بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

آیتم ها و خدمات طراحی سایت تالار

طراحی سایت رستوران


  فراگیر شدن اینترنت و اهمیت آن در زندگی باعث شده تا مردم مایحتاج زندگی خود را از طریق جستجو در اینترنت پیدا کنند. این امر صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف را بر آن داشته تا داشتن وب سایت را برای خود یک ضرورت تلقی کنند.  طراحی سایت رستوران


  فراگیر شدن اینترنت و اهمیت آن در زندگی باعث شده تا مردم مایحتاج زندگی خود را از طریق جستجو در اینترنت پیدا کنند. این امر صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف را بر آن داشته تا داشتن وب سایت را برای خود یک ضرورت تلقی کنند.
در این میان صاحبان رستوران ها ، سفره خانه ها و آشپزخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و نیاز به وب سایت در اینگونه مشاغل نیز احساس می شود.
دیده شدن و رزرواسیون آنلاین دو مهمی است که یک رستوران و یا سفره خانه ی معتبر میتواند با داشتن وب سایت مخصوص و حرفه ای به آن دست پیدا کنند.
گرافیک حرفه ای و زیبا در طراحی سایت رستوران ها حرف اول را می زند.

طراحی سایت رستوران و اهمیت آن

طراحی سایت رستوران، تالار پذیرایی، مجالس و عروسی یک امکان فوق العاده با ارزش هم برای مدیران رستوران ها و تالارهای پذیرایی و هم برای کسانی که مایل به استفاده از خدمات فراوان این سالن ها هستند به شمار می‌­آید. چه ارائه دهندگان این خدمات و چه دریافت کنندگان آن ها قادر خواهند بود تا یکی از نیازهای مهم و با اهمیت خود را با یک طراحی سایت رستوران و تالار پذیرایی به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند که این نیازهای اساسی برای مدیران این مکان ها برندینگ، بازاریابی و رونق بیشتر کسب و کارشان می­‌باشد و برای مشتریان آن ها نیز برگزاری مراسم برای مناسبت های مختلف با شرایط عالی و در ایده آل ترین شکل ممکن.


آیتم ها و خدمات طراحی سایت تالار


در طراحی سایت تالار پذیرایی می توان سرویس ها و آیتم ذیل را اجرا و پیاده سازی نمود:

    معرفی بخش های تالار

بیان تاریخچه تاسیس، سوابق مدیریت و پرسنل تالار و همچنین بخش ها و امکانات مختلف تالار و مشخصات آنها همچون سالن های پذیرایی، ظرفیت سالن، امکانات رفاهی مانند پارکینگ و آسانسور و تشریفات، سیستم های صوتی و تصویری و … در این قسمت به نمایش در می آید.

    طراحی صفحه خدمات

خدماتی نظیر: باغ و سالن عروسی، تشریفات ، لیدر مخصوص مهمانان و پذیرایی، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی و مشعل، اتاق عقد و سفره عقد، سفره آرایی و تزئینات و … در این صفحه به همراه تصاویر هر کدام به نمایش در می آید.

    طراحی سایت نمایش منوی غذاها

نمایش آنلاین و به روز لیست غذا و پیش غذاها و دسرها با توضیحات جامع آنها و قیمت هرکدام به همراه تصاویر آنها می تواند بخش بسیار جذابی برای بازدیدکنندگان وب سایت تالار پذیرایی شما باشد. چون در نهایت حتی در مراجعه حضوری مشتری ها از شما این اطلاعات را درخواست خواهند نمود. پس شما می توانید به شکل و قالب بسیار متنوع و حتی اشتها برانگیز منو و مشخصات غذاها را به مخاطبان خویش نمایش دهید. بطور حتم گروه بندی موضوعی هر یک از منوها برای مشتریان قابل توجه است، حتی آنها مشتاق هستند که قیمت هر کدام از منوی های غذاها را بصورت جداگانه بدانند.

    طراحی سیستم رزرو آنلاین تالار

پیاده سازی سیستم رزرو آنلاین و پرداخت هزینه مربوطه از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک موجود بر روی سایت می تواند یکی از قسمت های کاربردی در وب سایت باشد.

    طراحی صفحه اخبار

وجود اخبار مربوط به تالار و قرار دادن جملات تبلیغاتی از طرف صاحب وب سایت تالار هم می تواند در نهایت در جلب و جذب بازدیدکننده تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد. دراین قسمت حتی می توانید برنامه های آتی تالار و اطلاعیه ها مانند تخفیف ها در زمان اعیاد ملی و مذهبی را درج نمایید تا مشتریان شما برنامه ریزی دقیق تری برای رزرو تالار جهت مراسم های خود داشته باشند.

    طراحی صفحه جدول برنامه های تالار

Reception corridor سایت

جدول زمانبدی شروع و اختتام برنامه ها و مراسم های مختلف رزرو شده در تالار در این قسمت به نمایش در می آید.

    گالری تصاویر

می توان در این گالری با اجازه مشتریان قبلی خود، تصاویری از مراسم آنها را نمایش دهید تا کاربران جدید حرفه ای بودن شما را ببینند و اطمینان بیشتری نمایند.


رعایت نکات گرافیکی در طراحی سایت تالار پذیرایی
همچنین توجه به گرافیک و طراحی زیبای قالب می‌تواند نقش مهمی در افزایش توجه کاربران سایت داشته باشد. نوع رنگ‌ها و تم‌های بکار رفته در طراحی سایت تالار پذیرایی شما از معیارهای مهم نشان‌دهنده‌ی اندازه‌ی حرفه ای بودن تالار پذیرایی شما بوده و در انتخاب متقاضی بسیار تأثیرگذار است. در طراحی سایت حرفه ای، ریسپانسیو بودن سایت تالار پذیرایی جهت به نمایش درآمدن آن در موبایل‌ها از موارد مهمی است که می‌تواند برای مشتریان مهم و جذاب باشد. طراحی سایت تالار پذیرایی با ویژگی دوزبانه و چندزبانه نیز از قابلیت‌هایی است که می‌تواند عامل مؤثری در جلب نظر مشتریان بین‌المللی و خارجی باشد.

تمرکز اصلی در محتوای وبسایتهای تالار پذیرایی بشرح زیر می باشد:

    معرفی کلی تالار شامل زمینه فعالیت ، نوع خدمات، سال تاسیس، معرفی مدیریت، مجوزها و...
    اطلاعات تماس، آدرس، شماره تلفنها، نقشه و...
    مشاهده بخشهای مختلف تالار از طریق تصویر و فیلم بدون مراجعه حضوری
    مشاهده لیست سرویسها و غذاهای متنوع تالار
    مشاهده روزهای در دسترس و امکان رزرو آنها
    اطلاع رسانی در مورد راههای دسترسی آسانتر و سریعتر
    اطلاع رسانی در مورد بخشهای مختلف تالار شامل: آرایشگاه،اتاق عقد،گل فروشی،محل تعویض لباس،پارکینگ و ...
    شرح کامل زمینه های فعالیت تالار و چگونگی انجام خدمات و تعرفه هزینه ها
    اخبار و اطلاع رسانی و پیشنهادهای ویژه
    ارتباط بسیار آسان با مشتریان و کاربران از اقصی نقاط دنیا
    خدمات جانبی مرتبط با مراسمات

وب سایت رستوران شما بیش از همیشه در عصر برنامه‌های تحویل مانند غذا خوردن و خوردن در منزل اهمیت دارد.

در اینجا


برنامه‌های تحویل با مشتری رابطه دارند.

برنامه‌های تحویل تصمیم می‌گیرند که در کجا برنامه خود را نشان می‌دهید.

برنامه‌های تحویل قیمت بازار را تنظیم می‌کنند.

برنامه‌های تحویل می‌توانند یک افزایش کوتاه‌مدت باشند اما بهترین استراتژی بلند مدت برای رستوران‌ها, داشتن رابطه با مشتریان است.

و یک وب سایت هنوز بهترین راه برای انجام این کار در اینترنت است.


https://rastinweb.com/restaurant-website-design


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد