بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

مهم‌ترین راه‌های کسب پول در موسسه خلاق شما

مهم‌ترین راه‌های کسب پول در موسسه خلاق شما

هر بار یک‌بار, یک آگهی بازرگانی می‌بینم که باعث می‌شود فکر کنم, " خوب, چه کسی این کار را کرد? "

به عنوان یک بازاریاب, چیزی است که واقعاً نمی‌توانم کمک کنم. من بلافاصله درباره مخاطبان هدف و تاکتیک‌های فروش - به خصوص در طول تبلیغات برای سوپر باول
  
وقتی به مشتریان خود تبلیغ می‌کنید, این کار را بکنید. ببینید چطور.

وقتی که یک ویدئو واقعاً مرا تحت‌تاثیر قرار می‌دهد, من به آژانس تبلیغاتی تحقیق می‌کنم که فعالیت تبلیغاتی برای مشتریان خود را مفهوم‌سازی می‌کند - مانند این یکی, از رستوران ایتالیایی:

من عاشق این بودم که چطور این موسیقی عجیب و غریب تجاری با عکس‌های اکشن. به علاوه با مصاحبه با آشپز رستوران درهم‌تنیده شد. شنیدن درباره منوی, الهام‌های مربوط به رستوران, و دیدن نوع غذا, ایده خوبی از جو را به من داد.

تحسین من از این تجارت باعث شد که یک آژانس خلاق طیف کاملی از خدمات بازاریابی و تبلیغاتی ارائه دهد. شرکت‌ها برای تولید کمپین‌های حرفه‌ای, موثر و موثر از موسسات استفاده می‌کنند.

این احتمال وجود دارد که تیم بخواهد از یک آژانس برای افزایش آگاهی رستوران خود استفاده کند. اما چه چیز دیگری می‌تواند ارائه دهد? چطور پول می‌گیرند? بیایید این سوالات را در آینده بررسی کنیم.

آژانس خلاقیت چیست? چه می‌کنند?

یک سازمان یک سازمان است که فهرستی از خدمات برای یک صنعت خاص ارائه می‌دهد. سپس یک آژانس خلاق, خدماتی است که خدمات مرتبط با بازاریابی و تبلیغات ارائه می‌دهد.

به عنوان مثال, برخی سازمان‌های خلاق که شما خواهید دید آن‌هایی هستند که خدمات بازاریابی, برنامه‌ریزی رسانه‌های اجتماعی, تبلیغات و برندسازی, بازاریابی آنلاین و غیره ارائه می‌دهند. این آژانس‌ها معمولاً طبقات یا مدل‌هایی برای چگونگی عملکرد آن‌ها و آنچه ارائه می‌دهند دارند.

آژانس‌های خلاق کار زیادی را به عهده می‌گیرند. آن‌ها معمولاً یک پایگاه مشتری دارند و پروژه‌های مختلفی را برای آن‌ها از آغاز تا انتها اجرا می‌کنند. برای مثال, یک آژانس تبلیغاتی ممکن است قراردادهای برند را پیدا کند که مربوط به موقعیت آن‌ها باشد.

اگر این به نظر بسیار گسترده به نظر برسد, به این دلیل است که آژانس‌های بازاریابی معمولاً وجود دارند. به دلیل ابهام اندک, ممکن است در این فکر باشید که این موسسات چگونه عمل می‌کنند, یا حتی … چطور پول می‌گیرند.

آژانس‌ها تجاری هستند. کسب و کارها برای کسب درآمد برنامه‌هایی دارند, اما استثناهایی وجود دارند که منحصر به فرد هستند. سپس, بیایید به لیستی از روش‌هایی بپردازیم که شناور هستند.
مدل‌های قیمت‌گذاری سهام

هر شرکت به یک مدل قیمت‌گذاری برای هزینه خدمات خود نیاز دارد و آژانس‌ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند. مدل‌های قیمت‌گذاری توسط آژانس تعیین می‌شوند و باید منعکس‌کننده ارزش خدمات ارائه‌شده و همچنین استانداردهای صنعت باشند.

برخی از مدل‌های قیمت‌گذاری برای سازمان‌ها مفیدتر از شرکت‌هایی هستند که با شرکت به شرکت متفاوت است. شاید مدل قیمت‌گذاری تو بر مبنای چیزی باشد که از یک منطقه متفاوت دیده‌اید, اما برای اهداف کاری شما کاملاً کار نمی‌کند.

اگر شما در حال تلاش برای بالا آمدن با یک مدل قیمت‌گذاری هستید, یا نهاد شما استراتژی فعلی شما را نقض می‌کند, به این روش‌های متداول برای سازمان‌ها مراجعه کنید.

نرخ ثابت

اگر تا به حال یک سپرده برای یک سرویس قرار داده‌اید, و بعد از اتمام آن, در یک مدل نرخ ثابت شرکت کرده‌اید. این مدل با محاسبه میزان ساعات پروژه, ترکیب با نرخ ساعتی تعیین می‌شود. این مبلغ به دو هزینه تقسیم می‌شود: اول اول, و یکی پس از پروژه.

برای مثال, اجازه دهید بگوییم که من برای یک کمپین برای خدمات وب سایت‌های ارتباط جمعی هزینه می‌کنم. در یک مدل نرخ ثابت, این قیمت از ساعات پیش‌بینی‌شده و میزان هزینه هر ساعت تامین می‌شود. در ابتدا, مشتری من و من با یک سپرده چند دلاری با بقیه موافق هستم.

این مدل قیمت‌گذاری می‌تواند در صورتی مفید باشد که بنگاه شما به صورت موردی کار کند, چرا که این روش نیز شامل روش پرداخت‌است. به طور خلاصه, شما نیازی به فکر کردن درباره میزان هزینه برای هر مشتری ندارید چرا که قبلاً تعیین شده‌است.

با این حال, اگر پروژه بیشتر از مقدار پیش‌بینی‌شده ساعت باشد, آژانس‌ها می‌توانند به یک مساله تبدیل شوند. اگر این اتفاق بیفتد, قیمت‌گذاری باید منعکس‌کننده کار باشد, اما اگر هزینه شروع شود, مشکل است. برای کم کردن این, پیشنهادها شما را مشخص کنید - برای مثال, یک کمپین تویی‌تر برای یک ماه می‌تواند نرخ خود باشد.

مبتنی بر ارزش

این مدل قیمت‌گذاری پس از تکمیل پروژه تعیین می‌شود. بر مبنای roi, قیمت براساس آنچه که آژانس و مشتری بر روی ریسک و پاداش توافق می‌کنند, تعیین خواهد شد.

برای اجرای این مدل باید از چند مرحله استفاده کنید. اول, شما اهداف مشتری را مشخص می‌کنید و مطمئن شوید که قابل‌اندازه‌گیری هستند. در این مورد, بیایید بگوییم که مشتری می‌خواهد نرخ تبدیل را با یک کمپین تبلیغاتی افزایش دهد.

بعد از شناسایی اهداف مشتری, تخمین قیمت و یادآوری مشتری که در حال تکمیل شدن است. شکست در برآورده کردن اهداف ممکن است قیمت پایینی را خنثی کند, در حالی که فراتر از آن‌ها تاثیر عکس خواهد داشت.

برای این مدل قیمت‌گذاری, سازمان‌ها به یک رکورد ثابت ثابت از انتظارات مشتریان نیاز دارند. به همین دلیل, اگر برای راه‌اندازی کار کنید, فروش این مدل دشوار است - شما تاریخ کمی دارید تا کار گذشته را نشان دهید.

این مدل انتخاب خوبی برای آژانس‌های دارای اعتبار و تاریخچه پروژه‌های با عملکرد بالا است. نشان دادن مدرک ارزشی که به مشتریان می‌دهید میزان شما را تقویت می‌کند و هنگام انتخاب آژانس شما را راحت‌تر می‌کند.

نرخ ساعتی

یک نرخ ساعتی با مقدار ساعتی که یک شرکت برای یک پروژه برای مشتری کار می‌کند تعیین می‌شود. در این سناریو, اگر آژانس رسانه‌های اجتماعی من کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مشتری را برای مدت یک کمپین اجرا می‌کرد, من براساس میزان ساعات صرف‌شده برای انجام آن هزینه می‌کردم.

اگر دو ساعت را صرف کار بر روی یک کمپین با نرخ $ / hr $ / hr کردم, پس از آن از آن مشتری ۱۰۰۰ $ بدست خواهم آورد. به طور کلی, ادارات با نرخ ساعتی خود براساس ارشدیت کارمند (ها) درگیر هستند, یا بر روی یک قیمت تعیین‌شده در سرتاسر هیات‌مدیره توافق دارند.

این یک مدل قیمت‌گذاری مفید است اگر سازمان شما دارای تخصص‌های چندگانه باشد. می‌توانید یک قیمت برای همان مجموعه خدماتی در سراسر صفحه ارائه کنید. یا می‌توانید بهترین کارمندان را برای پروژه‌های مشخصی براساس پهنای باند مشخص کنید.

با این حال, پیش‌بینی جریان نقدینگی با این مدل دشوار است. همچنین می‌تواند خستگی را در مشتری ایجاد کند - هر چه طولانی‌تر کار کند, دست‌مزد بیشتری دریافت خواهید کرد. بنابراین مشتریان ممکن است در طول پروژه خود مطمئن نباشند.
تبلیغات شفاهی

آژانس‌ها اغلب خدمات تبلیغاتی را ارائه می‌کنند تا به مشتری کمک کنند تا انتخاباتی که به مشتری کمک کرده‌اند را پخش کنند … معمولا, آژانس‌ها درصد roi را از این آگهی‌ها می‌گیرند, که یک راه برای کسب درآمد اضافی است.

در همین راستا, آژانس‌ها می‌توانند تبلیغات را برای شرکت خودشان اجرا کنند. در این حالت تمام درآمد حاصل از تبلیغات مستقیماً به سازمان باز می‌گردد. بیایید نگاهی به این گزینه‌ها در اینجا بیاندازیم.

رسانه پرداخت‌شده

سازمان‌ها می‌توانند مشتریان را براساس roi رسانه مورد پرداخت قرار دهند. تبلیغات, نتایج جستجو, و محتوای پشتیبانی شده که پرداخت می‌شود نمونه‌های متداول این نوع آگهی هستند. معمولاً از آن‌ها برای گسترش دسترسی و ترافیک استفاده می‌شود.

به عنوان مثال, اگر من یک کمپین رسانه‌ای اجتماعی برای یک مشتری اجرا می‌کردم, و یکی از استراتژی‌های بازاریابی محتوای من شامل آگهی‌های پرداخت می‌شد, ممکن است در نظر داشته باشم که هزینه اجرای آن‌ها در کل قیمت که مشتری را شارژ می‌کنم. همچنین می‌توانم درصد roi پس از پایان کمپین را انتخاب کنم.

گنجاندن درآمد پرداخت‌شده در پروژه‌ها, بدون توجه به نتایج, تضمین می‌کند که کار پرداخت می‌شود. همچنین می‌توانید از رسانه‌های پرداخت‌شده برای ترویج شرکت خود استفاده کنید. از آنجا که این استراتژی تا پایان مبارزات انتخاباتی پشتیبانی می‌کند, این استراتژی بخوبی با مدل قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش کار می‌کند.

رسانه

رسانه‌های دولتی به سادگی به معنای تمام محتوای ایجاد شده توسط آژانس شما هستند. بنابراین اگر شرکت رسانه‌ای اجتماعی من پست‌ها, توئیت ها, پست‌های اصلی فید, پین‌ها, و دیگر عناصر چند رسانه‌ای را ایجاد کند, اینها همه " مالک " هستند. هدف از این نوع رسانه‌ها پرورش رهبری است.

موسسات می‌توانند براساس میزان رسانه دولتی ایجاد شده در هر کمپین, یا با توافق بر درصد roi با مشتری, هزینه کنند. برای مثال, کمپین رسانه‌های اجتماعی من ممکن است شامل رسانه‌های گروهی باشد که می‌توانم همه آن‌ها را بی‌درنگ یا براساس هدف مشتری انجام دهم.

شما می‌خواهید از رسانه‌های تحت مالکیت برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. ارزش شرکت تان را به چشم اندازه‌ای می‌رساند و به طور ایده‌آل آن‌ها را برای تغییر متقاعد خواهد کرد.

پروژه‌های سرمایه‌گذاری

در اینجا, " پروژه‌ها " به این معنی است که شما چطور خدمات خود را ارائه می‌کنید. در حالی که مدل‌های قیمت‌گذاری تعیین می‌کنند که چقدر هزینه خواهید داشت, این جنبه روی آنچه که ارائه می‌کنید تمرکز می‌کند. آژانس‌ها به دو روش مختلف به پروژه‌ها می‌پردازند و برخی منحصر به فرد آن‌ها هستند.

سپس, بیایید رایج‌ترین روش‌های مقابله با پروژه‌ها را مرور کنیم.

خاموش

این یک مورد به صورت موردی است. برای پروژه‌های یک بعدی, مشتری و آژانس در مجموعه‌ای از خدمات و قیمت اتفاق‌نظر دارند. به طور کلی, شرکت‌ها خواستار مدل‌های قیمت‌گذاری هستند که می‌توانند انعطاف‌پذیر باشند تا قیمت‌ها به صورت جداگانه تنظیم شوند.

آژانس‌ها می‌توانند کمپین‌های ساده, ایجاد محتوا, یا خدمات دیگری ارائه دهند که با این روش اهداف مشتری را برآورده می‌کنند. به عنوان مثال, شرکت رسانه‌های اجتماعی من ممکن است فعالیت‌های تبلیغاتی را از طریق کانال رسانه‌های اجتماعی یا دوره با نرخ ثابت انجام دهد.

این ساختارها برای سازمان‌هایی مفید هستند که می‌توانند مدل قیمت‌گذاری انعطاف‌پذیر را حفظ کنند. علاوه بر این, اگر شرکت‌ها خدماتی را ارائه کنند که مشتریان می‌توانند از آن‌ها انتخاب کنند, یکی از آن‌ها اهداف را متمرکز می‌کند. این رویکرد به مشتریان امکان سفارشی‌سازی کامل را می‌دهد.

مشتریان قراردادی

آژانس‌ها می‌توانند پروژه‌های مبتنی بر قرارداد مورد توافق امضا شده توسط هر دو طرف را اجرا کنند. این قرارداد خدمات ارائه‌شده, طول قرارداد و نرخ را مشخص می‌کند. اغلب مشتریان قراردادی برای پروژه‌های بلند مدت هستند.

بیایید بگوییم که شرکت رسانه‌های اجتماعی من یک مشتری را با هدف راه‌اندازی اکانت فیسبوک و اینستاگرام برای یک نرخ ثابت ماهانه امضا می‌کند. طول قرارداد یک سال است و شامل یک مجموعه خدماتی است که هم‌بسته هستند, مانند گزارش تجزیه و تحلیل ماهانه.

این سناریو رایج است و بسیاری از آژانس‌ها روابط مشتری خود را با قراردادها تنظیم می‌کنند.

اگر می‌خواهید با مشتریان ارتباط برقرار کنید, مشتریان با مشتریان می‌توانند یک خیابان خوب برای منطقه شما باشند. در طول زمان, تیم شما باید مشتری و نیازهای آن‌ها را بداند. این می‌تواند منجر به بهبود roi شود.
با این حال, مشتریان ممکن است برای امضای قرارداد بلند مدت مردد باشند. دقت کنید که فعالیت‌های موفق طولانی‌مدت مشتری را برای کاهش نگرانی‌های خود نشان دهید. همچنین می‌توانید یک آزمایش برای مدت‌زمان کوتاه‌تر انجام دهید.

بازاریابی داخلی

آژانس‌ها می‌توانند از تلاش‌های بازاریابی خود پول تهیه کنند. البته, بنگاه شما به احتمال زیاد فعالیت‌های بازاریابی برای مشتریان را اجرا می‌کند. با این حال, راه‌هایی برای بازاریابی بازاریابی برای آژانس تان وجود دارد - برای مثال, اگر شما آگهی‌ها را بر روی وب سایت خود اجرا کنید.

بازاریابی داخلی یکی از بهترین راه‌ها برای پس‌انداز پول از برند کردن شرکت است. اگر شما در ابتدا برای مخاطب هدف تان ارزش ارائه کنید, مجبور نیستید زمان و منابع سرد را هدر ندهید. به علاوه, مشتریان شما ارزشمندتر هستند.

زمانی که آگهی‌های تبلیغاتی را اجرا می‌کنید, نگاهی به این گزینه بیاندازید تا بتوانید با هر کلیک پول کسب کنید. علاوه بر این, محتوا را برای مثال, کتاب‌های الکترونیکی و کاغذ سفید تولید کنید تا برند شما را ارتقا دهد. این می‌تواند در پیشنهادها برای مشتریان احتمالی گنجانده شود.

ارجاع

احتمالاً به ارجاع به مشتریان جدید اعتماد دارید. ارجاع مشتریان خوشحال به شما تماس‌های کیفیت و مشتریان احتمالی جدید می‌دهد. اساساً این شکل از بازاریابی کلامی به شما در ایجاد رهبری کمک می‌کند.

به غیر از کسب کسب‌وکار بیشتر, ارجاع به تقویت روابط با مشتریان کمک می‌کند. از آن‌ها درخواست ورودی خود را بکنید و اگر شرکت شما را به دوستی توصیه کنند. به این ترتیب, شما در مورد نسل قبل فعال هستید.

۴.

آژانس‌ها می‌توانند از هم‌کاری با سازمان‌های دیگر برای تولید درآمد و رهبری بهره‌مند شوند. درباره تاثیر گذاران, مشتریان, و آژانس‌های دیگر در حوزه کاری خود فکر کنید که می‌تواند در یک کمپین با شرکت شما باشد.

شراکت‌ها روابطی سودآور هستند که هر دو طرف را به دست می‌آورند و درآمد تولید می‌کنند. رهبران فکر می‌کنند که حتی اگر شراکت را تضمین نکنید, می‌توانید شبکه خود را گسترش دهید و ارتباطات جدیدی ایجاد کنید.

با تاثیر گذاران,

اگر آژانس شما با تاثیر گذاری ها کار می‌کند, شراکت را با تعداد کمی در کمپین آگاهی از برند در نظر بگیرید. آن‌ها طرفدار شرکت شما خواهند بود و شاید در چند آگهی یا پست‌ها ظاهر شوند.

همانطور که به این فکر می‌کنید که با چه کسی شریک شوید, به یاد داشته باشید که اگر مشتری نباشد, یکی از ارتباط نزدیک با صنعت خود انتخاب کنید. این تاثیر گذاران, اعضایی دارند که به محتوای مشابه با شما علاقمند هستند و پتانسیل خوبی برای هدایت کیفیت دارند.

برای مثال این پست را از اینستاگرام تکان دهید. این پست بازی‌های محبوبی را به عنوان سفیر اعلام می‌کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد