بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

چرا ساخت سایت در گوگل؟

شما هم این روزها بیشتر خریدهایتان را اینترنتی انجام می دهید؟ لذت یک خرید اینترنتی را تجربه کرده اید؟ تنها با چند کلیک، کالای مورد نظرتان را درب خانه می توانید تحویل بگیرید. یا این که متوجه شده اید که خیلی وقت است مثلا برای اطلاع از مدارک لازم جهت تمدید پاسپورت، لازم نیست به جای خاصی مراجعه کنید، بلکه کافی است به وب سایت مراجع مربوطه سر بزنید؟ به همین جهت ساخت سایت در گوگل موضوعی است که بسیار زیاد در مورد آن سوال می شود و در جستجوهای گوگل هم خیلی دیده می شود.

  

تمامی جنبه های زندگی بشر به سرعت در حال اینترنتی شدن است. شما به عنوان فردی که در همین دنیا زندگی می کند برای عقب نماندن از این جریان، باید هر چه سریع تر وارد آن شوید. طراحی وب سایت برای کسب و کارهای متفاوت از جمله فروشگاهی، شخصی، شرکتی و... از مهم ترین کارهایی است که می توان در این راستا انجام داد. منظور از ساخت سایت در گوگل، همان طراحی سایت است که به شکلی تخصصی انجام شود تا گوگل آن را تایید کند و به رشد آن کمک کند. در این نوشتار در مورد ویژگی ها و مراحل ایجاد سایت در گوگل صحبت می کنیم. در صورتی که باز هم سوالی داشته باشید می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما در راستین وب بهره مند شوید.

چرا ساخت سایت در گوگل؟

در جواب به این سوال باید بگوییم : "چون چاره دیگری نیست."

به عنوان مثال شما از دو حالتی که مثال می زنیم کدام را انتخاب می کنید؟

در حالت اول شما باید لباس بپوشید و بسته به مسیر مورد نظر زمانی را در ترافیک منتظر بمانید تا به کتابفروشی مورد نظر برسید. در آن جا با کمک فروشنده،  از میان انبوه کتاب ها بگردید و کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید، آن را بخرید، دوباره مسیر را طی کنید و با صرف وقت، هزینه و انرژی به خانه بازگردید.

در حالت دوم شما پای لپ تاپ، موبایل یا هر دستگاه دیگری که از طریق آن به اینترنت متصل هستید نشسته اید. در حالی که مشغول خوردن چای تان هستید به وب سایت کتابفروشی می روید، با یک جستجو در میان کتاب ها که در کمتر از یکی دو دقیقه انجام می گیرد کتاب را پیدا می کنید، پول را از طریق درگاه سایت پرداخت می نمایید و منتظر می مانید تا کتاب را برایتان بفرستند.

مطمئنا شما راه دوم را انتخاب می کنید. همان طور که شما می دانید چگونه راحت تر و بی دردسر کارهایتان را انجام دهید، همه مردم هم این را می دانند. پس شما برای موفقیت در کسب و کارتان هر چه که هست، لارم است که از روش های نوین و به روز مانند ساخت وب سایت در گوگل استفاده کنید.

برنامه ساخت سایت در گوگل

بسیاری از مشتریان عزیزمان در مورد برنامه ساخت سایت در گوگل از ما می پرسند. راستش را بخواهید روش های بسیار زیادی برای طراحی وب سایت وجود دارد. بخشی از این روش ها وب سایتی که به شما ارائه می دهند، کیفیت پایینی دارد. یعنی درست است که می توانید آدرس سایت را بزنید و آن را در گوگل ببینید یا این که به مشتری تان بگویید بله من هم سایت دارم! اما چنین وب سایتی نمی تواند شما را به خوبی معرفی کند یا باعث فروش بیشترتان شود. یک سیت خوب باید به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای طراحی شود. از جمله ویژگی هایی که سایت تخصصی باید داشته باشد عبارتند از : گرافیک منحصر به فرد، رعایت اصول سئو، طراحی بر اساس تکنولوژی روز دنیا، ریسپانسیو بودن و...

با یک وب سایت کسب‌وکار گوگل شروع به کار کنید

با شرکت گوگل، شما می‌توانید یک وب سایت با موبایل رایگان برای نشان دادن کسب‌وکار خود ایجاد کنید.

گوگل به طور خودکار اطلاعات و عکس‌ها را از پروفایل تجاری خود در گوگل استفاده خواهد کرد تا سایتی را ایجاد کند که می‌توانید با موضوعات، عکس‌ها و متن سفارشی کنید. زمانی که اطلاعات کسب‌وکار خود را تغییر می‌دهید و یا عکس‌های جدیدی را ارسال می‌کنید، سایت رایگان شما به طور اتوماتیک به روز رسانی خواهد شد. وب سایت شما همچنین برای نمایش روی رومیزی، لپ‌تاپ و دستگاه‌های همراه بهینه‌سازی خواهد شد.

وب سایت خود را ایجاد کنید


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد