بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

آمار استنباطی که نشان می‌دهد چرا شما به ایجاد ارتباط در استراتژی seo نیاز دارید

آمار استنباطی که نشان می‌دهد چرا شما به ایجاد ارتباط در استراتژی seo نیاز دارید

احتمالاً می‌دانید که search engine optimization بسیار مهم است.

یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌ها در یک استراتژی seo, ارتباط است. این یعنی چه? توضیح سریع این است.
  

آمار استنباطی که نشان می‌دهد چرا شما به ایجاد ارتباط در استراتژی seo نیاز دارید

احتمالاً می‌دانید که search engine optimization بسیار مهم است.

یکی از مهم‌ترین تاکتیک‌ها در یک استراتژی seo, ارتباط است. این یعنی چه? توضیح سریع این است.

زمانی که وب سایت‌ها به وب سایت شما لینک می‌دهند, الگوریتم‌های جستجو مشخص می‌کنند که شما " قدرت " در صنعت خود دارید زیرا سایر برندها به شما اشاره می‌کنند. هرچه اقتدار شما بالاتر باشد, رتبه‌بندی شما بهتر خواهد بود. علاوه بر این, اتصال به سایر پست‌ها در سایت شما نیز می‌تواند به تقویت اقتدار شما به عنوان نشانه‌ای برای الگوریتم‌های شما کمک کند که موضوعی را که بحث می‌کنید را به طور کامل پوشش داده‌اید.

اما اینجا جایی است که کمی پیچیده‌تر می‌شود. زمانی که یک وب سایت معتبر دیگر, مانند یک انتشار قابل‌توجه با یک رتبه‌بندی جستجو بالا برای شما, آن لینک برای بیش از یک لینک داخلی و یا یک پیوند از سایتی که اعتبار جستجوی کمتری دارد, وجود دارد. همچنین اگر یک پست یا صفحه‌ای را به سایتی که فاقد قدرت جستجوی ضعیف هستید, لینک دهید, رتبه‌بندی شما ممکن است پایین برود چون شما به منابعی که الگوریتم‌های جستجو آن را معتبر می‌دانند, ارتباط ندارید.

اکنون: بسته آغازگر search engine optimization [کیت رایگان]

اینها فقط چند جزئی هستند که ایجاد ارتباط را مشکل و وقت گیر برای بسیاری از بازاریاب‌های ایجاد می‌کنند. اما تحقیق نشان می‌دهد که صرف زمان برای ساخت یک استراتژی پیوند جامد می‌تواند به سرعت رتبه‌های جستجو شما را افزایش دهد.

در واقع اکثر متخصصان search engine optimization می‌گویند که لینک‌های خارجی یکی از سه جنبه مهم استراتژی‌های بهینه جستجو هستند. در عین حال, ۶۰ % از بازاریاب‌ها می‌گویند که متوجه اثرات مثبت استراتژی‌های ساختمان پیوند عمومی در طول یک تا سه ماه اجرای این تاکتیک‌ها می‌شوند.

آمار بالا فقط مزه چیزی است که ساختمان پیوند می‌تواند برای استراتژی وب خود انجام دهد. برای کمک به شما در درک فرصت‌ها, چالش‌ها, تاکتیک‌های متداول, و هزینه‌های پشت ساختمان لینک موفق, در اینجا چند آمار مفید وجود دارد.

پیوند فرصت‌ها و چالش‌ها

لینک‌ها یکی از دو معیار اصلی در الگوریتم رتبه‌بندی صفحات گوگل می‌باشند. (زمین موتور جستجو)

کارشناسان seo می‌گویند سومین عامل برای بهینه‌سازی جستجو ارتباط خارجی است. (خنده)

در آینده نزدیک, ۹۰ % از بازاریاب‌ها بر این باورند که ساخت پیوند تاثیری مشابه در رتبه‌بندی جستجو خواهد داشت, در حالی که % % فکر می‌کنند این کار تاثیر کمتری خواهد داشت. (خنده)

رب. (خنده)

در پنج سال, ۹۰ % از بازاریاب‌ها معتقدند که لینک‌ها همچنان معیارهای رتبه‌بندی در الگوریتم‌های گوگل می‌باشند. (خنده)

متخصصان جستجو می‌گویند که ساخت لینک ارزشمندترین تاکتیک search engine optimization است. (صعود)

سی. (خنده)

در مطالعه محتوای وب, همبستگی صفر بین سرمایه اجتماعی و سهام اجتماعی وجود دارد. (خنده)

۵۳ % از محتوای جهان پیوندهای بیرونی صفر دارد. (خنده)

تنها ۹۴ درصد از محتوا, لینک‌های چند وب سایت‌ها را تولید می‌کند. (خنده)

۸۷ درصد از متخصصان seo ساختمان پیوند را دشوارترین بخش بهینه‌سازی جستجو می‌دانند.

۵۳ % از بازاریاب‌ها با نگاه کردن به مرجع حوزه خود کیفیت لینک‌ها را اندازه‌گیری می‌کنند. در این میان بازاریابان از درجه‌بندی دامنه و قدرت صفحه برای تعیین کیفیت لینک نیز استفاده می‌کنند. (خنده)

اگر آن‌ها تنها می‌توانستند یک معیار را برای مطالعه کیفیت لینک انتخاب کنند, ۷۰ / ۰ % از بازاریاب‌ها با توجه به حوزه اختیارات به حوزه نگاه می‌کردند در حالی که ۵۹ % به رتبه‌بندی دامنه نگاه می‌کردند. (خنده)

۴۶ / ۷ % از بازاریاب‌ها می‌گویند که رتبه‌بندی صفحات قبل از استفاده برای تعیین اثربخشی تلاش‌های تیم‌سازی است. (خنده)

فرایندهای ساخت پیوند

۴۳ % از کسب و کارها در خارج از کارشناسان یا مشاوران برای تلاش‌های ساخت لینک استخدام می‌شوند. (خنده)

سی. ~~~ درصد از بازاریابان به عنوان بخشی از فرآیند خود در ارتباط با یکدیگر هستند. (خنده)

۴ / ۷۷ % از شرکت کنندگان زمان برابر را صرف ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی می‌کنند. (خنده)

هزینه‌های ساخت لینک

سی. (خنده)

سی. (خنده)

این کار اغلب برای خرید یک پیوند با کیفیت هزینه دارد. (محاصره)

۵۳ % از بازاریاب‌ها انتظار دارند که هزینه ساخت پیوند در آینده افزایش یابد. (خنده)

تاکتیک‌های رایج ساخت پیوند

رب. (خنده)

" چرا " پست‌ها ", " چه پست‌ها و چه پست‌ها ", نسبت به ویدئوها و " how - to " لینک‌های بیشتری دریافت کرده‌اند. (خنده)

محتوای بلند مدت به طور متوسط نسبت به مقاله‌های کوتاه, به طور متوسط یک درصد پیوندهای بیشتر دارد. لون

به نظر می‌رسد محتوا برای کسب استقلال مطلوب باشد. (خنده)

۵۱ درصد از SEOs می‌گویند که وبلاگ نویسان باید شامل دوتا سه لینک داخلی در یک پست وبلاگ باشند در حالی که ۳۶ درصد می‌گویند سه‌تا پنج مورد باید گنجانده شوند. (Databox)

چگونه از ساختمان پیوند استقبال کنیم

همانطور که از آمار بالا می‌بینید، ساختمان لینک می‌تواند برای رتبه‌بندی جستجو بسیار مهم باشد، اما می‌تواند کاملاً چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، چند استراتژی ساده وجود دارد که شما می‌توانید بلافاصله برای کمک به تقویت اقتدار web site's از طریق پیوندها انجام دهید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید پیوندهای درونی در پست وبلاگ خود و محتوای وب را در نظر بگیرید، quotes اصلی یا اطلاعاتی را منتشر کنید که مردم به آن‌ها لینک خواهند داد، یا یک استراتژی دسترسی پایه ایجاد کنید که به شما اجازه می‌دهد تا جدیدترین پست‌های خود را به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این که چطور می‌توانید استراتژی seo را آغاز یا گسترش دهید، این راهنمای ساختمان لینک جزیی را بررسی کنید.

آیا می‌خواهید در مورد تکنیک‌های بهینه‌سازی جستجو و ابزار دیگر اطلاعات کسب کنید؟ همچنین ممکن است از راهنمای our برای search engine optimization لذت ببرید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد