بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

چگونه در پنج مرحله آسان در اینستاگرام زندگی کنید

چگونه در پنج مرحله آسان در اینستاگرام زندگی کنید

اوایل صبح، من به یک کلاس ورزش آزاد از اتاق خوابم ملحق شدم.

من وزن و یک حصیر یوگا را کنار تختم گذاشتم و با ۶۰۰۰ تا از نزدیک‌ترین دوستانم کلاس را گرفتم.
  

چگونه در پنج مرحله آسان در اینستاگرام زندگی کنید


اوایل صبح، من به یک کلاس ورزش آزاد از اتاق خوابم ملحق شدم.

من وزن و یک حصیر یوگا را کنار تختم گذاشتم و با ۶۰۰۰ تا از نزدیک‌ترین دوستانم کلاس را گرفتم.

ممکن است فکر کنید که من کلاس را در وب سایت Peloton's، یا از طریق یک کارگاه آموزشی بوتیک دیگر انتخاب کرده‌ام.

در واقع، من در واقع کلاس در اینستاگرام را گرفتم - و، به طور خاص، اینستاگرام زندگی می‌کنم.

مزایای زیادی برای کسب و کارها برای پست کردن فیلم‌های زنده در اینستاگرام وجود دارد. برای یک نفر، مردم عاشق تماشای ویدیوهای زنده هستند. محتوای آن می‌تواند احساس true و طبیعی‌تر از آنچه که اگر قبل از ثبت وجود داشته باشد - در نظر بگیرید - فقط در نظر بگیرید که شب شنبه چطور می‌تواند باشد، به خصوص اگر بازیگران اشتباه کنند و یا شخصیت را خراب کنند.

علاوه بر این ۸۲ درصد از مردم ویدیو زنده را از برندهای رسانه‌های اجتماعی استاندارد ترجیح می‌دهند.

شما ممکن است استفاده از ویژگی زنده Instagram's را برای میزبان زنده Q & A's با رهبران صنعت، جریان کل رویداده‌ای مجازی، و یا میزبانی برنامه آموزشی زنده از influencers رسانه‌های اجتماعی در نظر بگیرید.

اگر شما هرگز یک ویدئوی زنده را در اینستاگرام پست نکرده اید، خوش‌شانس هستید. در اینجا، به این مساله می‌پردازیم که چگونه می‌توانید در پنج مرحله آسان در اینستاگرام زندگی کنید. (به این ترتیب، i'm هم در اینستاگرام حضور ندارد، بنابراین لطفاً گیاه غمگین را به عنوان تنها سوژه ویدئویی زنده من ببخشید).

اطلاعات جدید: اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

چگونه با اینستاگرام زندگی کنیم

بسیار مهم است که توجه داشته باشید - این دستورالعمل‌ها تنها در صورتی کار خواهند کرد که برنامه اینستاگرام بر روی موبایل باز کنید. با این حال، اگر you'd ترجیح می‌دهید که یک ویدئو در اینستاگرام زنده از رومیزی ایجاد کنید، باید از یک ابزار شخص ثالث مانند تلویزیون Loola استفاده کنید.

۱. اول، برنامه اینستاگرام خود را روی گوشی هوشمند خود باز کنید، و بر روی آیکون دوربین در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید.


به سمت چپ بروید تا اینکه " زنده " ببینید. سپس روی دایره سفید بزرگ کلیک کنید تا ضبط شروع شود. (توجه: شما خواهید دانست که وقتی دکمه " زنده " را در بالای صفحه می‌بینید, و همچنین متن " ما به پیروان خود می‌گوییم که یک ویدئوی زنده را در پایین آغاز کرده‌اید. ")
۳. زمانی که می‌بینید حساب‌ها در پایین صفحه نمایش ظاهر می‌شوند، شما خواهید دانست که مردم شروع به پیوستن به ویدئوی زنده شما کرده‌اند. احساس آزادی کنید که موج را به آن‌ها ارسال کنید.
زمانی که می‌خواهید به ویدئو پایان دهید, روی " انتهای " در سمت راست صفحه کلیک کنید. هنگامی که اینستاگرام از شما می‌پرسد " آیا مطمئنید که می‌خواهید به ویدئوی زنده خود پایان دهید? دکمه " انتهای " قرمز را کلیک کنید.

رفتن - در اینستاگرام
رفتن - در اینستاگرام

در نهایت, احساس کنید آزاد هستید که ویدئوی زنده خود را با دوربین خود به اشتراک بگذارید, بنابراین پیروان هنوز هم می‌توانید این ویدئو را در اکانت اینستاگرام خود بعد از آن ببینید. همچنین می‌توانید این ویدئو را دانلود کنید تا آن را در وب سایت خود یا دیگر صفحات وب سایت‌های ارتباط جمعی به اشتراک بگذارید یا ویدئو را حذف کنید.
اگر می‌خواهید ویدئوی زنده خود را به سایت خود تقسیم کنید، پیروان شما می‌توانند به تماشای آن‌ها ادامه دهند و هر زمان که در دسترس هستند، آن‌ها را تماشا کنند. اگر شما یک عضویت انحصاری را ایجاد می‌کنید - تنها رویداد زنده، ممکن است بخواهید از این مرحله صرفنظر کنید، اما در غیر این صورت ایده خوبی برای ادامه افزایش آگاهی برای افرادی که قادر به پیوستن به زندگی هستند، ایجاد کنید.

به عنوان مثال، من به طور منظم در کلاس‌های ورزش teacher Kayleigh Guinee's در اینستاگرام شرکت می‌کنم، اما زمان‌هایی هست که برای نسخه زنده قابل‌دسترسی نیست. خوشبختانه، من می‌دانم که او ویدیو خود را در IGTV ذخیره می‌کند، بنابراین آن‌ها می‌توانند هر وقت آماده باشند ویدئو را بالا بکشند:
بهتر از همه, من می‌توانم مکث, سریع و یا باز کردن نسخه زنده هر زمان که نیاز دارم. شما خواهید دانست که در حال تماشای فیلم زنده زنده در اینستاگرام هستید اگر دیدید که " متن " زنده " در بالای صفحه نمایش " زنده " بود:
من با مراقبه صحبت کردم تا درک کنم که چرا تاثیر گذاران, ویدئوی زنده را به شکل‌های دیگر محتوا انتخاب می‌کنند.

به من گفت که تمرینات آنلاین شگفت‌انگیز هستند, اما تمرینات زنده در اینستاگرام به پیروان من اجازه می‌دهد تا با من ارتباط برقرار کنند - و یک جامعه دیگر - در حالی که به ایجاد یک جامعه ادامه می‌دهد, که بیشتر شبیه کلاس‌های تناسب اندام فرد است. "

وی افزود: " همه ما می‌توانیم ببینیم چه کسی می‌پیوندد, با هم گپ می‌زند, و در زمان واقعی تمرین می‌کند. هم چنین چیزی در مورد داشتن زمانی برای پیوستن به ورزشی وجود دارد که به ما کمک می‌کند تا بیشتر جوابگو باشیم. "

در نهایت, اگر مطمئن نیستید که آیا اینستاگرام زنده است برای برند شما کار کند, شما همیشه می‌توانید آن را امتحان کنید. این کار آسان و رایگان است, بنابراین هنگام آزمایش و به طور بالقوه چیزهای زیادی از دست می‌دهیم.

در نهایت ویژگی‌های بزرگی در ابزار زنده اینستاگرام وجود دارد. بیایید ببینیم آن‌ها چه هستند.

ویژگی‌های زنده اینستاگرام

زمانی که در یک زندگی اینستاگرام می‌بینید, چهار آیکون را در پایین صفحه نمایش خواهید دید - شامل یک علامت علامت, یک هواپیمای کاغذی, دو چهره خندان و یک آیکون فیلتر.
ب. (مهم است که توجه کنید, تنها در صورتی می‌توانید سوالاتی را به اشتراک بگذارید که کسی در طول ویدئوی زنده شما یک سوال ارائه کند.)
آیکون‌های هواپیمای کاغذی به شما این امکان را می‌دهد که پیام مستقیم را به کسی در مورد ویدئو زنده اینستاگرام ارسال کنید, که ممکن است اگر امیدوار باشید کسی را دعوت کنید که هنوز به ویدئوی زنده شما ملحق نشده است.

آیکون دو چهره به شما اجازه می‌دهد تا یک نفر را به عنوان میزبان خود دعوت کنید. این کار به پخش ویدیوی زنده شما برای مخاطبان بیشتری (از جمله پیروان میزبان) کمک می‌کند. شما می‌توانید این کار را انجام دهید اگر شما میزبان a & a با متخصصان مختلف, و یا هم‌کاری با افراد مختلف, برای ارتقای یک محصول هستید.
آیکون فیلتر به شما اجازه می‌دهد تا فیلترها را به ویدئوی زنده اینستاگرام خود اضافه کنید تا آن‌ها را جذاب‌تر یا جالب‌تر جلوه دهند - مانند این صافی که به گیاه اضافه کردم.

رفتن - در اینستاگرام
علاوه بر این, اگر می‌خواهید توضیح دهید, از سه نقطه در جعبه " اظهار نظر " استفاده کنید و روی " خاموش کردن " کلیک کنید. متناوبا, می‌توانید بر روی سه نقطه روی سه نقطه کلیک کنید اگر دوست ندارید شرکت کنندگان دیگری هم داشته باشند.
ما همچنین توصیه می‌کنیم که نظرات اهانت‌آمیز را برای اطمینان از پست کردن پیروان در حین یک ویدئوی زنده, مخفی کنیم. برای این کار, به تنظیمات اینستاگرام > حریم خصوصی > نظرات مراجعه کنید. سپس, ضامن " پنهان کردن نظرات اهانت‌آمیز ".

علاوه بر این, شما می‌توانید برای پنهان کردن کلمات یا عبارات نامناسب خاصی که نمی‌خواهید در طول ویدئوی زنده ظاهر شوند, فیلتر کنید. فقط " فیلتر دستی " را بزنید و آن را در عباراتی که دوست دارید پنهان کنید.

همین! امیدوارم که تصاویر زنده اینستاگرام خود را داشته باشید. به یاد داشته باشید, هیچ فشاری برای کامل ساختن ویدیوهای زنده تان وجود ندارد. در واقع, پیروان اغلب زمانی که می‌توانند واقعی, قابل‌اعتماد و پشت صحنه را ببینند, تحسین می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد