بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

شکل ۲۵: این نشان می‌دهد که چرا شما به ساختار لینک در استراتژی seo نیاز دارید.


احتمالاً می‌دانید که seo برای ترافیک website's مهم است.

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های فرعی در یک استراتژی search engine optimization ایجاد ارتباط است. مطمئن نیستید که این چه معنی می‌دهد؟ توضیح سریع را تکرار کنید.  
احتمالاً می‌دانید که seo برای ترافیک website's مهم است.

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های فرعی در یک استراتژی search engine optimization ایجاد ارتباط است. مطمئن نیستید که این چه معنی می‌دهد؟ توضیح سریع را تکرار کنید.

وقتی وب سایت‌ها به وب سایت شما لینک می‌شوند، الگوریتم‌های جستجو مشخص می‌کنند که شما "قدرت" در صنعت خود دارید، چرا که دیگر برندها به شما اشاره می‌کنند. هرچه اختیارات شما بالاتر برود، رتبه‌بندی بهتری می‌تواند وجود داشته باشد. علاوه بر این، ارتباط دادن به پست‌های دیگر در سایت شما همچنین می‌تواند به افزایش اقتدار شما به عنوان نشانه‌ای از الگوریتم‌هایی که شما به طور کامل موضوعی را که بحث می‌کنید را پوشش دهد، کمک کند.

اما، here's جایی که کمی مشکل به نظر می‌رسد. زمانی که یک وب سایت معتبر، از جمله یک انتشار قابل‌توجه با لینک‌های رده‌بندی بالا به شما، این لینک به بیش از یک لینک داخلی و یا لینک از سایت با اعتبار جستجو کم‌تر اهمیت می‌دهد. همچنین، اگر یک پست وبلاگ یا صفحه‌ای را با مرجع جستجوی ضعیف و یا ضعیف لینک کنید، رتبه‌بندی شما ممکن است پایین برود چون شما می‌توانید به منابعی که الگوریتم‌های جستجو معتبر می‌دانند ارتباط برقرار کنید.

دانلود حالا: % Starter [کیت رایگان]

اینها تنها چند مورد از نکات ظریف هستند که ایجاد ارتباط را مشکل و زمان گیر برای بسیاری از بازاریابان می‌کنند. اما، تحقیقات نشان می‌دهد که گرفتن زمان برای ایجاد یک استراتژی ارتباطی منسجم می‌تواند به سرعت رتبه جستجوی شما را افزایش دهد.

در حقیقت در سال ۲۰۱۹، بسیاری از کارشناسان seo گفتند که پیوندهای بیرونی یکی از سه ویژگی بسیار ارزشمند استراتژی‌های بهینه‌سازی جستجوی خود بودند. در همین حال، ۵۱ درصد از بازاریابان می‌گویند آن‌ها به اثرات مثبت استراتژی‌های ساختمان لینک عمومی در یک تا سه ماه اجرای این تاکتیک‌ها توجه می‌کنند.

آمار بالا فقط یک مزه از چیزی است که ساخت لینک می‌تواند برای استراتژی وب شما انجام دهد. برای کمک به درک فرصت‌ها، چالش‌ها، تاکتیک‌های معمول، و هزینه‌های مربوط به ساخت لینک موفق، در اینجا ۲۵ آمار مفید وجود دارد.

ارتباط بین فرصت‌ها و چالش‌ها

لینک یکی از دو ضابطه اصلی است که در الگوریتم رتبه‌بندی صفحات Google's در نظر گرفته می‌شود. (سرزمین موتور جستجو)

متخصصان search engine optimization می‌گویند که سومین عامل مهم برای بهینه‌سازی جستجو، ارتباط خارجی است. (Databox)

در آینده نزدیک، ۵۳ درصد از بازاریابان فکر می‌کنند که ساخت لینک تاثیر یکسانی بر rankings جستجو دارد، در حالی که ۴۱ درصد فکر می‌کنند که این کار تاثیر کمتری خواهد داشت. (Aira)

۵۲ % از بازاریابان فکر می‌کنند که برندهای جستجوی ارگانیک تاثیر می‌گذارد. (Aira)

در عرض پنج سال ۹۲ % از بازاریابان فکر می‌کنند که لینک‌ها هنوز معیار رتبه‌بندی در گوگل هستند. (Aira)

۱۳ % از کارشناسان جستجو می‌گویند که ساختمان لینک مهم‌ترین تاکتیک search engine optimization است. (Ascend)

۵۱ درصد از بازاریابان می‌گویند این کار یک تا سه ماه طول می‌کشد تا تاثیر تلاش‌های ساختمانی را ببیند. (Aira)

در مطالعه محتوای وب، همبستگی صفر بین back-links و سهام اجتماعی. (Backlinko)

۹۴ درصد از محتوای جهان پیوندهای بیرونی صفر دارد. (Backlinko)

تنها ۲.۲ % محتوا لینک‌هایی را از وب سایت‌های مختلف ایجاد می‌کند. (Backlinko)

۴۱ % از متخصصان seo ایجاد لینک را دشوارترین بخش بهینه‌سازی جستجو می‌دانند (Ascend).

۶۵ درصد از بازاریابان کیفیت لینک خود را با نگاه به قدرت دامنه خود اندازه‌گیری می‌کنند. در عین حال، بازاریابان هم از درجه‌بندی دامنه (۴۸ درصد) و مرجع صفحه (۳۶ %) برای تعیین کیفیت لینک استفاده می‌کنند. (Aira)

اگر آن‌ها تنها یک معیار برای مطالعه کیفیت لینک را انتخاب کنند، ۳۴ درصد از بازاریابان به اداره قلمرو نگاه خواهند کرد در حالی که ۲۲ درصد به رتبه حوزه نگاه خواهند کرد. (Aira)

۳۸ درصد از بازاریابان می‌گویند که رتبه‌بندی صفحات پله بالایی هستند که آن‌ها برای تعیین اثربخشی تلاش‌های ساختمانی شان استفاده می‌کنند. (Aira)

فرایندهای ساختمان پیوند

۳۶ % از کسب و کارها خارج از متخصصان یا freelancers برای ایجاد ارتباط برای ایجاد ارتباط استخدام می‌کنند. (Aira)

۴۸ درصد از بازاریابان در مورد "nofollow" به عنوان بخشی از روند خود گزارش می‌دهند. (Aira)

۴۲ درصد از SEOs زمان برابر را صرف ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی می‌کنند. (Databox)
هزینه‌های ساخت لینک

سی. (خنده)

سی. (خنده)

این کار اغلب برای خرید یک پیوند با کیفیت هزینه دارد. (محاصره)

۵۳ % از بازاریاب‌ها انتظار دارند که هزینه ساخت پیوند در آینده افزایش یابد. (خنده)

تاکتیک‌های رایج ساخت پیوند

رب. (خنده)

" چرا " پست‌ها ", " چه پست‌ها و چه پست‌ها ", نسبت به ویدئوها و " how - to " لینک‌های بیشتری دریافت کرده‌اند. (خنده)

محتوای بلند مدت به طور متوسط نسبت به مقاله‌های کوتاه, به طور متوسط یک درصد پیوندهای بیشتر دارد. بنابراین, به نظر می‌رسد که محتوای بلند مدت برای کسب استقلال ایده‌آل باشد. (خنده)

۵۱ درصد از SEOs می‌گویند که وبلاگ نویسان باید شامل دوتا سه لینک داخلی در یک پست وبلاگ باشند در حالی که ۳۶ درصد می‌گویند سه‌تا پنج مورد باید گنجانده شوند. (Databox)

چگونه از ساختمان پیوند استقبال کنیم

همانطور که از آمار بالا می‌بینید، ساختمان لینک می‌تواند برای رتبه‌بندی جستجو بسیار مهم باشد، اما می‌تواند کاملاً چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، چند استراتژی ساده وجود دارد که شما می‌توانید بلافاصله برای کمک به تقویت اقتدار site's از طریق پیوندها انجام دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید پیوندهای درونی در پست وبلاگ خود و محتوای وب را در نظر بگیرید، fees اصلی یا اطلاعاتی را منتشر کنید که مردم به آن‌ها لینک خواهند داد، یا یک استراتژی دسترسی پایه ایجاد کنید که به شما اجازه می‌دهد تا جدیدترین پست‌های خود را به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که چطور می‌توانید استراتژی seo را آغاز یا گسترش دهید، این راهنمای ساختمان لینک جزیی را بررسی کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد