بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

بهترین طراح وب سایت

بهترین، زیباترین و حرفه ای ترین طراحی سایت را از ما بخواهید.

راهنمای نهایی برای طراحی پست الکترونیکی و ۱۳ روش دیگر

انتظار می‌رود که تعداد کاربران ایمیل در سراسر جهان به یک میلیارد لیره برسد.

در میان تمام این کاربران, اعضای هدف شما هستند. ک. ای. کیفیت منجر می‌شود که شما می‌توانید برای دسترسی و تبدیل از طریق ایمیل کار کنید.

برای اطمینان از این که ایمیل‌های شما برجسته هستند و توجه این افراد را جلب کنند, طراحی ایمیل شما باید مورد توجه قرار گیرد.

در این راهنما, ما در مورد این که طراحی ایمیل چگونه است صحبت می‌کنیم, بهترین تجارب, مثال‌هایی از طراحی ایمیل موفق را پوشش می‌دهیم, و ابزارهایی پیشنهاد می‌کنیم که ممکن است به آزمایش با آن‌ها علاقه‌مند باشید. بیایید شروع کنیم.

طراحی ایمیل چیست?

بهترین تجارب طراحی ایمیل

ابزارهای طراحی ایمیل

نمونه‌های طراحی ایمیل

طراحی ایمیل  

انتظار می‌رود که تعداد کاربران ایمیل در سراسر جهان به یک میلیارد لیره برسد.

در میان تمام این کاربران, اعضای هدف شما هستند. ک. ای. کیفیت منجر می‌شود که شما می‌توانید برای دسترسی و تبدیل از طریق ایمیل کار کنید.

برای اطمینان از این که ایمیل‌های شما برجسته هستند و توجه این افراد را جلب کنند, طراحی ایمیل شما باید مورد توجه قرار گیرد.

در این راهنما, ما در مورد این که طراحی ایمیل چگونه است صحبت می‌کنیم, بهترین تجارب, مثال‌هایی از طراحی ایمیل موفق را پوشش می‌دهیم, و ابزارهایی پیشنهاد می‌کنیم که ممکن است به آزمایش با آن‌ها علاقه‌مند باشید. بیایید شروع کنیم.

برای دانلود منوی رایگان مان روی آن کلیک کنید.

طراحی ایمیل چیست?

بهترین تجارب طراحی ایمیل

ابزارهای طراحی ایمیل

نمونه‌های طراحی ایمیل

طراحی ایمیل

دریافت کنندگان ایمیل اغلب اطلاعات را اسکن می‌کنند و ایمیل‌ها را رها می‌کنند که ارزش آن‌ها را نشان نمی‌دهند و یا به سادگی ظاهر می‌شوند. به همین دلیل طراحی ایمیل مهم بسیار مهم است - به شما کمک می‌کند توجه خود را جلب کنید و به دریافت کنندگان ایمیل خود بپردازید.

طراحی ایمیل چیست?

طراحی ایمیل فرآیند طراحی استراتژیک و ایجاد یک ایمیل است که با مخاطب هدف کسب‌وکار شما تشدید می‌شود, خصوصاً مشترکین و مشتریان ایمیل فعلی شما.

طراحی ایمیل شما باید توجه برانگیز, زیبا پسند, و بر روی برند, در میان چیزهای دیگر باشد - بیایید به آن مسائل بپردازیم.

بهترین تجارب طراحی ایمیل

یک خط سوژه قوی ایجاد کنید.

یک پیش‌پردازش لازم را بنویسید.

مختصر باشید.

ایمیل خود را بر روی برند نگه دارید.

به چیدمان خود فکر کنید.

هر ایمیل را شخصی کنید.

محتوای بصری منحصر به فرد داشته باشید.

نترسید از آن استفاده کنید.

از یک طرح پاسخگو استفاده کنید.

ایمیل خود را با تماس تلفنی بهینه کنید.

دکمه " قطع اشتراک " را اضافه کنید.

a / b طرح خود را آزمایش کنید.

یک امضا ایمیل طراحی کنید.

ب.

ایمیل شما اولین چیزی است که کسی شما را می‌بیند که ایمیل بفرستید. بیان کوتاهی است که باید توجه کنندگان را به خود جلب کند. باید توجه آن‌ها را جلب کرد تا ایمیل خود را باز کنند و به خواندن ادامه دهند.

این خط موضوعی در ایمیل شما شبیه به آن است:

مثال خط موضوع ایمیل از ایمیل روی رومیزی

در اینجا " s " چیزی است که در ایمیل شما به نظر می‌رسد:

یک خط سوژه بزرگ دارای این ویژگی‌ها خواهد بود:

توجه خوانندگان خود را تا جایی که ممکن است به چند کلمه جلب کنید (به یاد داشته باشید: کم‌تر است).

چیزهایی را برای گیرنده فراهم کنید که آن‌ها را وادار به باز کردن ایمیل می‌کند.

مشخص کنید که دریافت کنندگان چه چیزی می‌خواهند بخوانند و یا زمانی که ایمیل را باز می‌کنند ببینند.

۲. یک header مورد توجه را بنویسید.

ارسال ایمیل شما پیش‌نمایش آن چیزی است که ایمیل در مورد آن است، مشابه با فرا توصیف یک صفحه وب. این دومین چیزی است که گیرنده دریافت می‌کند.

به جای بازنویسی اولین جمله ایمیل تان، می‌توانید the را سفارشی کنید تا یک نگاه داخلی به چیزی که گیرنده شما در پیام شما می‌خوانند، ارایه دهد.

این همان چیزی است که پیش از header در پست e mail شما وجود دارد:

در اینجا " s " چیزی است که در ایمیل شما به نظر می‌رسد:

۳- دقیق باشید.

چند بار در طول روز متوجه می‌شوید که یک فکر ایمیل را باز می‌کنید، من نمی‌توانم صبر کنم تا بنشینم و ۵ تا ۱۰ دقیقه دیگر برای شیرجه زدن به این ایمیل از کسب‌وکار X استفاده کنم!

اگر شما هم مثل من هستید، به احتمال زیاد پاسخ شما کم و کم است.

اطلاعاتی که آن‌ها می‌خواهند را به گیرنده ایمیل بفرستید و بدون وارد شدن به علف‌های هرز به آن‌ها نیاز داشته باشید. این به آن‌ها نشان خواهد داد که شما ارزش زمان خود را که دارای پتانسیل برای کمک به شما در بهبود خدمات مشترکین ایمیل است، به آن‌ها نشان خواهید داد.

۴. ایمیل خود را با برند حفظ کنید.

زمانی که گیرنده ایمیل تان پیغام شما را باز می‌کند، آن‌ها باید بدانند که این ایمیل از شرکت شما فرستاده شده‌است. به این معنی که ایمیل تان باید برچسب زده شود.

برای اینکه ایمیل تان را به نام تجاری نگه دارید، استفاده از روش‌های زیر را در نظر بگیرید:

از یک لحن در ایمیل‌های خود استفاده کنید که مطالب دیگر و مطالب بازاریابی شما را تکمیل می‌کند (مانند وب سایت شما و وب سایت‌های ارتباط جمعی).

از همان رنگ‌ها و قلم‌های مشابه استفاده کنید که در سایر برندها و مواد بازاریابی خود استفاده می‌کنید.

لوگو را، یک لینک به وب سایت خود، ارتباط با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود، و تماس تلفنی (CTAs) که مربوط به محصولات و یا خدمات شما هستند، قرار دهید. این راهی خوب برای افزایش آگاهی از برند است در حالی که تبدیلات را نیز افزایش می‌دهد.

۵. از چیدمان برای افزایش تجربه کاربر ایمیل تان استفاده کنید.

هیچ‌کس نمی‌خواهد یک ایمیل شلوغ و جزیی را بخواند - این باعث می‌شود که دریافت کنندگان احساس شکست کنند و می‌توانند منجر به ترک اعتیاد شوند.

در عوض، چیدمان خود را با تجربه کاربر (UX) در ذهن سازماندهی کنید، فضای خالی / سفید را ترک کنید و به طور استراتژیک محتوای نوشتاری و بصری خود را قرار دهید تا سازماندهی و هدایت آن آسان باشد.

۶. هر ایمیل را از بین ببرید.

زمانی که یک ایمیل را سفارشی می‌کنید و آن را به گیرنده تان ارسال می‌کنید، بیشتر به فکر، حرفه‌ای و شخصی خواهد بود. شخصی‌سازی ایمیل نیز به شما کمک می‌کند برند خود را humanize کنید. این تماس به شما کمک می‌کند تا رابطه بین business و گیرنده ایمیل تان را تقویت کنید و میزان حفظ و نگهداری را افزایش دهید.

۷. از محتوای تصویری منحصر به فرد استفاده کنید.

اگر دریافت کنندگان یک ایمیل را باز کنند و تنها پاراگراف‌های اطلاعاتی را ببینید، ممکن است جلب توجه آن‌ها دشوار باشد و آن‌ها را به پیام شما علاقه‌مند نگه دارد. بلکه ترکیبی از تصاویر، ویدئو، GIFs، انیمیشن و غیره را در نظر بگیرید تا محتوای نوشته شده را بشکنید و یک تجربه به یاد ماندنی ایجاد کنید.

و صحبت کردن در مورد استفاده از محتوای بصری و منحصر به فرد در ایمیل تان، بیایید با emojis صحبت کنیم.

۸. از استفاده از emojis نترسید. ∅ ∅

در ابتدا، emojis ممکن است یک اضافه غیر ضروری و غیر حرفه‌ای به یک ایمیل باشد. در حالی که این ممکن است یک فرض عادلانه باشد، در واقع در تعدادی از سناریوها، نادرست است.

در حقیقت، هنگامی که شما emojis را به خط موضوع ایمیل تان و یا کپی ایمیل اضافه می‌کنید، می‌توانید نرخ آزاد و کلیک را افزایش دهید. اما به خاطر داشته باشید: هنگام استفاده از emojis برای اهداف بازاریابی، دقت کنید که معنی و معنای خاص فرد خاص را بدانید. ∅ ∅

۹. از طرح واکنشی استفاده کنید.

یک طرح واکنشی به این معنی است که ایمیل شما فرمت را تغییر می‌دهد تا با صفحه نمایش مطابقت داشته باشد، چه بر روی یک رومیزی، لپ‌تاپ، یا دستگاه تلفن همراه. گیرندگان می‌توانند ایمیل‌های شما را با راحتی بخوانند، مهم نیست کجا و چگونه آن‌ها را تماشا می‌کنند. با استفاده از یک طرح واکنشی، شما قادر خواهید بود UX را افزایش داده و حفظ پست الکترونیکی را در تمام دستگاه‌ها افزایش دهید.

۱۰. از ایمیل تان با CTAs استفاده کنید.

از Calls - to - اقدام (CTAs) برای تبدیل recipients ایمیل تان استفاده می‌شود. برای مثال, شما می‌توانید از یک CTA برای دریافت کنندگان برای پیروی از شما در وب سایت‌های ارتباط جمعی, بازدید از وب سایت خود, چت کردن با یک نماینده فروش, یا پرداخت پول به مشتریان استفاده کنید.

CTAs باید قابل‌مشاهده، فریبنده، و به طور واضح نشان دهند که چرا برای کلیک کردن ارزشمند هستند. علاوه بر این، شما ممکن است تصمیم بگیرید CTAs خود را شخصی کنید تا آن‌ها را به سمت دریافت کنندگان خاص تغییر دهید - این روش برای افزایش تبدیلات به اثبات رسیده‌است.

۱۱. یک دکمه "اشتراک" را اضافه کنید.

بازاریابی ایمیلی تا زمانی که شما محتوای مرتبط با گیرنده خود را تامین می‌کنید، بسیار موثر است. واقعیت تلخ اما واقعی بازاریابی ایمیلی این است که recipients و مشتریان شما در طول زمان تغییر می‌کنند - به خصوص وقتی که کسب‌وکار شما رشد می‌کند و تکامل می‌یابد. بنابراین، محتوای شما ممکن است همیشه مرتبط با برخی از اعضای خاص باشد.

به همین دلیل، به recipients اجازه دهید که (یا قطع اشتراک ایمیل‌های شما) را با یک یادداشت خوب ترک کنند تا آن‌ها بتوانند کسب‌وکار شما را در یک نور مثبت به یاد بیاورند، چه کسی می‌داند، آن‌ها ممکن است به محتوای ایمیل، محصولات و یا خدمات شما در آینده نیاز داشته باشند. برای انجام این کار، زندگی آن‌ها را با استفاده از دکمه "اشتراک" آسان و "seen" ساده کنید.

علاوه بر ارائه یک تجربه بهتر برای کاربران، شما در واقع به قانون نیاز دارید تا این دکمه قطع اشتراک را اضافه کنید.

طبق قانون کمیسیون تجارت فدرال و قانون CAN، شما از نظر قانونی لازم است یک توضیح روشن و روشن از نحوه انتخاب گیرنده از طریق دریافت ایمیل از طرف شما در آینده را در بر داشته باشید. به این معنی که دکمه قطع اشتراک یک گزینه نیست.

(اگر به کمی انگیزه نیاز دارید، این صفحات اشتراک effective را بررسی کنید)

۱۲. یک / B طرح خود را تست کنید.

همانند اکثر تلاش‌ها برای بازاریابی، طراحی ایمیل یک فرآیند تکراری است. ممکن است مشخص کنید که شما باید تغییراتی ایجاد کنید و به روز رسانی‌های خود را از طراحی ایمیل تان به دست آورید.

چه در حال تغییر شرکت CTA، رنگ‌ها، تصاویر، طرح، یا لحن، از طرح‌های آزمایشی A / B نترسید تا مشخص شود کدام یک از بهترین کارها بر حسب توانایی رسیدن به آن، طنین‌انداز، و تبدیل بیش‌ترین تعداد گیرنده‌ها است.

۱۳. برای یک امضا ایمیل طراحی کنید.

طراحی امضای ایمیل بزرگ روشی دیگر است که شما می‌توانید یک احساس شخصی و حرفه‌ای را نسبت به ایمیل ایجاد کنید. امضاهای ایمیل فقط شامل نام شما هستند - آن‌ها باید حاوی ویژگی‌های مشخص و خاطره‌انگیز درباره شما، نقش شما، اطلاعات تماس، و شرکت باشند.

در زیر برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانید در امضای ایمیل خود ذکر کنید آورده شده‌است:

اولین و آخرین نام

اطلاعات تماس (و اطلاعات تماس ثانویه)

عنوان شغل / نقش

نام شرکت

پیوند به تقویم ملاقات

لینک‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی (به عنوان مثال پروفایل LinkedIn)

pronouns

عکس

سند صنعت یا الزامات قانونی

و این یک ابزار مولد امضای ایمیل رایگان است که به شما در طراحی امضا کمک می‌کند.

یک راه عالی برای ساده کردن فرآیند کار و استفاده از تمام روش‌های برتر, استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای طراحی ایمیل است.

در واقع, بسیاری از بهترین تجارب مورد بررسی به طور طبیعی مطرح خواهند شد در حالی که شما " طراحی, نوشتن و برنامه‌ریزی برای پیام‌های خود را با نرم‌افزار طراحی ایمیل انجام می‌دهید.

ابزارهای طراحی ایمیل

تعدادی ابزار طراحی ایمیل با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها (برخی کاملاً بی‌ربط به طراحی ایمیل) وجود دارند. اینها چند مثال محبوب هستند.

ادامه جدول

نرم‌افزار بازاریابی ایمیلی به شما امکان ایجاد, طراحی, شخصی‌سازی و بهینه‌سازی همه ایمیل‌های شما را می‌دهد. شما به آن نیازی ندارید یا دانش برنامه‌نویسی دارید و می‌توانید به راحتی ایمیل‌های دوستانه موبایل را سفارشی کنید. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا ایمیل‌های تست a / b را برای تعیین بهترین کار طراحی کنید.

ادامه جدول

به عنوان یک کاربر تازه‌کار, می‌توانید در عرض چند دقیقه ایمیل خود را طراحی کنید. ابزارهای طراحی هوشمند به شما کمک می‌کنند تا ایمیل‌های خود را فرمت کنید و مطمین شوید که چیدمان شما محتوای شما را کامل می‌کند. همچنین می‌توانید قالب‌های مختلف طراحی ایمیل را سفارشی و ذخیره کنید.

ادامه جدول

با بیش از ۱۰۰ الگو ارایه شده‌است که به شما این امکان را می‌دهد که طراحی ایمیل خود را برای مخاطب هدف سفارشی کنید. اگر " کسی را که تجربه کدینگ داشته باشد, دوباره انتخاب کنید, و می‌خواهید یک قدم بیشتر به طراحی خود ادامه دهید.

ادامه جدول

نیاز به دانش html برای ایجاد و طراحی قالب‌های ایمیل حرفه‌ای ندارد. تمام الگوهای قبل از ساخت, پاسخگو هستند تا خوانندگان بتوانند به راحتی آن‌ها را از طریق هر وسیله‌ای ببینند. شما همچنین می‌توانید ارایه‌دهنده سرویس ایمیل خود (esp) را با نرم‌افزار برای دسترسی به همه ایمیل خود و اطلاعات تماس از یک مکان مرکزی هماهنگ کنید.

ادامه جدول

به عنوان یک سازنده ایمیل به شما این امکان را می‌دهد که اعضای تیم خود را دعوت کنید تا در طراحی خود با شما هم‌کاری کنند. این نرم‌افزار تضمین می‌کند که ایمیل‌های شما دارای یک طراحی پاسخگو بوده و به طور خودکار با بیش از ۱ نمونه از الگوهای قبل ساخته می‌شوند تا برای دریافت کنندگان خاص سفارشی شوند.

نمونه‌های طراحی ایمیل

اجازه دهید نگاهی به برخی از طرح‌های موفق ایمیل برای الهام بخشیدن به کار خود بیاندازید.

وبلاگ بازاریابی

ایمیل هر روز ایمیل بازاریابی مشترکین می‌فرستد. اینها شامل چند مقاله وبلاگ مرتبط با بازاریابی برای خواندن و یادگیری از آن‌ها هستند. اگر دریافت کنندگان انتخاب شوند, آن‌ها ممکن است در وبلاگ فروش " s " و ایمیل خدمت اشتراک بگذارند.

ایمیل زده می‌شود تا خوانندگان فوراً بدانند که ایمیل چه کسی است و چه چیزهایی را شامل می‌شود. برای ایجاد ایمیل روزانه و منحصر به فرد, آن‌ها شامل پیش‌نمایش مقالات و آزمون اتفاقی هستند.

جوایز استارباکس

مشتریان استارباکس ممکن است این ایمیل را قبل از:

ایمیل بازاریابی و برندسازی استارباکس را تکمیل می‌کند و فضای سفید زیادی وجود دارد که اطلاعات مکتوب را از تصویرسازی جذاب جدا می‌کند. و شرکت cta که دریافت کنندگان می‌توانند بر روی فعال کردن این پیشنهاد کلیک کنند, کاملاً مشخص است.

طراحی ایمیل پروتئین‌های حیاتی

هر چند که طراحی ایمیل پروتئین‌های حیاتی حاوی بسیاری از تصاویر و بسیاری از اطلاعات است, به خوبی سازماندهی شده‌است تا دریافت کنندگان را احساس نکند. رنگ‌های این ایمیل, فونت و جلوه‌های بصری بر روی برند و ویژگی محصولات شرکت هستند.

یک شرکت cta بدیهی است که به نوبه خود گیرندگان را به صفحه اینستاگرام خود هدایت می‌کند - به نوبه خود, این نوع شرکت cta به افزایش شمار پیروان خود و آگاهی از برند در بس‌تر اجتماعی کمک کرد.

از قالب‌های ایمیل رایگان و قابل دانلود برای بازاریابی و فروش با کپی قبلی برای صرفه‌جویی در زمان استفاده کنید.

با طراحی ایمیل خوب بهتر رشد کنید

با طراحی ایمیل خوب, شما با اعضای مخاطبین خود به طور موثر خواهید رسید و به شما این امکان را می‌دهد که بهتر رشد کنید. ایمیل‌ها نگاهی و تاثیرگذار به شما در ایجاد روابط طولانی‌مدت و تبدیل افراد بیشتر به مشتریان و حامیان برند کمک می‌کنند. بنابراین, شروع به طراحی ایمیل خود بکنید در حالیکه بهترین الگوها و مثال‌هایی را در ذهن مرور می‌کنیم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد