بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

مزایا طراحی سایت شرکتی

مزایا طراحی سایت شرکتی

وب سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع 

مزایا طراحی سایت شرکتی  مزایا طراحی سایت شرکتی

وب سایت فروشگاهی به عنوان یک ابزار امروزی جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های بالقوه را جذب کرده و به آن ها را به سمت شرکت شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی

فارغ از شیوه فعالیت شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی حرفه ای، محکم بردارید. به واسطه یک وبسایت خوب میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.

هدف آژانس خلاقیت وبسیما در طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه ای زیبا و ماندگار از تجارت شما در ذهن مخاطب است؛ ترسیم یک وبسایت شرکتی باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت قبلی از فعالیت شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از طریق وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری ایده آل از کسب و کار و نحوه ارائه آن مواجه شود.

اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها

 اگر مخاطبین شما در اولین تجربه خود متوجه خلاقیت و کارایی در طراحی وب سایت شرکتی شما شوند، تصویری که از برند شرکت در ذهن شان ساخته می شود از همان ابتدا ایده آل خواهد بود. این موفقیت در برندینگ آنلاین شرکت، تنها با طراحی حرفه ای سایت شرکتی امکان پذیر است.

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. این حضور در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برقرار نمایند.

طراحی سایت شرکتی حرفه ای جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین شرکت در فضای اینترنت است، ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح کلاس کاری و توانایی شرکت شما قضاوت می کنند. امروزه سفر مشتری اینگونه است:

    ابتدا نام برند را فقط شنیده اند.
    سپس نام آن شرکت را در اینترنت جستجو می کنند.
    از بین سایت هایی که گوگل معرفی کرده وارد سایت شرکت مدنظر می شوند

محتویات و صفحات یک وب سایت شرکتی خوب

یک سایت شرکتی خوب دست کم باید دارای صفحات زیر باشد:
    • صفحه اصلی متشکل از عکس‌های برتر و معرفی نامه خلاصه شرکت و بهینه شده.
    • داشتن صفحه یا صفحات معرفی محصولات یا خدمات شرکت به تفکیک و به صورت مختصر.
    • صفحه یا صفحاتی با عناوینی چون «درباره ما» شامل تاریخچه، پیام‌ها، دستاوردها، گواهینامه‌ها، الزامات و مقررات.
    • صفحه «تماس با ما» شامل آدرس، ایمیل، شماره تماس، فکس، آدرس شبکه‌های اجتماعی، آدرس و شماره تماس دفاتر نمایندگی، توزیع و فروش.
    • صفحه «حرفه ها» یا «مشاغل» جهت جذب و بایگانی سوابق داوطلبان جویای کار.

بدیهی است موارد ذکر شده جنبه عمومی دارند و هر وب سایت شرکتی با توجه ماهیت فعالیت‌های آن شرکت و دامنه و سلیقه مشتریان، می تواند منوها و صفحات بیشتری نیز داشته باشد.

 

تغییر ماهیت ارتباطات و کارکرد آن در جامعه جهانی، فنون بازاریابی را همچون هر فرایند دیگری تحت تأثیر قرار داده است و استفاده از راه‌های ارتباطی اینترنتی همچون وب سایت را تبدیل به یک ضرورت برای بنگاه‌ها، شرکت‌های صنعتی و خدماتی، شرکت های خصوصی و شرکت های سهامی نموده است. شرکت‌ها برای بقا در کورس رقابت جذب مشتری باید از امکاناتی چون طراحی وب سایت برای شرکت ها بهره ببرند.


برخی صفحاتی که در طراحی سایت شرکتی وجود دارند:

۱- درباره ما
۲- محصولات, خدمات یا پروژه ها و تعرفه آن ها
۳- ثبت نام و پرداخت اینترنتی
۴- پشتیبانی
۵- ارتباط با ما
۶- مقالات
۷- اخبار
۸- گالری تصاویر
۹- تماس با ما

چه شما به یک وب سایت امن الکترونیک یا یک وب سایت با رتبه‌بندی بالا برای نمایش بهترین کار خود نیاز دارید و به مشتریان احتمالی در مورد کسب‌وکار خود بگویید, ما تجربه و طراحان وب را برای انجام آن داریم. ما در طراحی و توسعه وب سایت, بهینه‌سازی موتور جستجو و بازاریابی آنلاین / اینترنتی تخصص داریم.
کلیک کنید.
از وب سایت‌های طراحی‌شده به استراتژی‌های مناسب بازاریابی, ما همه مان را در پروژه‌های خود قرار می‌دهیم. ما وب سایت‌هایی را می‌سازیم که در واقع کاری انجام می‌دهند

https://kelleyconnect.com/website-design/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد