بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

دکوراسیون داخلی نقش زیادی در استفاده بهینه و افزایش کاربری فضاها دارد:

طراحی سایت دکوراسیون اداری - منزل، نیاز مشتریان
طراحی سایت دکوراسیون داخلی نه تنها نیاز بسیار ضروری و مهم شرکت های دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید بلکه برای جامعه‌ی مشتریان این حوزه از کسب و کار که نیازمند خدمات متنوع این شرکت ها می‌­باشند نیز یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازها محسوب می­‌شود، زیرا مشتریان آن ها با یک جستجوی ساده در فضای مجازی  

طراحی سایت دکوراسیون اداری - منزل، نیاز مشتریان
طراحی سایت دکوراسیون داخلی نه تنها نیاز بسیار ضروری و مهم شرکت های دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید بلکه برای جامعه‌ی مشتریان این حوزه از کسب و کار که نیازمند خدمات متنوع این شرکت ها می‌­باشند نیز یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازها محسوب می­‌شود، زیرا مشتریان آن ها با یک جستجوی ساده در فضای مجازی می­‌توانند به وب سایت های خدمات دکوراسیون مختلفی که در این فضا وجود دارد، دسترسی پیدا کرده و نیازهای خود را در رابطه با دکوراسیون و طراحی داخلی در صفحات مختلف این وب سایت ها بسنجند و در نهایت شرکت دکوراسیون داخلی مورد نظر خود را انتخاب و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. در حقیقت با راه اندازی وب سایت این امکان را در اختیار مشتریان شرکت های دکوراسیون داخلی برای برطرف ساختن نیازهای خود در زمینه‌ی دکوراسیون و طراحی داخلی قرار داده می­‌شود تا بدون سرگردان شدن در خیابان ها و محله های مختلف، تنها با چند کلیک ساده بتوانند شرکت مورد نظر خود را پیدا کرده و طراحی منزل، اداره و یا محل کسب و کار خود را با اطمینان خاطر به آن ها بسپارند.

دکوراسیون داخلی نقش زیادی در استفاده بهینه و افزایش کاربری فضاها دارد:
تاثیر فضا از بعد روانشناختی بر روحیه مشهود است.همچنین اشتیاق به تغییر دکوراسیون خانه و ایجاد تنوع
درمحیط زندگی  تنها منحصر به سال جدید نمی باشد، بلکه اشخاصی وجوددارند که هرماه تصمیم به
تغییر دکوراسیون قسمتی از محیط کار و منزل خود دارند.بطور کلی این افراد  به دلیل نداشتن فرصت مناسب،
علاقه ای به گشت وگذار در مراکز خرید و مغازه ها و خرید از آنها را ندارند بلکه به همیشه در جستجوی
فروشگاه و نمایشگاه های اینترنتی در زمینه دکوراسیون و لوازم منزل هستند تا احتیاجات خود را مرتفع نمایند ،
از این رو شما با طراحی سایت دکوراسیون این امکان را برایشان فراهم می آوردید که به سادگی به اهداف
خود دست پیدا کنند این ماجرا بعد دیگری نیز دارد  و ان اینکه شما به
بهترین شیوه به تبلیغ و گسترش کسب و کار خودرداخته اید.

سرویس ها و امکانات طراحی سایت دکوراسیون منزل
در ساخت سایت دکوراسیون با توجه به کارکرد و خدمات یا محصولاتی که شرکت یا فروشگاه ارایه می دهد می توان آیتم ها و سرویس های مختلفی را در نظر گرفت که بطور کلی برخی از آنها به شرح زیر است:
طراحی صفحه معرفی شرکت
تاریخچه فعالیت های شرکت، رزومه و برشمردن نمونه هایی از پروژه های بزرگ و موفق انجام یافته و نیز افتخارات کسب شده توسط شرکت در این صفحه به نمایش در می آید.
طراحی بخش محصولات و خدمات
معرفی محصولات و یا خدمات مختلف در زمینه دکوراتیو  مانند محصولاتی همچون پارکت، کاغذدیواری، انواع مبلمان، کفپوش،  انواع کناف، کابینت، دیوار کاذب و یا خدماتی مانند : نورپردازی، ترمیم و مرمت فضا، کناف بندی، اجرای نور مخفی، ست های مدیرتی، اجرای لمینیت، اجرای شیشه های رنگی و سندبلاست، طراحی دکوراسیون آشپزخانه، غرفه آرایی نمایشگاهی، طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی، طراحی دکوراسیون اتاق مغازه و …
امکان مقایسه و نیز محصولات مشابه و مرتبط نیز در این بخش فراهم شده است.
طراحی صفحه تماس
در این صفحه آدرس و اطلاعات و شماره های تماس با واحد فروش و نصب، خدمات پس از فروش و نیز فرم ارتباط آنلاین با فروشگاه یا شرکت پیاده سازی می گردد.
طراحی قسمت پروژه ها
پروژه های انجام یافته به همراه مشخصات و توضیحات (مانند نام پروژه، سال اجرا، متریال های بکار رفته و …) و تصاویر مختلف از پروژه و ویدئوهای مربوطه و همچنین پروژه های در حال اجرا در این قسمت به رؤیت کاربران می رسد. این قسمت که در واقع به نوعی نمونه کارها نیز محسوب می گردند یکی از مهمترین آیتم های طراحی وب سایت دکوراسیون داخلی می باشد.
طراحی صفحه مقالات
مقالات و مطالب مرتبط با دکوراسیون داخلی مانند: مقرنس کاری، فنگ شویی، گچ بری، کناف کاری و …
طراحی سیستم عضویت
سیستم ثبت نام در سایت به شکل ساده ای پیاده شده تا کاربران بتوانند براحتی با چند کلیک با انتخاب نام کاربری و رمز عبور به عضویت در آمده و از خدمات بیشتر سایت بهره مند شوند.
قابلیت ثبت انتقادات و پیشنهادات
امکان ثبت آنلاین دیدگاه و نظرات و انتقادات کاربران و مشتریان و اطلاع رسانی آن به مدیر و یا کارشناسان شرکت از طریق وب سایت مهیا شده است.
طراحی بخش برترین ها
معرفی برترین های دکوراسیون، سبک های برتر در معماری و دکوراسیون داخلی و دکوراسیون منزل و دکوراسیون اداری
طراحی صفحه اخبار
اعلام برنامه های نمایشگاهی ماهانه فروشگاه یا شرکت، رویدادهای مرتبط با حوزه معماری و دکوراسیون و معرفی فناوری ها و تکنیک ها و مواد اولیه جدید در عرصه دکوراسیون، اطلاع رسانی در مورد جشنواره های فروش ویژه و …
طراحی صفحه نمایندگی ها
اکگر شرکت شما دارای شعبات و یا نمایندگی ها می باشد در این قسمت موقعیت و آدرس آنها ذکر شده و بر روی نقشه (گوگل مپ) نشان داده می شود.
صفحه سوالات رایج
سوالات عمومی مشتریان در مورد چیدمان، رنگ، هزینه ها و پاسخ کارشناس شرکت به سوالات در این بخش پیاده سازی می شود.
طراحی قسمت ایده پردازی
خلاقیت و ایده های جدید و یا متدهای خارجی و همچنین دریافت ایده کاربران و اعمال آن در طراحی ها در این قسمت قابل پردازش است.
طراحی صفحه آموزش و راهنما
راهنمایی و آموزش به کاربران در زمینه های دکوراتیو مانند رنگ آمیزی، سبک های چیدمان لوازم منزل یا لوازم اداری، برجسته سازی ، نور پردازی و…
طراحی بخش استودیو
یکی از مهمترین بخش هایی که در وب سایت دکوراسیون می تواند طراحی و پیاده سازی گردد, بخش استودیو است. بطور مثال در این قسمت مشتری می تواند لوستر یا مبل خود را به سلیقه خود انتخاب نماید و نحوه چیدمان آن در فضای اتاق را طراحی و جایگزین و تجسم نماید.
طراحی وب سایت بخش گالری
وجود گالری تصاویر در وب سایت دکوراسیون و لوازم منزل مهمترین قسمت و به نوعی ویترین شما محسوب می گردد. داشتن افکت های متحرک زیبا و جذاب همراه با ساده بودن از پروژه های اجرا شده و طرح های جدید می تواند نمای بسیار زیبایی را به وب سایت دکوراسیون منزل ببخشد.
ارسال خبرنامه و ژورنال
خبرنامه و ژورنال بروز شده و جدید به ایمیل کاربرانی که در سایت ثبت نام نموده اند ارسال می گردد.
آمار بازدید
سیستم آمار بازدید تعدادکاربران، تعداد کاربران آنلاین، میزان بازدید مطالب، دیدگاه ها، بازدیدهای امروز، بازدید ماهیانه و سالیانه را نمایش می دهد.

هدف طراحی سایت دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی به بیننده این امکان را می دهد به راحتی بتوانند تجهیزات و تزئینات مورد نیاز خود را بسته به نوع وب سایت انتخاب کند و یا خریداری کنند. خیلی از کاربران ابتدا به وسیله اینترنت به دنبال کالای خود می گردند و بعد از مقایسه های زیاد اقدام به خرید می کنند.
برای ورود به طراحی سایت دکورایسیون داخلی اینجا کلیک کنید.
برای طراحان داخلی و معماران، داشتن یک وب سایت شایسته استعداد و مهارت آن‌ها بسیار مهم است. یک وب سایت متوسط، تاثیر خدمات یک نوع مشابه را ایجاد می‌کند - و این چیزی نیست که یک طراح به آن نیاز دارد.
https://vintage.agency/blog/top-10-interior-design-architecture-websites/ 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد