بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

اصول of و چگونگی ادغام آن را در بازاریابی خود یاد بگیرید

راهنمای نهایی to

نوشته کریستینا Perricone

اصول of و چگونگی ادغام آن را در بازاریابی خود یاد بگیرید.

بازاریابان، آیا می‌توانیم برای یک ثانیه با هم صادق باشیم؟ در یک مقیاس از ۱ تا ۱۰، شما واقعاً چگونه دنیای تبلیغات پرداخت‌شده را درک می‌کنید؟

با وجود این حقیقت که ۴۵ درصد از کسب و کاره‌ای کوچک از تبلیغات پرداخت‌شده، پرداخت به ازای هر کلیک هنوز مفهومی است که از بسیاری از ما دوری می‌کند. اما اگر نیمی از تجارت‌های کوچک از آن استفاده می‌کنند، ما نمی‌توانیم این کانال را نادیده بگیریم، مهم نیست که چقدر گیج‌کننده است.

به عنوان یک بازاریاب، % مهارتی است که شما باید در کمربند ابزار خود داشته باشید - یا حداقل درکی از آن داشته باشید.

این راهنما به شما کمک می‌کند تا به طور کامل بر بازاریابی کلیک کنید. برای شروع، با مزایای تبلیغات پرداخت‌شده شروع می‌کنیم و سپس به برخی تعاریف کلیدی تبدیل می‌شویم که شما باید بدانید.

  راهنمای نهایی to

نوشته کریستینا Perricone

اصول of و چگونگی ادغام آن را در بازاریابی خود یاد بگیرید.

بازاریابان، آیا می‌توانیم برای یک ثانیه با هم صادق باشیم؟ در یک مقیاس از ۱ تا ۱۰، شما واقعاً چگونه دنیای تبلیغات پرداخت‌شده را درک می‌کنید؟

با وجود این حقیقت که ۴۵ درصد از کسب و کاره‌ای کوچک از تبلیغات پرداخت‌شده، پرداخت به ازای هر کلیک هنوز مفهومی است که از بسیاری از ما دوری می‌کند. اما اگر نیمی از تجارت‌های کوچک از آن استفاده می‌کنند، ما نمی‌توانیم این کانال را نادیده بگیریم، مهم نیست که چقدر گیج‌کننده است.

به عنوان یک بازاریاب، % مهارتی است که شما باید در کمربند ابزار خود داشته باشید - یا حداقل درکی از آن داشته باشید.

این راهنما به شما کمک می‌کند تا به طور کامل بر بازاریابی کلیک کنید. برای شروع، با مزایای تبلیغات پرداخت‌شده شروع می‌کنیم و سپس به برخی تعاریف کلیدی تبدیل می‌شویم که شما باید بدانید.

راهنمای رایگان، الگو & پلنر: چگونه از تبلیغ گوگل برای کسب‌وکار استفاده کنیم

فواید percent

اصطلاحات p.c &

بهترین platforms %

با p.c آغاز به کار کنید

بهترین شیوه‌های %

مدیریت %

percent چگونه کار می‌کند؟

Pay -, مدل تبلیغاتی پرداختی است که تحت کنترل موتور جستجو (SEM) قرار می‌گیرد. با p.c, advertiser تنها زمانی می‌پردازد که افراد با آگهی یا کلیک بر روی آگهی خود تعامل دارند.

زمانی که این کار درست انجام شود، p.c می‌تواند درآمد شما را به دست آورد. اگر بتوانید یک سفر کاربر بدون درز ایجاد کنید (که یاد می‌گیرید چطور بعداً در این قطعه کار کنید)، می‌تواند به معنای بازدهی سرمایه عظیم برای تلاش‌های % شما باشد.

تبلیغات روی هر کلیک در جستجوی صفحات نتایج موتور جستجو (engines like google)، مانند گوگل یا بینگ، رایج است، اما در کانال‌های اجتماعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد (گرچه CPM معمول است). اگر در این فکر هستید که کجا می‌توانید روی تبلیغات کلیک کنید، آن‌ها نتایجی هستند که شما قبل و در سمت راست نتایج جستجوی ارگانیک دیدید. برای مثال، تبلیغ در جستجوی "کارت‌ها" را چک کنید.

مزایای حقوق کیفری

بنابراین چرا شما برای تبلیغات در زمانی که می‌توانید به صورت ارگانیک از طریق محتوای بزرگ و کلمات کلیدی که به صورت استراتژیک قرار دارید دسترسی داشته باشید?

پاسخ این است که کلمات کلیدی به طور فزاینده‌ای رقابتی شده‌اند. این امر برای کسب و کاری دشوار است که اختیار آن را ندارد که آن‌ها را به رتبه‌بندی‌های بالایی در یک موتور جستجو یا در مقابل مخاطب هدف خود در یک سکوی اجتماعی برساند. درحقیقت

به این معنی نیست که شما باید همه تلاش‌های search engine optimization را کاملاً رها کنید - تبلیغات پرداختی باید استراتژی search engine optimization شما را تکمیل کند.

زمانی که افراد به دنبال کلمات کلیدی شما هستند, هدف جستجو آن‌ها را می‌دانید و می‌توانند مرتبط‌ترین تبلیغات را به مخاطبین خود نشان دهند. این به معنای کلیک بیشتر و شانس بیشتری برای تبدیل است. لورا باکستون

تبلیغات پرداختی به شما کمک می‌کند در یک بازار رقابتی به بالا برسید و توسط مشتریان احتمالی مشاهده کنید که نمی‌دانند شما وجود دارید. این می‌تواند به شما کمک کند که ابتکار بازاریابی خود را ارتقا دهید, آگاهی از برند و یا رتبه کلمات کلیدی کلمات کلیدی را ارتقا دهید. به عبارت دیگر, این راه میان‌بر شما برای رسیدن به بالای جایگاه خود است. و اگر این کار را مسئولانه انجام دهیم, می‌تواند به استراتژی بازاریابی داخلی شما تبدیل شود.

اصطلاحات مربوط به حقوق کودکان

یک کانال بازاریابی بدون چند کلمه اختصاری و یک زبان تخصصی چیست? اگر می‌خواهید به فضای تبلیغات بپردازید, چند کلمه وجود دارد که باید بدانید. در ادامه, عناصر اصلی یک کمپین حقوق کیفری را بررسی می‌کنیم.

بازاریابی موتور جستجو (sem)

هدف تمام اشکال تبلیغات دیجیتال, رتبه‌بندی برای یک کلید واژه هدف است و این می‌تواند به چند روش انجام شود. بازاریابی موتور جستجو (sem) به هر بازاریابی دیجیتالی (پرداخت‌شده یا پرداخت‌نشده) در یک موتور جستجو مانند گوگل, یاهو و بینگ اشاره دارد. sem عبارت چتری است که هر دو حوزه تبلیغات و بهینه‌سازی موتور جستجو را در بر می‌گیرد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که تمام این جرایم در موتورهای جستجو صورت نگرفته است - رسانه‌های اجتماعی نیز این آگهی را تبلیغ کرده‌اند.

cpc

cpc) مبلغ پرداختی برای هر کلیک روی آگهی تان است. cpc به عنوان پیشنهاد شما در حراج است که مشخص می‌کند آگهی شما کجا قرار خواهد گرفت. همانطور که می‌توانید تصور کنید, قیمت پیشنهادی بالاتر معادل قرارگیری آگهی بهتر است. شما cpc را به حداکثر قیمت تعیین‌شده برای هر کلیک روی آگهی خود تنظیم می‌کنید. چیزی که در واقع پرداخت می‌کنید با فرمول زیر تعیین می‌شود: (رتبه تبلیغاتی رقیب / امتیاز کیفیت شما). اجازه دهید جملات را در این معادله مرور کنیم تا بدانید چه چیزی را باید پرداخت کنید:

رتبه تبلیغاتی

این مقدار موقعیت آگهی در صفحه نتایج موتور جستجو را تعیین می‌کند. این امتیاز برابر با حداکثر نمره کیفیت x است.

نمره کیفی

این همان امتیاز است که موتورهای جستجو به تبلیغ شما براساس نرخ تورم شما می‌دهند.

حداکثر قیمت

این حداکثر مبلغی است که شما می‌توانید بابت هر کلیک روی آگهی بپردازید.

در اینجا تصویری است که نشان می‌دهد منظورم چیست:

شما می‌توانید CPC خود را به صورت دستی تنظیم کنید، که در آن شما حداکثر قیمت تبلیغات خود را تعیین می‌کنید، یا ارتقا پیدا می‌کنید، که به موتورهای جستجو اجازه می‌دهد که پیشنهاد شما را براساس اهداف خود تنظیم کنند. یکی از این گزینه‌های پیشرفته شامل استراتژی‌های پیشنهاد قیمت است که به طور خودکار پیشنهادهای شما را براساس دو کلیک یا تغییر تنظیم می‌کند.

p.c در برابر. CPC

percent و CPC از نظر فنی مشابه نیستند. p.c به سبک بازاریابی که شامل پرداخت پول می‌شود، اشاره می‌کند. CPC، یا هزینه - هر کلیک، به مقدار پولی که صرف یک کلیک روی آگهی خود می‌کنید، اشاره دارد.

CPM (هزینه برای هر Mille)

CPM که به قیمت هر ۱۰۰۰ پوند معروف است هزینه هر ۱۰۰۰ نمایش است. معمولاً برای نمایش تبلیغات اجتماعی و نمایش به کار می‌رود. انواع دیگری از هزینه - pers … مانند هزینه - هر بار, هزینه - هر دست (CPA) وجود دارد, اما به خاطر حفظ فضای ذهنی, ما باید با کلیک, کلیک کنیم. ک. a. CPC.

کارزار

اولین قدم در راه‌اندازی تبلیغات %، تعیین کمپین تبلیغاتی شما است. شما می‌توانید به کمپین خود به عنوان یک پیغام مهم فکر کنید، یا موضوع، شما می‌خواهید با تبلیغات خود وارد شوید.

گروه ad

یک اندازه برای همه جا مناسب نیست. به همین دلیل است که یک سری آگهی‌های تبلیغاتی درون کمپین خود را براساس مجموعه‌ای از کلمات کلیدی مرتبط خلق می‌کنید. شما می‌توانید برای هر گروه تبلیغاتی که ایجاد می‌کنید یک CPC تعیین کنید.

کلمات کلیدی

هر تبلیغ در گروه تبلیغاتی شما مجموعه‌ای از کلمات کلیدی یا واژه‌های کلیدی را هدف قرار خواهد داد. این کلمات کلیدی به موتورهای جستجو می‌گویند که از عبارت‌های جستجوی یا جستجو، شما می‌خواهید تبلیغ شما در کنار in نمایش داده شود. هنگامی که تعیین کنید کدام کلمات کلیدی بهترین عملکرد را دارند، می‌توانید یک CPC کوچک را فقط برای کلمات کلیدی در تبلیغ خود تنظیم کنید.

متن تبلیغ

کلمات کلیدی شما باید متن آگهی شما را مطلع کنند. به یاد داشته باشید, امتیاز کیفی شما با این که تبلیغ شما چگونه مرتبط است تعیین می‌شود, بنابراین, متن در تبلیغ شما (و صفحه فرود برای آن ماده) باید با واژه‌های کلیدی که شما مورد هدف قرار می‌دهید, مطابقت داشته باشد.

صفحه فرود

صفحه ورود، بخش مهمی از استراتژی تبلیغاتی پرداختی شما است. صفحه ورود، جایی است که کاربران زمانی که بر روی آگهی percent شما کلیک می‌کنند، به پایان خواهند رسید. چه صفحه وب اختصاصی، صفحه خانگی شما، یا جایی دیگر، مطمئن شوید که بهترین شیوه‌های فرود برای به حداکثر رساندن تبدیلات را دنبال کنید.

بهترین systems percent

اکنون که اصول percent را درک می‌کنید، من حدس می‌زنم سوال بعدی شما این است: کجا باید تبلیغ کنم؟

ده‌ها فضای آنلاین وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید پول تبلیغ خود را خرج کنید، و بهترین راه برای نشان دادن آن‌ها این است که نگاهی دقیق‌تر به سرمایه بالقوه تان در هر سکو بیندازید.

محبوب‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی موثر هستند، زیرا استفاده از آن‌ها آسان است و مهم‌تر از همه، قاچاق مواد مخدر است. اما برای یک بودجه کوچک‌تر، ممکن است گزینه شناخته‌شده تری برای این بازیکنان کلیدی در نظر بگیرید. برخی چیزهای اضافی برای در نظر گرفتن این که انتخاب یک سکو، در دسترس بودن واژه‌های کلیدی است، که در آن مخاطب هدف شما زمان خود و بودجه تبلیغاتی شما را صرف می‌کند.

در اینجا لیستی غیر جامع از برخی از the top % ارائه شده‌است.

تبلیغات گوگل (که قبلاً به نام ادوردز شناخته می‌شود)

چند بار در روز عبارت " اجازه بده گوگل را به من بده "? احتمالاً بیش از شما می‌توانید حساب کنید. به طور متوسط, گوگل در هر ثانیه بیش از هر ثانیه از پرس و جو جستجو می‌کند و فرصت‌های زیادی برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی به شما می‌دهد. نکته منفی این است که کلمات کلیدی در این سکو بسیار رقابتی هستند.

اگر می‌خواهید از این پلتفرم معروف استفاده کنید, با استفاده از کیت گوگل تبلیغ گوگل, شروع کنید.

تبلیغات بینگ

مزایای استفاده از تبلیغات بینگ روی تبلیغات گوگل کمی پایین‌تر از cpc می‌باشد.

تبلیغات فیس بوک

برای مثال در فیسبوک در fb

تبلیغات فیس بوک یک پلتفرم محبوب و موثر برای تبلیغات پرداخت‌شده (بیشتر به عنوان cpm از cpc) است که عمدتاً به دلیل گزینه‌های هدف‌گیری ویژه آن است. فیس بوک به شما این امکان را می‌دهد که براساس علایق, جمعیت, مکان و رفتار کاربران را هدف قرار دهید. همچنین فیس بوک به تبلیغات بومی اجازه می‌دهد که به این معنی است که تبلیغات معرفی و به خوراک اجتماعی ترکیب می‌شوند. شایان‌ذکر است که شما می‌توانید از تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده کنید.

باب

یک پایگاه اینترنتی است که به افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده‌اند تبلیغ می‌کند. مثلاً اگر کسی مقاله شما را روی پنیر بخواند. می‌توانید آن‌ها را در سایت‌های دیگر ببینید که با تبلیغات نشان می‌دهند که کلاس‌های آشپزی آنلاین شما را تبلیغ می‌کنند. با اینکه این کار با تبلیغات گوگل امکان پذیر است, مزیت استفاده از گوگل این است که می‌تواند تبلیغات را در سایت‌های ارتباط گوگل و سایت‌های ارتباط جمعی نمایش دهد, که به شما فرصت بیشتری برای ثبت کلیک و یا برداشت, بسته به هدف شما می‌دهد.

باب

این امر به طور خاص بر ارتقای محتوای آن متمرکز است. این اثر همان تاثیر را به عنوان یک پست مهمان دارد, جایی که محتوای شما در یک سایت خارجی نشان داده می‌شود, به جز آن به شکل یک تبلیغ. شما همچنان به کلمات کلیدی اشاره می‌کنید و تبلیغ شما در کنار محتوای آن نشان داده می‌شود. با این پلتفرم, شما مزایای یک cpc کم و ترافیک شدید را به دست خواهید آورد.

چگونه با تبلیغ پاکستان شروع کنیم

اکنون که شما فواید آن را درک می‌کنید, اصطلاحات کلیدی خود را در اختیار دارید, و بدانید که چه برنامه‌هایی را می‌توانید در آن تبلیغ کنید, اجازه دهید به شیوه‌ای با کیفیت مبارزه کنید. لازم نیست این موارد را گام‌به‌گام رفع کنید, اما باید از طریق هر کدام از آن‌ها کار کنید تا مطمئن شوید که یک کمپین موثر ایجاد می‌کنید.

پارامترهای تنظیم

من می‌دانم که نوشتم شما نیازی به انجام این کارها ندارید, اما ابتدا باید این کار را انجام دهید. بدون این پارامترها, آگهی شما را به خطر می‌اندازد. شما می‌خواهید تبلیغ خود را در زمینه اهداف کاری نهایی خود قرار دهید. توجه کنید که چگونه مبارزات پرداختی شما به آن اهداف کمک می‌کند. سپس, به آنچه می‌خواهید با تبلیغات خود انجام دهید فکر کنید - چه بازدید, فروش, آگاهی از برند و یا چیز دیگری - و اینکه چقدر تمایل دارید برای رسیدن به این هدف هزینه کنید.

تبلیغات شما باید شامل چند نکته باشد:

که می‌خواهید هدف

موضوع مبارزه شما

چگونه موفقیت را اندازه‌گیری می‌کنید

نوع انتخاباتی که اجرا خواهید کرد

اهداف و معیارهای هدف خود را ایجاد کنید

اهداف تبلیغاتی شما به شما چیزی را می‌دهد که به شما نشان دهد تا زمانی که مشخص می‌کنید این اهداف را اندازه‌گیری می‌کنید, هزینه کنید. معیارهای هدف شما نباید با معیارهای تبلیغاتی شما اشتباه شوند, که ما در ادامه خواهیم داشت.

به برخی از اهداف مشترک کیفری و نحوه اندازه‌گیری آن‌ها دست یابیم.

آگاهی از برند این است که مخاطب هدف شما با شرکت شما آشنا است. ممکن است ایده خوبی برای نمایش تبلیغات برای این هدف باشد تا بتوانید کپی خود را با تصویرسازی خود ضمیمه کنید. شما می‌توانید آگاهی از برند را از طریق تعامل اجتماعی, نظرسنجی‌ها و ترافیک مستقیم اندازه‌گیری کنید.

تولید سرب نتیجه مستقیم داشتن صفحه فرود مرتبط و جذاب برای پیروی از آگهی پرداختی است. از آنجا که شما یک صفحه فرود جداگانه برای هر گروه تبلیغاتی ایجاد می‌کنید, شما باید بتوانید به راحتی تبدیل سرب را از طریق یک پیکسل ردیابی یا از طریق پارامترهای utm جستجو کنید.

پیشنهاد ترفیع عالی است اگر شما یک پیشنهاد زمانی محدود, محصول یا تخفیف یا رقابت را دوباره اجرا کنید. شما باید یک صفحه نمایش اختصاصی یا یک کد تخفیف ویژه ایجاد کنید تا بدانید کدام کاربران از آگهی شما می‌آیند.

فروش می‌تواند با میزان فروش محصول یا سرویس شما براساس تبلیغات پرداختی شما اندازه‌گیری شود. شما باید بتوانید این را از طریق یک نرم‌افزار مدیریت کیفیت یا با گزارش اسناد رد کنید.

اگر شما محتوای کیفی بالایی در وب سایت خود داشته باشید, ترافیک سایت هدف بزرگی است. اگر می‌خواهید برای بازدید از محل خود پول صرف کنید, می‌خواهید اطمینان داشته باشید که می‌توانید آن‌ها را در آنجا نگه دارید و در نهایت آن‌ها را به مشتری‌های احتمالی تبدیل کنید.

نوع کمپین خود را انتخاب کنید

لازم نیست بدانید کجا تبلیغ می‌کنید. انواع مختلفی از کمپین‌های تبلیغاتی پرداختی وجود دارد و تنها چیزی که انتخاب می‌کنید بستگی به جایی دارد که می‌توانید به مخاطبین خود برسید. به این معنی نیست که شما می‌توانید از طریق ابزارهای مختلف تبلیغ کنید; همچنین می‌توانید ترکیبی از انواع فعالیت‌ها را تا زمانی امتحان کنید که به طور مداوم آزمایش و اصلاح کنید.

آگهی‌های جستجو رایج‌ترین نوع جریمه و اشاره به آگهی‌های متنی هستند که صفحات نتایج موتور جستجو را نشان می‌دهند.

نمایش تبلیغات به شما اجازه می‌دهد تا تبلیغات (معمولا مبتنی بر تصویر) را در وب سایت‌های خارجی, از جمله اجتماعی, قرار دهید. چندین روش برای خرید تبلیغات نمایش وجود دارد که شامل شبکه نمایش گوگل و دیگر شبکه‌های تبلیغاتی است.

یاد بگیرید چگونه تبلیغات نمایشی را در برنامه بازاریابی داخلی خود ادغام کنید.

اجتماعی به هر تبلیغاتی که در رسانه‌های اجتماعی از جمله فیس بوک, linkedin, تویی‌تر و اینستاگرام می‌بینید, اشاره می‌کند. شما می‌توانید با توجه به پلتفرم, فید اجتماعی مخاطبین یا جایی دیگر را در پروفایل خود نشان دهید.

می‌توانید از شیرینی یا لیستی از تماس‌ها استفاده کنید که برای هدف قرار دادن افرادی که قبلاً با شرکت شما درگیر شده‌اند, آپلود کنید. این اقدام می‌تواند فرم, خواندن یک وبلاگ یا بازدید از یک صفحه در وب سایت شما باشد.

خرید گوگل بیش‌ترین تاثیر را برای سایت‌های تجارت الکترونیک دارد. تبلیغ شما شامل تصویر, قیمت و شرح محصول کوتاه - روی یک چرخ و فلک بر مبنای کلمات کلیدی هدف تان نشان خواهد داد.

انجام تحقیق کلیدواژه

هر گروه تبلیغاتی شما باید مجموعه‌ای از کلمات کلیدی را برای هدف تعیین کنید - که چگونه موتورهای جستجو در زمان و کجا باید تبلیغ خود را نشان دهند. قاعده کلی شست انتخاب بین یک تا پنج کلمه کلیدی در هر گروه تبلیغاتی است و آن کلمات کلیدی باید بسیار مرتبط باشند - امتیاز کیفی شما بستگی به آن دارد.

کلیدواژه‌ها را انتخاب کنید که با موضوع خاص گروه آگهی شما هماهنگی دارند. اگر کلیدواژه‌ها را پیدا کنید که می‌خواهید آن را بیرون از یک تم هدف قرار دهید, باید یک گروه تبلیغاتی جداگانه برای آن‌ها ایجاد کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که با کلمات کلیدی که با آن‌ها شروع می‌کنید, درگیر نشوید. در واقع, شما باید لیست کلمات کلیدی خود را در سرتاسر کمپین خود تحت نظر داشته باشید - حذف آن‌هایی که به دنبال این هستند که به دنبال آن بگردید و پیشنهادها خود را در مورد آن‌ها افزایش دهید. سعی خود را بکنید که مرتبط‌ترین کلمات را انتخاب کنید, اما برای اولین بار احساس فشار نکنید.

راه‌اندازی تجزیه و تحلیل گوگل

تجزیه و تحلیل گوگل بدون هیچ دلیلی آزاد است که چرا نباید آن را روی وب سایت خود نصب کنید. این ابزار بینشی را در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما فراهم می‌کند, چگونگی تعامل کاربران با صفحات شما و اینکه چه محتوا برای بازدیدکنندگان جذاب است. اطلاعاتی که می‌توانید از تجزیه و تحلیل گوگل جمع‌آوری کنید را می‌توان برای و فراتر از آن استفاده کرد.

بهترین الگوها برای یک استراتژی it کیفیت

فکر نمی‌کنید که ما به شما اجازه می‌دهیم که بدون ارائه بهترین روش‌ها برای پی‌گیری, پول خود را صرف تبلیغات کنید? البته که نه. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که شما در مبارزات انتخاباتی بعدی تان موفق شدید. بنابراین, اجازه دهید این استراتژی را به شما کمک کند تا بتوانید تلاش‌های خود و بودجه خود را به حداکثر برسانید.

به عنوان یک یادداشت, ما به طور خاص در تبلیغات جستجوی پرداختی (آن کسانی که در موتورهای جستجو می‌بینید) می‌رویم.

نسخه‌برداری hla

سپس دستور داده شد تا بر روی آگهی تان کلیک کنید. سپس دستور داده شد تا آگهی شما را در مقابل افراد مناسب دریافت کند؛ نسخه تبلیغ خوب آن افراد را به کلیک روی تبلیغ شما خواهد آورد. همانند کلمات کلیدی شما، تبلیغ شما نیاز دارد تا هدف جستجوگر را حل کند - شما باید دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستند را به فرد جستجوگر نشان دهید و مطمئن شوید که از طریق کلماتی که استفاده می‌کنید واضح است.

آگهی‌های جستجو شامل یک تی‌تر، یک URL، و یک توصیف کوتاه هستند، و هر یک از آن‌ها الزامات شخصیتی محدودی برای پیروی دارند. برای درست کردن بیشتر این فضا، اطمینان حاصل کنید که نسخه آگهی شما موارد زیر را انجام می‌دهد:

مستقیماً با شخص مورد نظر خود صحبت کنید

کلمه کلیدی اصلی که می‌خواهید در آن پیشنهاد دهی را وارد کنید.

برای جستجوگر قابل‌اجرا فراهم کنید تا جستجوگر بداند بعد از آن چه کار کند.

این پیشنهاد را جذاب کنید

از زبان استفاده کنید که با صفحه ورود شما مطابقت داشته باشد

انجام تست cut up A / B با نسخه تان

پیاده کردن بهترین شیوه‌ها

مسلماً مهم‌ترین عامل of (بعد از کپی تبلیغ شما) صفحه‌ای است که شما پس از کلیک روی آگهی خود, آن را ارسال می‌کنید. این صفحه باید به شدت هدف‌گیری شده, مرتبط با تبلیغ شما باشد, آنچه را که وعده‌داده شده‌بود را تحویل دهد و یک تجربه یکپارچه ارایه دهد. چرا? از آنجا که نکته صفحه ورود شما این است که بازدیدکننده جدید خود را به یک مشتری یا مشتری تبدیل کنید. نه تنها این بلکه یک صفحه فرود با تبدیل بالا امتیاز کیفی شما را بهبود خواهد بخشید, که منجر به تبلیغ بهتری می‌شود. چیزی وجود ندارد که منافع percent را مانند یک صفحه فرود ضعیف کاهش دهد.

صفحه فرود p.c باید برای افزایش تبدیلات نقش داشته باشد؟ خوشحالم که پرسیدی …

تی‌تر قوی ای که تبلیغ شما را آینه می‌کند

طراحی و چیدمان تمیز

فرم پاسخگو که استفاده از دکمه CTA out می‌باشد، بسیار آسان است.

نسخه‌برداری از آن بسیار خاص و مرتبط با کلمات کلیدی هدف خود است.

هدایایی را که در تبلیغ شما وعده‌داده شده‌بود را ارائه می‌دهد

A / B آزمایش شد

تست / commercials شما

به ندرت شما به عنوان یک بازاریاب چیزی را به مخاطبین خود پرت می‌کنید که بدون آزمایش کار می‌کند. کمپین p.c هیچ فرقی ندارد. آزمایش A / B به اندازه هر عنصر دیگری برای تبلیغات پرداختی شما حیاتی است. هدف از تست تبلیغ شما افزایش نرخ clickthrough و نرخ تبدیل شما است.

خبر خوب این است که تبلیغات فقط از چهار بخش تشکیل شده‌اند که شما باید تست کنید: تی‌تر، شرح، صفحه فرود، و کلمات کلیدی هدف. ترفند کوچک برای تنها یکی از این عناصر می‌تواند به طور قابل‌توجهی نتایج شما را تغییر دهد، بنابراین شما می‌خواهید تغییرات را در یک زمان تغییر دهید تا بتوانید مسیر پیشرفت خود را حفظ کنید.

از آنجا که تنوع زیادی وجود دارد که می‌توانید یکی را در یک زمان تست کنید، ایده خوبی است که تمام تست‌های احتمالی را که می‌توانید اجرا کنید و آن‌ها را با بیش‌ترین تاثیر اولویت‌بندی کنید، لیست کنید. در نهایت، شما باید اجازه دهید آگهی‌های شما به اندازه کافی بلند شوند تا اطلاعاتی که نیاز دارید را جمع‌آوری کرده و به اندازه کافی آن‌ها را امتحان کنید تا بودجه را بر روی آگهی با عملکرد ضعیف هدر ندهید.

به حداکثر رساندن بازدهی سرمایه

در سطح بالا، به حداکثر رساندن ROI در فعالیت‌های تبلیغاتی شما به معنی در نظر گرفتن ارزش زندگی مشتری و هزینه‌های خرید مشتری است، که به شما کمک می‌کند مشخص کنید چقدر خرج کردن بر روی یک مشتری جدید و اینکه چقدر خرج کردن می‌تواند از تبلیغات پرداخت شود چقدر است.

برای دقیق‌تر شدن، باید ورودی‌ها و خروجی‌ها را (۱) کاهش دهید (هزینه برای هر سرب (CPL) و ۲) افزایش بازده (درآمد). چند عامل وجود دارند که باید مراقب این مساله باشند که هر دو را تحت‌تاثیر قرار دهد، پس بیایید آن را تجزیه کنیم.

راه‌هایی برای کاهش ورودی‌ها

قبل از اینکه شروع شوید یک بودجه آگهی تعیین کنید.

آگهی‌های مربوط بیشتری ایجاد کنید. هرچه بیشتر مرتبط باشد، CPC شما را کاهش می‌دهد.

امتیاز کیفی خود را افزایش دهید. هرچه QS بیشتر باشد موتورهای جستجو کم‌تر شما را شارژ می‌کنند.

روش‌های افزایش درآمد

بهترین روش‌ها برای افزایش نرخ تبدیل را دنبال کنید.

بعد از این که با آگهی خود خاص بودن، به دنبال کیفیت باشید. هرچه مشتریان بیشتری داشته باشند، بیشتر به مشتریان تبدیل می‌شوند و در نهایت به مشتریان تبدیل می‌شوند.

نکات و ترفندهای p.c اضافی

چیزهای دیگری نیز وجود دارند که شما می‌توانید برای به حداکثر رساندن سود تبلیغات پرداخت‌شده خود، چه زمان صرف، بودجه، کلیک، و یا تغییر مکان کنید وجود دارد.

تماشاگران

گوگل به شما اجازه می‌دهد تا مخاطبین خود را درست کنید تا بتوانید بازاریابی را پس‌انداز کرده و جلوی افراد درست را بگیرید. شما می‌توانید لیست مشتریان خود را آپلود کنید تا پولی را که از شما خریداری کرده‌اند هدر ندهید. گوگل هم گزینه‌هایی برای مخاطبان اکتشاف دارد. به عنوان مثال, مخاطبان در بازار, از ردیابی رفتار کاربر برای قرار دادن شما در مقابل چشم اندازه‌ای که در بازار یک محصول یا سرویس مثل شما هستند, استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید پیشنهاد خود را برای زیر گروه‌های مربوطه در مخاطبین هدف تان افزایش دهید. برای مثال, ممکن است در مورد افرادی که در بازار برای نرم‌افزار crm هستند و یک تنظیمات مزایده % % اضافه کنید چون ممکن است این افراد بیشتر تمایل به تغییر داشته باشند.

تنظیمات پیشنهاد

تنظیمات پیشنهادی به شما این امکان را می‌دهد که پیشنهادها براساس عملکرد را افزایش یا کاهش دهید. شما حتی می‌توانید این تنظیمات را براساس مقوله‌های مختلف مانند دستگاه, جمعیت شناختی, زبان و غیره انجام دهید. به عنوان مثال, اگر یک کلید واژه در حال اجرا و روی موبایل باشد, می‌توانید یک تنظیمات قیمت منفی اضافه کنید به طوری که وقتی کسی کلمه کلیدی شما را روی موبایل جستجو می‌کند, شما x % پایین‌تر از پیشنهاد معمولی خود را پیشنهاد می‌کنید.

زمان‌بندی آگهی سفارشی

شما می‌توانید زمان‌بندی آگهی را در تبلیغات گوگل راه‌اندازی کنید تا آگهی خود را فقط در طول روز و زمان‌های خاص نمایش دهید. این می‌تواند هزینه‌های تبلیغاتی را کاهش داده و ارتباط را برای مخاطب هدف خود بهبود بخشد.

ضمیمه‌ها

ضمیمه‌ها به شما این امکان را می‌دهد که تبلیغ خود را با اطلاعات اضافی تکمیل کنید. به عنوان مثال, اگر شما یک تبلیغ را برای تبلیغ فصلی در یک فروشگاه محلی اجرا کنید, می‌توانید یک پسوند برای نمایش زمان و مکان ذخیره خود اضافه کنید. این پسوندها دارای املاک و مستغلات بیشتری هستند و در نتیجه توده می‌شوند. نه تنها این, بلکه در بهبود رتبه تبلیغ شما نقش دارند.

ردیابی تبدیل

ردیابی تبدیل نمایشگر چگونگی عملکرد صفحه فرود شما از طریق یک کد رهگیری است که شما در صفحه جایی که افراد پس از تکمیل فرم خود (معمولا " یک " صفحه " متشکرم ") هستند, اجرا می‌شود. با توانمند کردن این ویژگی, شما بهتر مجهز خواهید بود تا تنظیماتی ایجاد کنید که بتواند تغییرات شما را بهبود بخشد.

پایش کلید واژه

اجازه دهید زمان زیادی بگذرد تا بررسی کنید که کلمات کلیدی شما چگونه اجرا می‌شوند. شما می‌توانید پیشنهادها بالاتری را بر روی کلمات کلیدی که بهترین نتایج را برای کمپین خود خلق می‌کنند و یا حذف دیگران را ایجاد کنید.

انواع بازی

انواع بازی در تبلیغات گوگل به شما این امکان را می‌دهد تا انتخاب کنید که شما چقدر با یک گروه جستجو ارتباط نزدیکی دارید. چهار نوع بازی وجود دارد: پهن, پهن, و دقیق. گوگل تبلیغ خود را براساس انتخاب شما نشان می‌دهد. به عنوان مثال, اگر عبارت کلمه کلیدی شما این است که " چگونه غازها را بگیرید " و " کبریت پهن " را انتخاب کنید, سپس گوگل تبلیغ خود را برای پرس و جو نشان خواهد داد که شامل هر کلمه در عبارت کلیدی شما به هر ترتیب است.

کلمات کلیدی منفی

یک لیست کلیدواژه منفی به آن‌ها می‌گوید که آنچه را که نمی‌خواهید برای آن‌ها رتبه‌بندی کنید, که به همان اندازه مهم است. شما ممکن است برخی از این کلمات کلیدی را بشناسید, اما به احتمال زیاد شما این کلمات کلیدی را با آنچه که در کمپین خود به خوبی انجام نمی‌شود تعیین کنید.

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

اگر چه cpm بر روی پلت فرم‌های اجتماعی متداول‌تر است, وب سایت‌های ارتباط جمعی پیشنهاد می‌کنند که به طور مشابه آگهی‌های موتور جستجو را تبلیغ می‌کنند. تفاوت این است که تبلیغات وب سایت‌های ارتباط جمعی می‌توانند به طور مستقیم در فید های خبری شما ظاهر شوند. سکوهای اجتماعی مانند فیس بوک, به شما اجازه می‌دهند که جمعیت‌شناسی و همچنین افراد هدف را براساس منافع تنظیم کنید. در حالی که جستجو به دنبال کلمه کلیدی بیشتر است, در یک تمرکز جمعیتی وسیع‌تر شده و به روش‌های بیشتری برای هدف قرار دادن شخصیت شما منجر می‌شود.

رسانه اجتماعی دارای دو کارکرد تبلیغاتی است که برای موفقیت تبلیغاتی و مخاطبان آن حیاتی هستند. براساس مراجعه به سایت و یا بصورت دستی لیست‌های تماس بارگذاری شده‌است. مخاطبین عملگرا در لیست بازاریابی خود مردم را بررسی کرده و یک مخاطب ایجاد می‌کنند که به لیست شما شباهت دارد که هدف بالقوه شما را گسترش می‌دهد. اجتماعی پرداخت‌شده همچنین اجازه می‌دهد انواع مختلفی از انواع تبلیغ مانند تصاویر, ویدئو, متن و غیره وجود داشته باشد.

مدیریت و پی‌گیری حقوق بشر

به تبلیغات پرداخته نمی‌شود و آن را فراموش می‌کند. " شما باید تبلیغات خود را مدیریت و مرتب کنید تا مطمئن شوید که به نتایج مطلوب برسید. مدیریت, تحلیل و ردیابی بسیار مهم است, نه تنها به این خاطر که آن‌ها بینش‌های مفیدی به شما ارائه می‌کنند, بلکه به این دلیل که به شما کمک می‌کنند تا یک مبارزه موثرتر ایجاد کنید.

مدیریت حقوق کودکان چیست?

مدیریت این فن‌آوری طیف گسترده‌ای از تکنیک‌ها از جمله ایجاد و تنظیم اهداف, آزمون cut up, معرفی کلمات کلیدی جدید, بهینه‌سازی مسیرهای تبدیل و تغییر برنامه‌ها برای رسیدن به اهداف را پوشش می‌دهد.

این روش به معنای نگاه کردن به هر دو استراتژی است. از یک سو به معنی تکرار برنامه خود برای بهینه‌سازی کارآیی کلمه کلیدی است. از سوی دیگر, به این معنی است که در مورد چگونگی تخصیص منابع به کلمات کلیدی و چگونگی تعدیل آن منابع به حداکثر رساندن roi, فکر کنید.

یک استراتژی مدیریت خوب نیز به موتورهای جستجو مانند موتورهای جستجو, سکوهای اجتماعی, و شبکه‌های تبلیغاتی توجه دارد.

به طور کلی, مدیریت حقوق کودکان یک اقدام سنگین است, به همین دلیل است که سرمایه‌گذاری در ابزارهای مدیریت حقوق کودکان می‌تواند ایده خوبی باشد.

برای نظارت بر تمام فعالیت‌های خود استفاده کنید.

ابزار و نرم‌افزار کیفری

با تمام متغیرهایی که باید پی‌گیری کنید, ابزارهای مدیریت حقوق کودکان باید کار را آسان‌تر کنند. شما می‌توانید تبلیغات خود را در پلتفرم مورد نظر داشته باشید, اما اگر به دنبال کمک و سازمان بیشتر باشید, یک صفحه گسترده و یا نرم‌افزارهای پیچیده که به شما دیدی نسبت به عملکرد آگهی شما می‌دهد کلید است.

اگر می‌خواهید مسیر نرم‌افزار را انتخاب کنید, ویژگی‌هایی وجود دارند که قطعاً می‌خواهید به دنبال آن باشید: پشتیبانی چند کاربر, مدیریت سطح متقاطع, تست a / b, زمان‌بندی, گزارش دهی و درجه‌بندی.

در اینجا فهرستی از برخی از نرم‌افزارها و منابع انسانی مشهور, رتبه‌بندی شده‌است.

یکی از بخش‌های خسته‌کننده دایر کردن و مدیریت مبارزه پاکستان است.

به شما کمک می‌کند تا قسمت‌های متحرک مبارزه خود را کنترل و مدیریت کنید.

به شما این امکان را می‌دهد که تمام تحلیل خود را از پلت فرم‌های متعدد به یک گزارش ترکیب کنید تا بتوانید کل کمپین خود را در یک مکان ردیابی کنید.

حمایت کامل حقوق بشر از خلقت تا گزارش … و ارائه یک محاکمه رایگان از نرم‌افزار آن‌ها.

کمک به شما می‌تواند به شما کمک کند که مهم‌ترین بخش تبلیغات خصوصی خود را مدیریت کنید. می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط, مدیریت و بهینه‌سازی لیست کلمات کلیدی خود را پیدا کنید و لیست‌های منفی ایجاد کنید.

رد برخی معیارها

معیارها همه چیز هستند (اما شما قبلاً این را می‌دانستید). در اینجا چند معیار کلیدی برای ردیابی در این کمپین کیفری وجود دارد.

کلیک به تعداد کل کلیک شما در یک آگهی اشاره دارد. این معیار تحت‌تاثیر انتخاب کلیدواژه شما و ارتباط کپی تبلیغاتی شما قرار می‌گیرد.

هزینه هر کلیک (cpc) قیمت هر کلیک روی آگهی شما را اندازه‌گیری می‌کند.

?? ~~~?? این معیار میزان پرداخت شما را تعیین می‌کند. این معیارها با صنعت متفاوت هستند.

برداشت‌ها تعداد دفعاتی است که یک تبلیغ دیده می‌شود. هزینه هر هزار (cpm) برای هر هزار برداشت تعیین می‌شود. برداشت‌ها بیشتر مربوط به کمپین آگاهی از برند هستند.

هزینه تبلیغاتی میزانی است که شما در تبلیغات خود خرج می‌کنید. شما می‌توانید با بهبود امتیاز کیفی خود این کار را بهینه کنید.

بازگشت به هزینه تبلیغاتی, roi فعالیت تبلیغاتی شما است. این معیار درآمد دریافتی بابت هر دلار را محاسبه می‌کند.

نرخ تبدیل به درصد افرادی اشاره دارد که مکالمه تلفنی را در صفحه فرود انجام می‌دهند و مشتری یا مشتری می‌شوند.

هزینه هر تبدیل به هزینه تولید منجر می‌شود. این به عنوان هزینه کلی یک آگهی تقسیم‌بر تعداد تبدیلات محاسبه می‌شود.

لطفاً برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

با توجه نزدیک به هر یک از این معیارها, می‌توانید roi فعالیت‌های پرداختی خود را افزایش دهید و کم‌تر برای نتایج بهتر هزینه کنید.

برو!

تبلیغات پرداختی ابزار موثری است که باید بخشی از استراتژی بازاریابی داخلی تان باشد, مهم نیست چقدر شما در کسب‌وکار هستید. این ممکن است این افزایش باشد که شما باید یک لبه در رقیب تان داشته باشید - یا حداقل جلوتر از آن‌ها.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد