بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

چگونه بازاریاب‌ها می‌توانند از ویژگی پرداخت‌های جدید استفاده کنند?

از زمان راه‌اندازی بیش از یک دهه پیش، WhatsApp در سراسر جهان محبوبیت کسب کرده‌است.

همانطور که برنامه چت "app consumer" به گسترش خود ادامه داده، پلت فرم خود را دارد. پس از اضافه کردن ویژگی‌هایی مثل چت گروهی و قابلیت‌های ویدیو، سکو به سرعت تبدیل به جایی شد که برندها می‌توانند مستقیماً با مشتریان تعامل داشته باشند.  

از زمان راه‌اندازی بیش از یک دهه پیش، WhatsApp در سراسر جهان محبوبیت کسب کرده‌است.

همانطور که برنامه چت "app consumer" به گسترش خود ادامه داده، پلت فرم خود را دارد. پس از اضافه کردن ویژگی‌هایی مثل چت گروهی و قابلیت‌های ویدیو، سکو به سرعت تبدیل به جایی شد که برندها می‌توانند مستقیماً با مشتریان تعامل داشته باشند.

در سال ۲۰۱۹ به خاطر محبوبیت booming، یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های آن را راه‌اندازی کرد: یک app تخصصی به نام کسب‌وکار WhatsApp. این برنامه، که پنج میلیون کاربر فعال را در سال اول خود به تصویب رساند، کاملاً شبیه نسخه مصرف‌کننده of است. با این حال، به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا یک پروفایل تجاری عمومی ایجاد کنند که شامل لینک‌های مربوط به فروشگاه‌های الکترونیکی و یک کاتالوگ از عکس‌های محصولات است.

اما WhatsApp failed to در صفحات کسب‌وکار توقف می‌کنند. این شرکت در سال ۲۰۲۰ شروع به انتشار یک ویژگی پرداخت آنلاین کرد. این قابلیت در حال حاضر بر روی برنامه کاربردی مستقر در برزیل آغاز شده‌است، اما در نهایت به طور جهانی گسترش خواهد یافت.

با توجه به نشان تجاری، ابزار پرداخت WhatsApp به پرداخت‌ها اجازه می‌دهد که پرداخت‌ها به وسیله برندهای تجاری WhatsApp برای هزینه پردازش ۳.۹۹ درصد پذیرفته شوند.

یکی از دلایل اصلی افزایش قابلیت پرداخت، که با نرم‌افزار معامله فیس بوک Pay's تامین می‌شود، در ابتدا در برزیل راه‌اندازی می‌شود، بنابراین WhatsApp می‌تواند بیشتر در مورد این که چگونه منافع محلی می‌تواند از معاملات گپ سود ببرد، یاد بگیرد. پیش از این پرتاب، WhatsApp قبلاً یکی از سکوهای ارسال پیام‌ها در برزیل بود و از قبل دیده بود که تعدادی از برندها از آن برای شرکت در این منطقه استفاده می‌کنند.

او گفت: " بیش از ۱۰ میلیون کسب‌وکار کوچک و کوچک قلب جوامع برزیل هستند. این دومین ماهیت است که یک zap را به یک کسب‌وکار برای رسیدن به سوالات ارسال می‌کند. اکنون علاوه بر مشاهده کاتالوگ فروشگاه، مشتریان قادر به ارسال پرداخت‌ها برای محصولات نیز خواهند بود. یک وبلاگ از WhatsApp توضیح می‌دهد که ایجاد پرداخت‌ها ساده می‌تواند به آوردن مشاغل بیشتر به اقتصاد دیجیتال کمک کند و فرصت‌های جدیدی را برای رشد ایجاد کند.

در زیر، من از طریق نحوه کارکرد ویژگی‌های پرداخت‌ها و اینکه چگونه برندها می‌توانند از آن در استراتژی‌های پیام‌رسانی موبایل یا تلفن همراه استفاده کنند، قدم می‌زنم.

حالا دانلود کنید: گزارش وضعیت بازاریابی [نسخه ۲۰۲۰]

چگونه کاره‌ای مشخصه را پرداخت می‌کند

از آنجا که ویژگی پرداختی توسط نرم‌افزار Pay's fb تامین می‌شود، ارسال یک پرداخت مبتنی بر WhatsApp تقریباً شبیه به ارسال یک از طریق facebook است.

برای اینکه یک ایده بهتر از این که چگونه این ابزار در زمانی که در پلت فرم‌های WhatsApp جهانی ظاهر می‌شود، کار خواهد کرد، با قدم زدن شما از طریق آنچه که مصرف‌کننده می‌بیند شروع می‌کنم.

مانند فیس بوک پرداخت، کاربران WhatsApp باید به credit card یا اطلاعات ویزا در حوزه تنظیمات پروفایل خود وارد شوند. کاربران به فیس بوک نیاز ندارند تا از ویژگی WhatsApp استفاده کنند، با این حال، این دو شرکت بر روی یک یکپارچه‌سازی کار می‌کنند که کاربران را قادر به پرداخت یک روش پرداخت برای هر دو سیستم‌عامل می‌کند، به جای اینکه دو بار وارد اطلاعات مشابهی شوند.

علاوه بر افزودن یک کارت اعتباری یا کارت اعتباری، کاربران باید اطلاعات مربوط به حساب بانکی که پرداخت‌ها را دریافت می‌کنند را نیز شامل شوند. در حال حاضر، برای دریافت یا ارسال پول، کاربران به یک حساب در یکی از سه شریک بانک برزیلی نیاز دارند. با این حال، همانطور که این ویژگی به کشورهای مختلف گسترش می‌یابد، WhatsApp با بانک‌ها در هر منطقه جدید هم‌کاری می‌کند.

هنگامی که اطلاعات پرداخت افزوده شد، کاربران می‌توانند یک رشته گفتگو را با یک دوست باز کنند، به حوزه پیغام بروند و دکمه پرداخت را فشار دهند. از آنجا، آن‌ها می‌توانند در مقدار they'd مانند ارسال، و ارسال آن به تماس خود با هیچ هزینه تراکنش اضافی، تایپ کنند.

قبل از نهایی شدن تراکنش، WhatsApp از senders درخواست خواهد کرد تا هویت خود را با یک سنجاق یا انگشت شش رقمی تایید کنند.

اگرچه WhatsApp جزئیات زیادی در مورد چگونگی ظاهر این ویژگی به برندها ندارد، اعلام آن نشان می‌دهد که خریداران می‌توانند یک چت با یک کسب‌وکار شروع کنند - - همانطور که آن‌ها با یک دوست گفتگو می‌کنند، یک محصول یا سرویس را مورد بحث قرار می‌دهند، و سپس بطور ایمن یک خرید را مستقیماً در گپ انجام می‌دهند.

حالا که کمی در مورد نحوه کار پرداخت‌ها می‌دانید، در اینجا چند مزیت وجود دارد که این ویژگی می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند.

چگونه برندها می‌توانند از پرداخت WhatsApp مزایا بهره‌مند شوند

۱. صحبت با مشتریان می‌تواند منجر به خریده‌ای فوری شود.

هر روز، بازاریابان و مدیران جامعه به تعدادی از سوالات پرسیده شده در پست‌های رسانه‌های اجتماعی، نظرات نظری، و پیام‌های مستقیم پاسخ می‌دهند. در همین حال، نمایندگان فروش ممکن است با چشم اندازه‌ای از طریق ایمیل، اسلاک، WhatsApp، یا شکل دیگری از پیام‌های مستقیم ارتباط برقرار کنند.

در حالی که تکنولوژی مدرن تعدادی از روش‌ها را برای ارتباط با چشم اندازه‌ای فراهم کرده‌است، هنوز ممکن است یک نقطه اصطکاک عمده وقتی که گپ پایان می‌یابد، وجود داشته باشد. بعد از آن، نماینده و یا بازاریاب به آینده نیاز دارند که به سایت تجارت الکترونیک یا صفحه فرود بیایند، اطلاعات شخصی خود را پر کنند و محصول یا سرویس خود را بخرند. زمانی که چشم اندازه‌ای زیادی صرف گپ زدن با نمایندگان شرکت می‌کنند، اما در نهایت do not محصول را خریداری می‌کنند، زمان اختصاص‌داده‌شده به پیام‌رسانی می‌تواند احساس یک زباله اصلی را داشته باشد.

ابزار پرداخت WhatsApp's برخی از اصطکاک میان یک گپ و یک خرید را حذف می‌کند. به جای فرستادن یک لینک به کاتالوگ کسبوکار WhatsApp یا سایت ecommerce، و امیدوار باشید که آن‌ها روی محصول کلیک کرده، آن را به سبد شان اضافه کنند، به هر کدام از سوالات خود پاسخ دهند، و سپس به آن‌ها فرصت خرید یک محصول یا سرویس را به طور مستقیم در گپ ارائه دهند.

۲. ابزار پرداخت WhatsApp برای کسب و کاره‌ای محلی یا جریان‌های درآمدی اضافی پیشنهاد می‌دهد.

همانطور که WhatsApp در اعلام خود اشاره کرد، مصرف کنندگان در برزیل پیش از این با مارک‌های تجاری تماس داشتند، از آن‌ها سوال می‌کردند، توصیه‌های محصول را دریافت می‌کردند، و حتی جزئیات پرداخت خود را قبل از اینکه WhatsApp اضافه کنند، اضافه می‌کردند تا معامله کاملی انجام دهند. WhatsApp همچنین به یک روش رایج برای مردم برزیل تبدیل شده‌است تا در مورد آن‌ها یاد بگیرد و با شرکت‌های محلی یا فروشگاه‌های محلی تعامل داشته باشد که ممکن است سایت‌های مربوط به تجارت الکترونیکی نداشته باشند.

برای کسب و کاره‌ای کوچک و محلی که بصورت آنلاین فروش می‌کنند، WhatsApp یک فرصت جریان درآمد جدید ارائه می‌دهد که doesn't به آن‌ها نیاز دارد یک کاتالوگ یا وب سایت آنلاین قوی بسازد. آن‌ها اکنون می‌توانند محصولات و محصولات جاری خود را ارتقا دهند، با آینده گفتگو کنند و محصولات را از یک سکو به فروش برسانند.

به عنوان مثال، اگر شما به عنوان یک بازاریاب برای یک کسب‌وکار کوچک یا محلی کار می‌کنید، به خصوص در منطقه‌ای که به شدت از WhatsApp استفاده می‌کند، ایجاد یک حساب تجاری می‌تواند به شما این امکان را بدهد که برند خود را با یک صفحه کسب‌وکار و کاتالوگ محصول آنلاین تبلیغ کنید. از آنجا، زمانی که یک کاربر به یکی از آیتم‌های کاتالوگ شما علاقمند است، می‌توانید با پردازش خریده‌ای آنلاین برای اولین بار شروع به تجربه کنید.

اگر شما قبلاً یک سایت تجارت الکترونیک دارید، می‌توانید از یک حساب تجاری WhatsApp برای تبلیغ فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید در حالی که می‌توانید از کاتالوگ خود و مشخصه‌های گپ برای برجسته کردن و یا فروش اقلام خاص، از جمله محصولاتی که برای فروشگاه جدید هستند، استفاده کنید.

۳. بازاریابان و برندها می‌توانند سفره‌ای مشتری و ROI بهتری را دنبال کنند.

حالا که مشتریان می‌توانند در مورد یک برند یاد بگیرند، چت کردن با آن‌ها را یاد بگیرند، و یک خرید را مستقیماً روی WhatsApp انجام دهند، برندها می‌توانند از نخ‌های قدیمی استفاده کنند تا بیشتر در مورد آن صحبت کنند، که don't، و اینکه چقدر بازدهی دارند - حتی با هزینه خدمات.

با نوک پا به سمت تبدیل دیجیتالی، یادگیری در مورد نحوه به خود افتادن و تبدیل مشتریان مهم خواهد بود. از آنجا که کل سفر consumer's می‌تواند در WhatsApp رخ دهد، برندها می‌توانند بهتر درک کنند که چرا مصرف کنندگان تغییر می‌کنند و چه چیزی ممکن است آن‌ها را از مسیر تبدیل به یک مسیر تبدیل کند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد