بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

دلایل افزایش نیاز به طراحی سایت وکالت

طراحی سایت وکلا


اکثر موکلان من سوالات بسیاری در مورد سابقه کاری وکالتم، پرسش و پاسخ در مورد حقوق ، ثبت اطلاعات، چگونگی مشاوره حقوقی می‌پرسیدند. به دلیل تعدد پرونده‌های حقوقی، نمی‌توانستم به تمام نیازهای موکلان خودم جواب بدم. همچنین خیلی از امکاناتی که برای سهولت کار خود و مراجعین نیاز داشتم در دسترس نبود.
  

طراحی سایت وکلا


اکثر موکلان من سوالات بسیاری در مورد سابقه کاری وکالتم، پرسش و پاسخ در مورد حقوق ، ثبت اطلاعات، چگونگی مشاوره حقوقی می‌پرسیدند. به دلیل تعدد پرونده‌های حقوقی، نمی‌توانستم به تمام نیازهای موکلان خودم جواب بدم. همچنین خیلی از امکاناتی که برای سهولت کار خود و مراجعین نیاز داشتم در دسترس نبود.

بعد از بررسی در اینترنت متوجه شدم که بهترین راه حل یافتن موکلان جدید و ارتباط بهتر با موکلان، طراحی وب سایت وکالت است.
تعداد شرکت طراحی سایت وکلا که امکانات کاملی را برای هر سایت وکلا پیاده سازی کنند بسیار کم است. اما بین دوتا سایت که بالای 70 درصد امکانات یک سایت را پیاده سازی می‌کردند با وب رمز آشنا شدم. با کارشناسان خبره طراحی سایت وب رمز برای پیاده سازی یک سایت وکیل صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم بسیاری از سوالات مراجعین و همچنین نیازهای خود را با داشتن یک سایت حقوقی می توان برطرف کرد.


وب سایت های موسسه حقوقی به عنوان ابزار آموزشی

وب سایت شما باید ابزاری آموزشی برای افراد نیازمند خدمات حقوقی باشد. بهترین وب سایت های موسسه حقوقی شامل توصیفات مشتری، مطالعات موردی، پست های وبلاگ، سوالات متداول، فیلم های آموزنده و منابع بی شمار هستند. وب سایت شما نباید یک “بروشور” ارائه شده از خدمات ارائه شده باشد، بلکه این یک منبع ارگانیک است که به طور مداوم در حال تحول برای رفع نیازهای مشتریان بالقوه است.
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت های حقوقی هنگام مراجعه به وب سایت خود مرتکب می شوند، تهیه مطالب خودشان هستند. بسیاری از مواقع، مشتریان بالقوه شما برای اولین بار با یک وکیل مشاوره می کنند. مشتری ها نمی خواهند پیچیدگی های قوانین سرپرستی و محافظه کاری را بشنوند. آنها می خواهند بشنوند که شما وضعیت شخصی آنها را درک می کنید و از مرحله اول با آنها همکاری خواهید کرد. آنها می خواهند بدانند که شما یک طرفدار شدید برای نیازهای قانونی آنها هستید.

دلایل افزایش نیاز به طراحی سایت وکالت


    معرفی وکیل
    امکان مشاهده رزومه وکیل
    افزایش بازدیدگنندگان
    افزایش اعتبار برای وکیل
    دسترسی راحت تر به اطلاعات
    کاربردی بودن پنل ارتباط موکل و وکیل
    امکان دسترسی به پرونده ها در هر ساعت و هر مکان
    امکان پبگیری آنلاین وضعیت پرونده ها از طریق پنل
    اقبال بیشتر مردم به خدمات آنلاین
    شفافیت مالی و خدمات
    سهولت در پرداخت از طریق درگاه پرداخت

ارکرد و اهمیت طراحی سایت وکلا

قوانین حقوقی بسیار متعدد و مفصل بوده دارای مواد و تبصره های مختلفی هستند، بطور مثال مسایل مربوط به موضوع چک در قالب یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای بیان شده و همینطور دیگر موارد قانونی و حقوقی نیز به این منوال است و گاه موارد حقوقی تخصصی نیز می شوند.

از آنجایی که عموم مردم بصورت همه جانبه به این قوانین آگاهی و اشرافیت ندارند لذا جهت کسب راهنمایی و مشاوره یا  حل و فصل مسایل حقوقی خود همچون مواردی مربوط به بیمه، چک، قوانین کار، ازدواج و طلاق، قوانین تجاری و عقد قعود و … به کارشناسان و وکیلان مراجعه می نمایند.

امروزه خیل عظیم مراجعات حضوری افراد باعث شده است تا جهت سرعت بخشیدن به روند پرونده ها و و ارایه خدمات مشاوره و همه جانبه به طیف وسیع مراجعان، وکلا از فضای وب یاری گیرند و این امر با طراحی سایت وکیل میسر خواهد شد.

همواره اکثریت افراد در برهه های زندگی خود ممکن است با موارد و مسایل حقوقی مواجه شوند و سوالات و راهکارهای مربوط به آنها ذهن این افراد را به خود مشغول نماید؛ برای همین آنها در ابتدا برای جستجو به اولین وسیله و ابزاری که دم دست و دسترشان است (یعنی اینترنت) روی می آورند. اگر سایت جامعی وجود داشته باشد که فرد بتواند از آن کسب اطلاعات نماید و راهنمایی بگیرد برای سالیان سال فرد، کاربر و مخاطب آن سایت خواهد بود. ولی متاسفانه غالبا کاربران با صرف زمان زیاد و جستجوهای متعدد به خواسته های خود دست نمی یابند و به راحتی جواب سوالات خود را نمی توانند پیدا کنند. چرا که به وب سایت جامع حقوقی که بتواند راهکارها و خدمات مشاوره ای ارایه دهد رهنمون نمی شوند.

اغلب وکلا متاسفانه نمی دانند که داشتن یک وب سایت اختصاصی برای آنها می تواند سودمندی ها  و منافع بیشماری داشته باشد.

کارشناسان حقوقی و وکیلان با داشتن یک وب سایت حرفه ای حقوقی برای خود می توانند بطور رسمی و کامل خود را معرفی نمایند و رزومه و فغالیت ها و خدمات خویش را برای افرادی که در عرصه اینترنت آنلاین و فعال هستند بازگو کرده و از اینرو تعداد مخاطبان بیشتری را تحت پوشش قرار دهند.

دلایل سفارش طراحی سایت وکلا 

امروزه هر یک از وکیل ها و مشاورین حقوقی بهتر است یک سفارش طراحی سایت وکیل برای کسب و کارهای خود داشته باشند و برای دفتر وکالت خویش سایتی را طراحی نمایند تا علاوه بر پذیرش حضوری افراد مختلف در دفتر خویش بتوانند با بهره‌مندی از وجود طراحی سایت وکلا روز به روز به تعداد مراجعه کنندگان خویش بیفزایند و از این طریق مشتری های بیشتری جذب کنند. بنابراین دلائل مستند و قوی بسیار زیادی وجود دارد که هر یک از مشاورین حقوقی به فکر طراحی سایت دفتر حقوقی برای دفاتر حقوقی خویش بیفتند. از جمله این دلائل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بازاریابی، معرفی و برند سازی

با طراحی سایت وکلا شما می‌توانید به عنوان یک وکیل پایه یک دادگستری یا مشاور حقوقی، رزومه خویش را در سایت مربوطه قرار دهید تا هر مراجعه کننده‌ای که به وب سایت شخصی شما وارد می شود؛ با مطالعه رزومه شما شناخت بیشتری نسبت به شما کسب کند و نام و نام خانوادگی شما را به عنوان یک وکیل به خاطر داشته باشد.

  • سهولت در روند پذیرش مراجعه کنندگان 

با طراحی سایت وکلا یا طراحی سایت مشاوره حقوقی شما می‌توانید روند پذیرش مراجعه کنندگان به خود را با سرعت و سهولت بیشتری همراه سازید تا به راحتی با شما موضوعات خویش را در میان بگذارند تا شما بتوانید پرونده های بیشتری را در دست بگیرید.

  • مشاوره حقوقی در خصوص پرونده های مختلف به صورت آنلاین 

شما با طراحی سایت مشاوره آنلاین حقوقی می‌توانید به صورت آنلاین به ارباب رجوع های خویش مشاوره بدهید و به تمامی سوالات و ابهامات در ذهن آن‌ها پاسخ دهید تا آن‌ها را از این مشاوره‌ها بهره‌مند سازید.

وب سایت‌هایی مانند اغلب چیزها در همه شکل‌ها و اندازه‌ها وجود دارند. با این حال, بهترین وب سایت‌ها اهداف وب سایت مشخصی دارند و به دقت به مشتریان خود ارزش می‌دهند. برای ایجاد یکی از وب سایت‌های قانونی برتر, شما باید یک استراتژی وب سایت را توسعه دهید که مشتریان شما و سفر مشتری را در نظر می‌گیرد. ما صدها وب سایت را بررسی کرده و آن‌ها را بر روی این عوامل و همچنین تجربه کاربر وب سایت و طراحی بصری درجه‌بندی نمودیم. در اینجا برخی از بهترین طراحی وب سایت از دور وب آورده شده‌است.

https://rastinweb.com/lawyer-website-design

https://www.intechnic.com/blog/best-law-firm-websites/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد