌بخشد. در حال حاضر، چندین ماشین برنامه‌ریزی‌شده کامپیوتری برای افزایش بهره‌وری وجود دارند. اگر شما در راه‌حل‌های ابتکاری هستید، پس این الگوهای وب سایت صنعتی رایگان به شما کمک خواهند کرد تا نوآوری‌های خود را به نمایش بگذارید.

https://rastinweb.com/spinning-industries-website-design

https://uicookies.com/free-industrial-website-templates/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد